suseduse Skrevet 4. september 2007 #26 Skrevet 4. september 2007 ja, jeg tror han hadde hatt en god sjanse http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/487829/offset/1 verdens nydeligste i mine øyne
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 Enig med deg Alva:o) Kommer aldri til å bruke ord som du er den vakreste prinsen i verden, he he... osv. Jeg synes han er vakker fordi han er min, akkurat som alle andre sikkert synes. Utseendemessig er det garantert noen som er mer billedskjønne enn han.. Bare det at jeg er så objektiv og ikke klarer å se det;-)
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 å nei, svaret kom feil, det var ikke deg jeg mente, men Vålerenga sorry hehe
Hot Midget ! Skrevet 4. september 2007 #30 Skrevet 4. september 2007 Det var dritbra sagt Twintipp!!!
snowstorm73 Skrevet 4. september 2007 #31 Skrevet 4. september 2007 Jeg har ofte fått høre at gutten min er utrolig pen. Men jeg tror ikke at han hadde vunnet noen konkurranser. Han er for sjenert, smiler bare når han vil. Det er jo ikke bare utseende, men også andre ting som må til for å vinne.
It's all about me Skrevet 5. september 2007 #32 Skrevet 5. september 2007 Selvfølgelig kunne vi vunnet begge to. Det er jo delt inn i jente og gutte konkuranser. Så da vinner vi en hver.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #33 Skrevet 5. september 2007 mine barn er vakkre, synes jeg hvertfall. For meg spiller det ikke noe rolle om andre synes dem er stygge, så lenge jeg selv, og mine barn vet at dette er langt fra sannheten. Om mine barn kunne vunnet en skjønnhetskonkuranse er jo ganske vanskelig og vite på forhånd, men det bryr meg liksom fint lite og finne ut av det også.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. september 2007 #34 Skrevet 5. september 2007 Nå må dere gi dere altså!! Herregud, og toppen av kransekaken er vel dere som legger ut bilder av ungene deres på disse trådene bare for å bevise hvor skjønne de er. Ingen av de er spesielt skjønne i mine øyne. Helt normale barn. Beklager. Når Lille ble født var hun ikke spesielt pen, men nå har det seg sånn at de aller fleste blir pene av å være elsket..i den som elsker de sine øyen. Jøsses altså. For en selvopptatt gjeng om dere mener at det er å være glad i noen det å synes at barnet sitt er den peneste? Vet dere at om dere konstant går å minner ungene deres på at de er det vakreste i verden så knytter de snart utseendet sitt opp mot selvtilitten sin?? Hva skjer da når man plutselig ikke oppfattes som pen lenger?
Cat.68 Skrevet 5. september 2007 #35 Skrevet 5. september 2007 Ja jeg trur faktisk så mye på potensialet på mine barn at jeg kunne meldt de på en fotokonkurranse. Om de hadde vunnet?. Det aner jeg ikke for det finnes vel strengt tatt ingen stygge unger?? Hva er det egentlig som definierer hva som er vakkert? For meg kan det være like mye røtt hår med fregner og krøller ,som tannløse smil og og glugg mellom tennene. (eksempel). Det er som regel sjarmen til hver enkelt unge samt hva man som person definierer som vakkert som avgjør. Siden vi Ælsker våre barn høyere en alt ,vil naturligvis de vare de vakreste vesen i livet sitt, det er jo ikke dermed sagt at ikke andre unger er like vakker. Å måle skjønnhet utifra utseende er noe av det dummeste som finnes.
mam <3 Skrevet 5. september 2007 #36 Skrevet 5. september 2007 Hehe. Vet ikke men hun er jo verdens vakreste, for meg i allefall (men det mener vel strengt talt alle om sine unger?). Jeg er rett og slett forelska i ungen min. Tror det er mange andre som syns hun er nydelig også. Tror det er få ganger jeg har gått ut døra med henne uten at vilt fremmede har sagt slikt som "ååå for et nyyydelig barn" helt ut av det blå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå