Gå til innhold

Må bare spørre:) Spyler dere OB i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn, men ser det tydeligvis er noen som gjør det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.... Den eser jo masse i vann

Skrevet

Hehe, nei.

Kaster de i søppelkassa!

=)

Gjør det heller ikke på utesteder/lign.

Skrevet

Nei ! Det finnes jo rensestasjoner med siler og rister - og OB løser seg IKKE opp.

Skrevet

NEI! Spyler aldri heller ned kjøkkenpapir el.l. Det er kun toalettpapir som skal i do.

Skrevet

Nei den tanken har ikke slått meg engang, alltid i søpla her!

Skrevet

Nei, ser for meg at det blir TEMMELIG pinlig når dassen går tett og rørleggeren må dra frem en haug brukte tamponger *yuck* :P

Skrevet

Nei, søpla de går i.

Skrevet

ja, jeg gjør det.

Har alldri opplevd at doen går tett......

Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril
Skrevet

E gjør det, har alltis gjort det=) Ikke sotte seg fast en eneste gang hehe

Skrevet

Ja, det har jeg bestandig gjort. Aldri opplevd at doen har blitt tett. Kaste den i søppla? Det må da bli veldig lukt av det? Må ut med søppla hele tiden da

Skrevet

eg gjør det, men jeg bruker tampax. Det står på pakken at den kan skylles ned i do..

Skrevet

Dere som spyler ned ob i do, dere skjønner at det ikke er nødvendigvis hos DERE at det kan gå tett?

Kan gå tett mange steder i røret pga ob...kjip jobb å rense rørene for brukte ob´er, bare fordi noen er så late at de ikke gidder å kaste de på et EGNET sted.

Skrevet

Nei. Har streng "oppdragelse" på det punktet der. Ingenting utenom egenproduserte varer og toalettpapir skal i do.

Eg har enda bilde av stefaren til venninna mi i hovudet då han måtte grave opp kloakkrøyret og stake opp på grunn av ob. Han var ikkje fornøyd med leigeboaren som hadde brukt toalettet som boss. Stakkars mann, pluggen gav plutselig etter....

Skrevet

Ja, hver gang. Og jeg har faktisk lest på pakka at de kunne kastes i do. Men nå er det vel noen år siden jeg leste det da, pleier ikke studere bruksanvisningen lenger! ;o) Hehe... Noen som har en pakka med bruksanvisning liggende??? Skal ikke forundre meg om det enda står at de skal i do.

Jeg kan ihvertfall ikke kaste det i søpla, da måtte jeg brukt en hel dorull og pose pga at jeg blør mye...

Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril
Skrevet

E bruker de fra always og der mener e det står at de skal spyles i do.

Skrevet

Jeg har igrunn alltid gjort det ja...

Nå har jeg ikke mensen lenger, men mulig jeg begynner å kaste de i søppla etter å ha lest dette innlegget (hvis det ikke står på pakka at de kan kastes i do!)...:)

Men synes det er fryktelig ekkelt å kanste de i søppla ja...

Skrevet

gjorde det før da jeg bodde i blokk.. får se hva som skjer nå som jeg flytter tilbake i blokk.. mye lettere da:) hihi- men litt flaut og ikke minst dumt im den tetter til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...