Gå til innhold

Hva skal guttebabyen din hete???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestemt oss helt enda, men det eneste navnet vi er enige om foreløpig er Patrick hvis det er gutt :o)

Skrevet

Sambo bestemte at han skal hete Casper Benjamin om det er en liten gutt som skjuler seg i magen.. :)

Skrevet

vi har tenkt på benjamin eller sondre, men vi tar det litt som det kommer.. vi er så ubestemte at vi greier ikke å bestemme oss=) så vi får se om det blit jente eller gutt først og ta diskusjonen etterpå tror jeg=)

Skrevet

milo???er kke det tøymykner da?????.........akkurat som å kalle jenta si for nivea..haha..må le her...

Skrevet

Milo som vaskemiddel for ull milo?

Eller milo-pingvin i -barnetv-milo?

Er det så lurt da?

Skrevet

Ola Jon? Nesten som arnt-bob .........he he he

Skrevet

Jeg kjenner en hund som heter Balder og bor i Baldersgate.

Skrevet

Vi har tenkt på diverse navn hvis det blir gutt. Storm August eller Storm Aleksander,Storm Olav, Benjamin August,Benjamin Aleksander...har ikke bestemt oss,jeg er mest for det første men sambo er ikke heelt med på det...enda...men kan jo være en liten frøken som kommer og??

Skrevet

hehe...ja eller arnt-kjell......hehe...ikke rart noen bare vokser opp for så å bli mobbeofre..de var dømt leeenge før de ble født...stakkars..

Skrevet

storm august...får ikke håpe det blir dritt vær i årene som kommer da!! :)

Skrevet

He he, ja eller som en jeg kjenner som kaldte ungen sin Tor-Per. Nesten bedre med Torpedo.......

Skrevet

haha..jumbo andre og horkulas..

da skal min hete nils guttorm her... haha..

Skrevet

Magnus etter pappaen som heter magne:)

Skrevet

Ti hi hi hi....

Jeg kjenner fire stk som er så heldige å ha navnene:

-Narve-Peder

-Allan-Stian

-Nelly-Clara

-Sturla Morten

Huff.........

Skrevet

Sannsynligvis August Valdemar, eller bare August eller bare Valdemar,. August etter pappaen som heter Øystein (jepp, det kommer fra Augustin begge deler) og Valdemar er etter oldefaren...

Ellers, så kan det plutselig bli Even, Mikkel, Olav...

Ville ha noe norsk, siden vi heter Silje og Øystein. Og noe som er noe mer enn bare "fint navn". at det betyr noe feks eller er oppkalling. Eller at det er et norsk kongenavn sånn som farens.. :)

Skrevet

nei... er det sant?

Skrevet

Storm August eller Storm Aleksander,Storm Olav, Benjamin August,Benjamin Aleksander

tror noen her er litt glad i hotel Cæsar.. :S

samme med navn som inneholder Andrè.. dømt til å bli homo..

Tony Andrè, Geir Andrè.. osvosv..

Skrevet

balder er min favoritt, men det har blitt Espen Olander. Er enda ikke sikker på om det er en gutt, håper nesten på en 3. jente her. da blir det maria josefine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...