Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Kunne aldri falt meg inn, men ser det tydeligvis er noen som gjør det:)
MammantilKaja Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Nei.... Den eser jo masse i vann
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hehe, nei. Kaster de i søppelkassa! =) Gjør det heller ikke på utesteder/lign.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Nei ! Det finnes jo rensestasjoner med siler og rister - og OB løser seg IKKE opp.
chill+enda en til Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 NEI! Spyler aldri heller ned kjøkkenpapir el.l. Det er kun toalettpapir som skal i do.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Nei den tanken har ikke slått meg engang, alltid i søpla her!
Carnivale Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Nei, ser for meg at det blir TEMMELIG pinlig når dassen går tett og rørleggeren må dra frem en haug brukte tamponger *yuck*
Kamomille Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 ja, jeg gjør det. Har alldri opplevd at doen går tett......
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 E gjør det, har alltis gjort det=) Ikke sotte seg fast en eneste gang hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Ja, det har jeg bestandig gjort. Aldri opplevd at doen har blitt tett. Kaste den i søppla? Det må da bli veldig lukt av det? Må ut med søppla hele tiden da
Fraggelhysa! Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 eg gjør det, men jeg bruker tampax. Det står på pakken at den kan skylles ned i do..
Carnivale Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Dere som spyler ned ob i do, dere skjønner at det ikke er nødvendigvis hos DERE at det kan gå tett? Kan gå tett mange steder i røret pga ob...kjip jobb å rense rørene for brukte ob´er, bare fordi noen er så late at de ikke gidder å kaste de på et EGNET sted.
hit og dit Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Nei. Har streng "oppdragelse" på det punktet der. Ingenting utenom egenproduserte varer og toalettpapir skal i do. Eg har enda bilde av stefaren til venninna mi i hovudet då han måtte grave opp kloakkrøyret og stake opp på grunn av ob. Han var ikkje fornøyd med leigeboaren som hadde brukt toalettet som boss. Stakkars mann, pluggen gav plutselig etter....
Adalis Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Ja, hver gang. Og jeg har faktisk lest på pakka at de kunne kastes i do. Men nå er det vel noen år siden jeg leste det da, pleier ikke studere bruksanvisningen lenger! ;o) Hehe... Noen som har en pakka med bruksanvisning liggende??? Skal ikke forundre meg om det enda står at de skal i do. Jeg kan ihvertfall ikke kaste det i søpla, da måtte jeg brukt en hel dorull og pose pga at jeg blør mye...
manonym Skrevet 4. september 2007 #20 Skrevet 4. september 2007 Nei, kunne aldri falt meg inn å gjøre det.
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 4. september 2007 #21 Skrevet 4. september 2007 E bruker de fra always og der mener e det står at de skal spyles i do.
*Mi tesorito* Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 Jeg har igrunn alltid gjort det ja... Nå har jeg ikke mensen lenger, men mulig jeg begynner å kaste de i søppla etter å ha lest dette innlegget (hvis det ikke står på pakka at de kan kastes i do!)... Men synes det er fryktelig ekkelt å kanste de i søppla ja...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #24 Skrevet 4. september 2007 gjorde det før da jeg bodde i blokk.. får se hva som skjer nå som jeg flytter tilbake i blokk.. mye lettere da:) hihi- men litt flaut og ikke minst dumt im den tetter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå