Gå til innhold

Dere som mener at barna deres er verdens vakreste,

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tar jeg som en selvfølge (sette det litt på spissen her) at dere hadde vært 100% sikker på at deres barn hadde vunnet et eventuel skjønnhetskonkuranse?

Og ja, jeg synes mine barn er utrolige vakre, men ja det finnes sikkert vakrere barn også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja seriøst, jeg tror han kunne vunnet ja :o)

Er pen når han er alvorlig, men verdens største sjarmtroll når han smiler og ler.

Skrevet

Ja, det er jeg helt sikker på. Hun har verdens blåeste øyne og ett smil som sjarmerer de fleste hun møter. Så ja, det tror jeg!!! (ikke for å skryte)

Skrevet

Selvsagt hadde ungen min det! Er det noe galt i å mene at ens egen unge er verdens vakreste...? Det er faktisk helt normalt.

Men med det sagt: jeg er for glad i ungen min til å innbille han at utseende betyr nok til at man burde konkurrere om det...B

Skrevet

er vell ingen som tviler på noe slikt??

alle syntes vell at barna sine er de vakreste som finnes..

men helt seriøst..jeg syntes min lille pike er helt nydelig og selv når hun hyler og skriker helt uten grunn,så er hun helt vidunderlig skjønn!

hehe;)

Skrevet

Hun hadde vunnet glatt, hvem sjarmeres ikke av verdens største blå øyne og nydelige blonde krøller?

Ikke at jeg noen gang hadde meldt datteren min på sånt tull da, men hadde hun skullet være med så hadde hun selvsagt vunnet :) uten sminke og tannproteser, dollete kjoler o.l. også hehe..

Skrevet

Men Intensity og blåbærøynemamma: Dere skjønner jo at dere ikke kunne ha vunnet begge to?

Skrevet

Jeezus....Dere er ikke helt gode! Er det mulig å være så selvopptatt?

Skrevet

Jepp! Hehe... ;-)

Tror ikke det er mulig å svare på noe slikt fordi man ser seg blind på sine egne barn. Jeg vet at veldig mange synes eldstegutten vår er veldig vakker, og han har faktisk vunnet en fotokonkurranse (som vi ikke hadde meldt ham på eller visste om før etterpå), og jeg kan se selv at han har veldig fine trekk, men jeg synes at alle tre barna er vakre enda jeg på en måte kan se at mellomste ikke har like fine trekk som eldste så ser jeg det ikke likevel for de er like vakre for meg. Jeg merker det mest på den ulike oppmerksomheten og de ulike kommentarene de har fått oppgjennom.

Skrevet

Ja, absolutt - ingen tvil om hvem som hadde vunnet, nei - mine barn det:o) Har til dags dato ikke sett noen vakrere barn...

Skrevet

For å si det slikt..

Ville aldri meldt på skjønnheten min på noe slikt uansett.

Er ikke med i en konkurranse for å være oppskrytt.

Barn skulle ikke vært me på noe sånt før de ville det selv!!!

Skrevet

Kalles å være glad i ungen sin??

du har virkelig skjønt betydningen i å være glad i ett barn skjønner jeg!

Skrevet

Selvopptatt? hva har dette med å være selvopptatt da? Alltid må noen komme med gode gamle janteloven, det værste man kan gjøre i Norge er å tro at man er bedre enn andre til noe. Hvorfor er det så galt å være stolt av å ha vakre barn?

Skrevet

Ja, jeg synes min er utrolig vakker! Han er verdens vakreste for MEG!:o)

Skrevet

Det er akkurat det jeg synes er så rart! Man kan vel være glad i noen selv om man ikke synes de er smellvakre? Jeg er utrolig glad i bestemoren min, og synes hun er nydelig, men jeg forstår jo at hun ikke vil bli betraktet som en skjønnhet av andre, nesten 80 år og med leddgikt.

Moren min sier at da hun fikk broren min, lå hun med ham i armene og tenkte "Jaja, du er kanskje ikke verdens vakreste, men du er nå ungen min, da!" Skjønnhet er vel ikke et krav for å kunne elske?

Skrevet

Nå var det vel ikke det det var spurt om...

Skrevet

Helt ærlig, nei jeg tror ikke mine barn hadde vunnet en slik konkurranse. Men for meg er ikke det et mål jeg setter for mine barn, jeg håper de selv finner høyere mål enn det.

Men hadde du sett mine barn, hadde du sett at det er to vakre barn, og for meg verdens vakreste jente og gutt. Og det holder lenge for meg. Og så håper jeg alle foreldre ser på sine barn som verdens vakreste, det er en av de beste gavene vi kan gi våre barn, la de få følelsen av at for oss er de best i verden, uansett utseende.

Skrevet

Herregud, vær nå ikke så sure...

Vakkert innebærer mer enn bare et søtt fjes. Mine gutter er nydelige både i utseende og vesen.

Skrevet

*ler* Hva skal en svare da? For MEG er han verdens vakreste og ja, han hadde sikkert vunnet en skjønnhetskonkurranse med tyll skjørt, sminke og tiara!

Skrevet

Hehe, håper de fleste her synes barna sine er noe av det fineste..

men håper forgudskyld at ikke alle virkelig tror at deres barn er VERDENS VAKRESTE..selvfølgelig skal du fortelle barnet ditt at hun/han er vakker,nydelig og noe av det fineste du synes..

Men den dagen deres barn begynner og bli opptatt av sitt eget utsende, skal dere da fortsette med å si:

du er det fineste, ingen kan måle seg med din skjønnhet,ingen på skolen din er like pen som deg. du kan bli modell på flekken med ditt utseende, er ikke det å gi litt feil bilde av virkeligheten?

hva med å heller si: du er nydelig, men husk at det finnes flere like vakre barn som deg der ute i verden?

Skrevet

Trenger man å si noen av delene da? Her fokuserer vi ikke på utseende, men på personligheten :-)

Skrevet

Det er ikke noe galt i å være stolt av å ha vakre barn i det hele tatt, Mami. Det er jeg også det, og alle andre mammaene her inne.

Du synes jenta di er verdens nydeligste, men føler ikke du forstår at ikke hele verden deler ditt synspunkt.

Ditt barn er nydeligst for deg, ikke for alle andre.

Mener på ingen måte å være teit mot deg, men syns det har vært veldig mye av den der "min unge er finest" "min unge er best altså" fra deg i det siste. Selvopptatt er glatt ett ord jeg og kan beskrive deg som i forhold til akkurat dette.

Men ser jo hvor du har det fra..Mammaen din som lå og så på alle de "stygge ungene" på barsel..Herregud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...