nina1985 Skrevet 4. september 2007 #26 Skrevet 4. september 2007 hei ja vi men har ikke blitt det enda kjett... til jul er det 2 år siden jeg sluttet med prevansjon ... håper du er heldigere enn meg da... lykke til
Søskenspire i oktober Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 Vi prøver også på nr 1. Andre gangen min her inne, det letter tankene veldig. Har EL over helgen, og IKM i uke 39..Men har vel innsett at dette kan ta tid. Godt å ha dere!
Lillen78 Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 Prøver også på nr 1! Ett år siden jeg slutta på pillen nå. Ønsket om spiren bare vokser for hver pp. Har 2 vennepar som har greid det før oss, og de startet prøvinga etter oss, så det føles litt kjipt ut. Er selvfølgelig kjempeglad for dem! Litt missunnelig kanskje...
MoNaLiZa Skrevet 4. september 2007 #29 Skrevet 4. september 2007 Vi prøver på nr. 1!! 4 dager til testing... =)
tussemor <3 <3 Skrevet 4. september 2007 #31 Skrevet 4. september 2007 ja vi prøver nå på vårt første barn Håper på et barn sommeren/høsten 2008
beby?? Skrevet 4. september 2007 #32 Skrevet 4. september 2007 jupp samme her=) men er bare 20 så =)lykke til=)
Rafi Skrevet 5. september 2007 #33 Skrevet 5. september 2007 Prøver på vårt første barn vi og. Går inn i 4 pp nå. Har tro på at det kan klaffe denne gangen man må jo tenke positivt!!
stoltmammatilenjente Skrevet 5. september 2007 #34 Skrevet 5. september 2007 er klar for min første jeg også er gravid!! vi har prøvd i over ett år, og denne mnd prøvde vi virkelig ikke i det hele tatt, hadde sex en gang rundt elt. Og tenkte sjeldent på å bli gravid, så det er merkelig at den satt denne mnd. Et godt tips til dere alle: Kast alt som er av elt tester og sånt, jeg ble bare stresset av det. Og lykke til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå