nicotine Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Sliter med å finne guttenavn. Har to jenter fra før. Moro å høre hva dere skal kalle nurket:)
Willy Wonka Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Takk...ville ha noe enkelt og greit. Marius kommer om 34 dager hvis alt kommer etter planen... *krysse fingre*
*Smiley* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi skal også kalle vår Marius:)Vi bestemte oss for navn etter ordinær ultralyd.Synes ikke det var så lett å bli enige, så jeg er glad for at vi bestemte oss tidlig.Er et fint navn:)
hege desember baby Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 vi har tenkt på navnene linus,levi, sander. vet ennå ikke hva det blir.
Tuppamor Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Vår lille skal hete Colin Christopher. Vi ønsket noe orginalt og internationalt.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 åhhh skal han hete Felix??? Det har vært favoritt navnet mitt fra dag 1!!! men sambo liker det OVERHODE ikke, så får ikke det navnet... Heldig du da:) nydelig navn;)
~Vimsemor~ Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Tror veslegutten vår skal hete Sindre Aleksander. Det er storesøstrene på 10 og 12 som har blitt enige om navnet, og jeg tror rett og slett det er umulig for mor og far å komme med noen som helst innvendinger... (Vi liker det selvsagt vi også - og det er jo en koselig historie å fortelle lillegutten når han blir større at han har fått navnet sitt av søstrene sine.)
septembergutt+julibaby Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Vår gutt skal hete Henrik Marius...likte begge navn ganske godt så vi tar begge to:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Vår lille gullgutt skal hete Ola Jon!!!
mamma og godguttene Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Her har vi vel sånn nesten sikkert havnet ned på Kevin.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 Ene bestefarn heter Palmer og andre Ivar, så mannen min har bestemt at han skal hete nettopp Palmer Ivar. Jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt på det tydeligvis.....
Tutten-tei Skrevet 4. september 2007 #20 Skrevet 4. september 2007 Førstemann heter Brage, så da er det viktig at neste får et navn i samme stil! Er ikke sikre på om det er gutt, men navnene vi prater mest om er Odin, Trym og Balder.. Frøya er "hett" om det er ei jente..
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 4. september 2007 #21 Skrevet 4. september 2007 Vi har etter mye frem og tilbake landet på Kevin Andre`. Andre er slektsnavn så kjekt å bruke. Hadde jeg fått bestemme helt selv hadde det blitt Kent Oliver eller bare Oliver, men det var visst ikke aktuelt...
MillyMillansky Skrevet 4. september 2007 #22 Skrevet 4. september 2007 HEI.. lille gutt som hadde termin igår og kom 15 dager før har fått navnet Andreas etter farfarn min... hele tiden trudd det ble gutt..og jaggu ble det det ellers hadde vi hatt emilie etter mormora hans da.. men Andreas her.. (pappan heter André--så blir moro å rope dem inn på middag..hehe)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 LIlle gutt som ligger i bagen skal hete benjamin elias Å han store bor som ikke runder året en gang heter theodor eliott =)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 4. september 2007 #24 Skrevet 4. september 2007 bagen* rettelse magen hihi
petrus Skrevet 4. september 2007 #25 Skrevet 4. september 2007 Vår Gutt skal hete Gustav hvis jordmor har sett riktig på UL... hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå