Gå til innhold

Bruker dere kort- eller langermet body under pysjen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril
Skrevet

Aldri brukt det til noen av mine..

Skrevet

Bruker heller ikke body under nattasen :) Blir jo veldig varmt .

Skrevet

Bruker ikke body under pysjen....stakkars liten!

At du ikke heller investerer i en ullpysj...så slipper du to lag under pysjen hvis det er kaldt på soverommet, eller hvis du har en kald baby.

Skrevet

det var bare et spørsmål til de som bruker det!!!!

Det er faktisk noen som gjør det, tro det eller ei!!

Skrevet

Bruker ikke body. Hvorfor bruke body egentlig? Overoppheting er skummelt

Skrevet

Men hvorfor bruker du det?? Det var vel heller spørsmålet tilbake. Anbefaler virkelig en ullpysj hvis du har kald baby. SEr du har fått det anbefalt lenger opp, men da slipper du lag på lag og babyen din har det mer behagelig.

Skrevet

Man blir da ikke overopphetet ved å ha en body under pysjen på et kaldt rom!!!!

Skrevet

Jeg bruker det ikke nå, men gjorde det fra november til mars cirka. Brukte for det meste langarma ullbody.

Det er da ikke synd på en baby som bruker body under pysjen?!?!?!

Skrevet

Bruker kun langermet body og bleie. Ligger på lammeskinnunderlag og har teppe over seg. God og varm, passe temperatur.

Prøv ullpysj, det bruker vi når det blir kaldt

Skrevet

Jeg bruker kortermet boddy under pysjen.

Skrevet

Kortermet boddy her. ;) Har brukt kortermet boddy under pysjen til alle mine barn. Hva skal man ellers holde på plass bleia med?

Gutten vår er faktisk litt kald på fingrene på natten,ikke mye,men litt. Og da bruker han kortermet boddy,pysjamas og sokker.

Hva som er galt med det forstår jeg ikke?!

Han har da boddy under klærne inne til vanlig,så da må det vel være greit å ha boddy under pysjen på soverommet hvor det er kaldere enn på stua.

Skrevet

Ehh, jo det kan de bli. Regner da med at du også har dyne på babyen. Didrik ligger inne hos oss, vinduet er åpen døgnet rundt, kaldt rom med andre ord. Han har pysj og dyne på seg. Ligger ikke på noe annet en madrassen, varm og god.

Skrevet

hei..

Jeg bruker alltid en singlettbody eller en kortermetbody under pysjen i allefall til de klarer å holde på varmen selv, nå skal d å sier at mi lille tulle er kun 3 uker... Når d blir kaldere så kommer vi til å bruke en "sovepose" utenpå pysjen...de er veldig gode å ha...

MVH

Skrevet

Har dere selv på dere langermet genser under pysjgenser og pysjbukse??? + dyne??????

Husk at babyer ikke er så mye annerledes enn oss.

Å ja, HI...babyer KAN bli overopphetet mye lettere enn vi aner. Kjempe skummelt.

Men, anbefaler virkelig ullpysj fra f.eks Joha eller Nøstebarn...da trenger du ikke annet...jo, bleia da..hehe

Skrevet

skjønner jeg har en varm nyfødt....bruker bare kortermet body og han er VARM og god hele natten gjennom. 2 uker gammel gutt.

Skrevet

Kalde føtter og hender på babyer har ikke noen sammenheng med om de er kalde ellers.

Skrevet

Av og til langermet og av og til kortermet. Ligger på ull, men er stort sett uten dyne om natta. Sparker den av. Blir kald uten body og sokker. Ingen fare for overoppheting her i gården. Sikkert lurt med ullnattedrakt, men koster en formue. Men det er nå slik at bomull også varmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...