Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt treg jeg da, trodde det var snakk om et tredje barn som fylte tre år...Siden det var så viktig.

Ja, ja, vi har våre store og SMÅ bekymringer, selv om jeg er enig i at to tette kan være slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også var det kaktusen Stinkerbell da!! Herregud så frekk og nedlatende du kan være.

Høres ut som kanskje HI er litt preget av barseltårer enda... Når hormonene befrir seg forstår du nok at dette egentlig ikke er noe å ta sånn på vei for.

Gratulerer med 3 års dagen da! Kan du ikke be mamman din eller en venninne eller noe den aktuelle dagen?? Da kan du jo få litt hjelp og samtidig selskap:-)

Klem fra meg

Skrevet

det er da ikke noe å gråte for, det er da bare en dag. Dere kan da feire senere. Klarer ikke synnest synd på deg, for i mine øyne er dette lite å gråte over.

Skrevet

Jeg har to tette selv. 15mnd mellom mine å jeg er ikke så sliten at jeg stor tuter hver gang samboer må reise bort noen dager! Det er virklig ikke så mye stress med to tette som alle skal ha det til. Er kanskje noe med innstillngen man har. Har fra dag en av sagt at jeg ikke skal stresse, skal ta livet med ro og alt kommer til å gå fint! Det har det gjort også! Er alene av og til og det er ikke noe problem. En årsdag kan man faktisk feire en annen dag. Vi glemte tilogmed både 3 og 4 års dagen våres (spesielle ting som skjedde da), men vi fant på noe kos vi når vi fant det ut!

Ikke så mye å ta på vei for!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...