Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 Har ikke bestemt oss helt enda, men det eneste navnet vi er enige om foreløpig er Patrick hvis det er gutt )
Maria&Casper Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 Sambo bestemte at han skal hete Casper Benjamin om det er en liten gutt som skjuler seg i magen..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #29 Skrevet 5. september 2007 vi har tenkt på benjamin eller sondre, men vi tar det litt som det kommer.. vi er så ubestemte at vi greier ikke å bestemme oss=) så vi får se om det blit jente eller gutt først og ta diskusjonen etterpå tror jeg=)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #30 Skrevet 5. september 2007 milo???er kke det tøymykner da?????.........akkurat som å kalle jenta si for nivea..haha..må le her...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #31 Skrevet 5. september 2007 Milo som vaskemiddel for ull milo? Eller milo-pingvin i -barnetv-milo? Er det så lurt da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #32 Skrevet 5. september 2007 Ola Jon? Nesten som arnt-bob .........he he he
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #34 Skrevet 5. september 2007 Jeg kjenner en hund som heter Balder og bor i Baldersgate.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #35 Skrevet 5. september 2007 Min gutt skal hete Jumbo-Andre`.
pilutt1 Skrevet 5. september 2007 #37 Skrevet 5. september 2007 Vi har tenkt på diverse navn hvis det blir gutt. Storm August eller Storm Aleksander,Storm Olav, Benjamin August,Benjamin Aleksander...har ikke bestemt oss,jeg er mest for det første men sambo er ikke heelt med på det...enda...men kan jo være en liten frøken som kommer og??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #38 Skrevet 5. september 2007 hehe...ja eller arnt-kjell......hehe...ikke rart noen bare vokser opp for så å bli mobbeofre..de var dømt leeenge før de ble født...stakkars..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #39 Skrevet 5. september 2007 storm august...får ikke håpe det blir dritt vær i årene som kommer da!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #40 Skrevet 5. september 2007 He he, ja eller som en jeg kjenner som kaldte ungen sin Tor-Per. Nesten bedre med Torpedo.......
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #41 Skrevet 5. september 2007 haha..jumbo andre og horkulas.. da skal min hete nils guttorm her... haha..
♥lurelure♥ Skrevet 5. september 2007 #42 Skrevet 5. september 2007 Magnus etter pappaen som heter magne:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #43 Skrevet 5. september 2007 Ti hi hi hi.... Jeg kjenner fire stk som er så heldige å ha navnene: -Narve-Peder -Allan-Stian -Nelly-Clara -Sturla Morten Huff.........
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 5. september 2007 #44 Skrevet 5. september 2007 Sannsynligvis August Valdemar, eller bare August eller bare Valdemar,. August etter pappaen som heter Øystein (jepp, det kommer fra Augustin begge deler) og Valdemar er etter oldefaren... Ellers, så kan det plutselig bli Even, Mikkel, Olav... Ville ha noe norsk, siden vi heter Silje og Øystein. Og noe som er noe mer enn bare "fint navn". at det betyr noe feks eller er oppkalling. Eller at det er et norsk kongenavn sånn som farens..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #45 Skrevet 5. september 2007 Valdemar-August er enda penere...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #47 Skrevet 5. september 2007 Storm August eller Storm Aleksander,Storm Olav, Benjamin August,Benjamin Aleksander tror noen her er litt glad i hotel Cæsar.. :S samme med navn som inneholder Andrè.. dømt til å bli homo.. Tony Andrè, Geir Andrè.. osvosv..
0904 Skrevet 5. september 2007 #50 Skrevet 5. september 2007 balder er min favoritt, men det har blitt Espen Olander. Er enda ikke sikker på om det er en gutt, håper nesten på en 3. jente her. da blir det maria josefine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå