Gå til innhold

Når skal dere på ultralyd?


tinyangel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på ultralyd 17 september ( om en uke :):) og har termin 31. mars. Skal også på en UL i uke 18. Har tidlig UL for å se at alt står bra til med den lille. Så, veldig spent, og litt nervøs. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen:) Jeg har fått time på UL 23.10 og har termin 19.03.08. Er altså i uke 13 nå.Men ser jo at det er mange her inne som har fått før denne tid, lurte bare på om det er noe spesielt eller om dere må betale for å få sjekket det tidligere?? Bare litt nysjerrig fordi det er såååå lenge å vente på UL;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde jeg ikke fått UL før uke 18 så hadde jeg bestilt meg time på privatklinikk. I trondheim er det Medicus som tilbyr dette såvidt jeg vet.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 30 mars. Skal på UL 2 nov. Åååååå så lenge å vente... men men... Gleder meg veldig...

Noen som har vært på privat UL før den andre? har så lyst til å reise på 3D. Men bør kanskje vente til etter den første UL!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 4 UL til nå, har termin 09.03

Har oppfølging pga. prøverør og at jeg fikk cyster på begge eggstokkene. Har 3 UL bilder av nurket.

Jeg skal på UL igjen den 9 okt. gleder meg veldig, for da får jeg nok vite hvilket kjønn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...