Gå til innhold

Utrolig USMAKELIG kommentat, hmfr...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man burde kanskje svart:

 

"Jo, takk! Det føles bra. Det føles helt likt som å lage PIKK til andre!"

 

Da er man like ufin selv, men det kunne kanskje stoppe sleivkjeften.

 

Skrevet

Uff - så ekkelt, jeg også ble kvalm.

 

Da mine tvillinger (gutt og jente) var babyer og lå i stua og sov i sprinkelseng hadde vi en del snekkere etc. innom.

En av de studerte tvillingene og sa:

"Jeg synes det er perverst med gutt og jente tvillinger jeg. Det er noe som ikke stemmer. Tvillinger skal enten være kun gutter eller kun jenter. Det synes jeg er det riktige."

 

Jeg ble målløs.

Skrevet

Hva kan man si? Jeg hadde blitt skikkelig satt ut av slike kommentarer? Hvordan gidder noen å tenke slik engang, det er små babyer det er snakk om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...