Gå til innhold

flere enn meg som prøver på nr1??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver hardt på vårt første barn Noen flere enn oss???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, du må ikke føle at du er alene :/ '

Det er fler av oss :P

Skrevet

Vi også:)

håper på en juni-baby no:)

Skrevet

Her prøves det også på nummer en! Er 30 år så føler det er på tide å begynne.. Vi er i 1pp nå, skal vel mye til at det klaffer på første forsøk. Er det vanskelig å holde motet oppe 10pp? Stå på!!! .

Skrevet

stort JA:o) er sååååå klar nå! drittlei av å vente nå..... vil ha en baby i magen denne mnd! men har ingen symptomer å IKM er 8 sept.... huff...

Skrevet

Da håper jeg vi alle klarer det!! :)

Skrevet

klart det er hardt, men prøver å tenke positivt! :) Det er ikke noe annet å gjøre egentlig!!

Skrevet

Jeg har også IKM 7/8 sept. Det eneste "symptomet" jeg merker er kvalme. Veldig tidlig så må være innbildning. Er bare sånn underliggende. Ikke spy-syk aktig..

Skrevet

Vi prøver også (fremdeles) på vår første!!

Tar sin tid dette her!

Symptomjakten gav jeg opp for over et halvt år siden, da måtte jeg bare innse at jeg klarer å mane frem de fleste symptomer.

Har gått med ømme bryst, kvalme, tretthet ... you name it. Det eneste jeg ikke klarte å mane frem var endringer på areola. Samt at jeg styrer jo ikke sykluslengden, så overtid ikm.... tja heheheh

Lykke til alle sammen!

Skrevet

prøver på nr 1 vi også og håper at denne mnd skal det gå, så vi må bare stå på. Jeg har ikm den 19sept. el i morgen så i kveld blir det kos:)

Skrevet

Prøver på min nr 1(sambos nr2) :)

Slutta på pilla i februar 2005....oldies her inne...hihi!

Til tider nesten gitt opp hele greia...Men nå som vi får hjelp så er vi vel litt mer avslappet og positive... :)

Venter mens ca 22.09

Så satser på at den sitter i november nå...Krysser alt som krysses kan :)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

Hei hei:) Må nok sette meg ned i denne båten sammen med dere:)

Fint at vi er flere sammen om det, jeg føler iallefall at jeg har flere spm enn de med barn fra før:)

Er her inne for andre gang, etter en viss hælomsnu fra min sambo i januar...så..

nå skal det klaffe for oss jenter:)

Skrevet

Jepp... vi prøver også på vår første....

Skrevet

Jeg prøver også på nr 1. Skulle vi være så heldig å bli gravid, vil dette være nr. 3 for min mann. Er i 2. pp og IKM rundt 11. sept. Er spent som bare det, men regner med det kan ta tid. Er 30 år og har gått på p-piller i mange år, sånt kan det ta lang tid av:-(

Men lykke til i allefall alle sammen!!

Skrevet

Her prøver vi også på vår første. Har ikm nå på onsdag/torsdag, så det blir spennende.

Skrevet

Har prøvd i 4 år nå, ingenting skjer så har vel mer og mer innsett at det aldri kommer til å skje noen gang.

Skrevet

du er VIRKELIG langt fra alene gitt!!!!!

Skrevet

joda vi prøver å få nr 1:)

men det er nok ikke helt enkelt...

slutta me p-pille 2005 enda har det ikke skjedd noe..

men det skjer vel, får forhåpentligvis en spire i magen en dag...

det viktige er å holde motet og humøret oppe...og ikke gi opp:)

Skrevet

Hei!!!!

Vi prøver også på nr 1 !!!!! er inne i vår første pp nå og er 2 dager over ikm men tester negativt på tester!! må vel bare smøre seg med tolmodighet!! ikke bestendig så lett, er jo SÅ klar for å få barn

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

jepp vi prøver også på vårt første barn.... forsøkt i to år nå så ønsker oss det veldig.....

Skrevet

jepp,vi og prøver nå.. skal ha mens nå i går eller i dag..so håper jeg ikke får den verken idag eller mårgen =) HÅPER så inderli....

Lykke til alle sammen =)

Skrevet

Vi prøver på nummer en :) Akkurat ferdig med første tantebesøk etter vi begynte å prøve, så nå blir det bare å begynne å prøve igjen :) Spennende dette her jenter :)

Skrevet

Ja, vi prøver også på nr 1 :) Har prøvd siden i november -06.

Er sååååå spendt om dagen; ikm om 6 dager....

Skrevet

Ja da, her også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...