Gå til innhold

Utrolig USMAKELIG kommentat, hmfr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da min mannlige kollega fortalte gledesstrålende at han var blitt far til ei vakker liten jente, Svarte en annen(kjøtthue);" Åssen føles det å lage fitte til andre?" Fy F.... for en dust...Ble helt kvalm jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommentar ,skulle det være da ;-)

Skrevet

Ja den var stygg. Asj :o(

Skrevet

HALLO hvilken kommentar er det da????

fysj og fy

Skrevet

Å FY F*** det er det verste jeg har hørt . seriøst. Æsj - skulle fått seg en på tryne!

Hva sa den nybakte pappaen da??

Skrevet

Ingenting, han bare kremtet og gikk....

Skrevet

Det var noe av det verste jeg har hørt og!!!

En skal høre mye før øra detter av... Ble kvalm her no :s

Skrevet

Håper han dusten fikk huden full av noen andre altså, at det går an. Fy faen.

Skrevet

Jeg klarte ikke si noe annet enn at han burdte gå å vaske kjeften med daassbørsten, jeg...Dusten bare gliste tilbake, blæh..

Skrevet

Personen som kom med en slik kommentar, kan umulig har mye imellom ørene:S

Skrevet

Vær så snill å si at noen smekka til den fyren! Sånt går jo ikke an å si! Fy fader!

Skrevet

gubben min sa dette om det her:

hvis han hadde sagt det til en italiener hadde han blitt drept!!!!

oi oi, klarer ikke helt tenke hvordan jeg hadde reagert på en sånn kommentar... hadde blitt SERIØST stygge sener... tror det kunne ha endt opp med at jeg fikk sparken, eller besøksforbud mot den eklingen der........

herregud!! nå fikk jeg lyst å ta han!!! hva i helvete er det folk tror da?

Skrevet

hvor bor han? hvem er han???

(neida) men LIKEVEL!! vettu, du kan hilse han å si at han kan prise seg LYKKELIG for at ikke JEG var tilstede da han sa det der. tror jaggu jeg skulle lagd livet hans til et helvete før han la seg på kne foran denne nybakte faren og kysset skoa hans og ba så inderlig om forlatelse på den mest ydmykende måte....

jeg skulle ha knadd han godt og fått han laaaaangt ned fra sin eplekjekke hesterygg før jeg var ferdig med han. skulle brukt et halvt års tid med systematisk disiplinlære som skulle vert så JÆVLIG ydmykende at han skulle ønske kjeften hans ble opperert bort eller gjensydd eller noe i den dur

Skrevet

Han har nok ikke barn selv denne mannen, og det eneste som kan få ham til å forstå rekkevidden av det han har sagt, må være om han får den kommentaren i retur den dagen han selv står der som nybakt pappa. Uten at jeg oppfordrer andre til å oppføre seg så simpelt, vel og merke...

Skrevet

Æsj for en dust. Virkelig provoserende. Enkelte er så tette i toppen.

Jeg har også vært utsatt for en usmakelig kommentar da jenta mi var 7-8 mnd gammel. Hun hadde på seg noen røde ullsokker da jeg var på besøk hos ei venninne. Også sier hun mora til venninna mi som også var der akkurat da: "Ser ut som hun har mensen som renner ut". HALLO!!!!! Jeg ble dritpaff. Dumme meg klarte jo ikke å si noe vettugt som svar på dette. NÅ har jeg masse kommentarer på lager som jeg kunne svart henne med. Man må være rimelig begrensa der oppe for å slenge ut av seg noe sånt.

Skrevet

**rister på hodet**.. noen mannfolk er bare helt fjern i knotten!

Skrevet

OHMYGÅD! Er det mulig.. han høres ut som en pervers fyr... ÆSJ!!!

Skrevet

Kollegaen hans har blitt far, og han kommer med en kommentar om sex?

Han må være temmelig opptatt av sex, siden det er det første han tenker på. For ham er tydeligvis ikke jenter/kvinner noe annet enn mulige sexpartnere, nå, eller i framtida ei gang.

Skrevet

Æsj det der var bare ekkelt!!!

Skrevet

Spar godt på den kommentaren,helt til den idioten selv blir far til en liten jente.

Da kan han få kjenne hvordan det føles å få en slik pedo kommentar.

Usj, noe så heselig! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...