Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp i vekt?


Caro83

Anbefalte innlegg

hei, jeg har ei svigerinne som lurer på om det er noen der ute som ikke har lagt på dere så mye enda..

hvor langt er dere på vei og hvor mye har dere gått opp?

 

tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 13+3 har ikke lagt på meg på vekta. Men merker det skjer noe med kroppen, begynner få litt mer hofter og sånn. Men jeg har hørt om mange som ikke man kan se det på selv om det er gått mer enn 14 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 13 uker på vei og har ikke gått opp noe på vekta. Kaster opp endel så det er nok grunnen. Har fått litt mage men blitt tynnere ellers i kroppen. Så merker at kroppen forandrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+2, å har enda ikke gått opp i vekt..har deriomt gått litt ned, to kilo..men har vært veldig dårlig, å ikke fått spist så mye. Men tror jeg har begynt å gå opp igjen nå. Begynner i allefall å bli rundere i kantene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+6 å har gått opp 10 kilo:S hehe

var sånn i sist svangerskap å. la på meg mye de første tre mnd for så å stangnere litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 12+5 uker på vei og jeg har vært hos legen i dag. Har ikke lagt på meg noe. I mitt første svangerskap tok jeg av 9 kg de første 3 månedene. Da kastet jeg opp hver dag og nesten hele tiden. Heldigvis ikke så dårlig denne gangen.

Vær trygg kiloene kommer settende etter hvert! (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+5. Har ikke vært syk i det hele tatt - er kjempe heldig. Har fått trent bra men har likevel gått opp 5 kg. Er litt bekymret for å gå for mye OPP i vekt jeg da! Har inntrykk av at de fleste ikke går så mye opp før uke 16 osv. Er det noe som er "normalt" her? Synes det er ulike svar uansett hvem jeg spør!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er i uke 13 + 4, og har gått ned 3,5 kilo siden påbegynt svangerskap. Har vært dårlig lenge nå, og ikke hatt noe matlyst. men det er jo greit at jeg hadde noe kilo å gå på fra før av da, slik at det ikke er noe problem for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

jeg er 14 uker på vei og har tatt av 3 kilo men det tar seg nok snart opp igjen tenker jeg,

da jeg gikk gravid forrige gang la jeg på meg 15 kilo totalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gått opp i vekt men går bare nedover pga oppkast...

nå har jeg komt ned i 6kg i minus...

men håååååper på at kvalmen skal gi seg neste veke å at jeg kan komme meg i litt arbeid igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...