fleXibel Skrevet 4. september 2007 #26 Skrevet 4. september 2007 Moren min fikk meg da hun var 18, ene broren min da hun var 36, lillesøstera mi da hun var 38 og minste lillebror da hun var 40..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 Når man passerer 35 synes jeg det blir gammelt..
Gjest Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 Det er opp til hver enkelt. Lett å si at man er gammel når man er 30 for en som er 20. Husker godt jeg syns det selv... Får et litt annet syn på det når man blir 30 selv ;-)
tonebf Skrevet 4. september 2007 #29 Skrevet 4. september 2007 mamma fikk sin siste da hun var 38, syns ikke det er gammelt.... hun syns det var bedre og bli mor i 45 det vil jeg definere som gammel mor =)
Odine! Skrevet 4. september 2007 #30 Skrevet 4. september 2007 Jeg kommer til å være 33 når jeg får nr 2. Hvis vi bestemmer oss for å få en tredjemann, kommer jeg ikke til å ha noen overdreven hastverk. Folk kan mene absolutt hva de vil. Både mormor, mor og søster fikk barn etter fylte 40 år, så det er i grunnen normalt for meg. Da jeg var liten, hadde jeg de eldste foreldrene. Men det tror jeg er annerledes i dag, siden det er flere som venter lenger/får kull nr 2.
imsdal med julesmak Skrevet 4. september 2007 #31 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes mora mi er en gammel mor, ikke til meg men til søsteren min på 5, hun er 45 år gammel. Men det er nok ikke bare alderen men også engasjementet og humøret og sånt jeg tenker på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå