Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp i vekt?


Caro83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter 12 uker hadde jeg lagt på meg 4 kilo. Nå er jeg 15 uker, så har sikkert lagt på meg mer.. Men har ikke veid meg siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 14+2 og har gått opp 4 kilo! Har ikke vært noe kvalm og kastet opp i det hele tatt! Jeg gikk opp 4 kilo på 4 uker (fra jeg var 10-14 uker på vei).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i 16 uke og har gått ned 3 kg. kastet opp som en gærning de 11 første ukene.. men kiloene kommer nok i løpende tempo snart,tenker jeg .. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+1, har lagt på meg ca 5 kg. Buksene har vært trange ganske lenge alt. Mammabukser er en genial oppfinnelse, også tidlig i svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 15+1 og har ikke lagt på meg noe særlig. et kilo kanskje. ubetydelig. men snart smeller det vell :) Merker godt at kroppen min er i forandring.. ikke minst på humøret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jøye meg! Jeg har iallefall IKKE gått ned i vekt, enda så mye kvalm jeg har vært. Vet ikke eksakt hvor mye, og orker ikke veie meg å se på de irriterende tallene heller. Var 50 kg. da jeg ble gravid, og er sikkert rundt 55 nå. Sukk...

Jaja, pytt pytt, jeg er gravid, jeg HAR LOV til å kose meg innimellom, og når jeg er sulten, ja da spiser jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker på vei, og har enda ikke gått opp i vekt, men magen er stor!! Jeg er litt overvektig i utg.punktet og må passe meg i matveien pga gallestein, så jeg lever veldig sunt for tiden. Masse frukt og grønt, rikelig med fiber i kosten, og middag uten så mye fett, stort sett kylling og fisk. Funker veldig bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...