Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #26 Skrevet 15. september 2007 det er så utrolig festlig når dere blir så provosert! tar dere alt så alvorlig og seriøst? da synes jeg synd på dere..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #27 Skrevet 15. september 2007 Det jeg hengte meg opp i her var påstanden om at bare ca 10% klarer å amme? Og dette gjelder kvinner uten silikon? Synes det hørtes fryktelig lite ut,,,,,,,Skal jeg bare gå ut i fra at jeg ikke klarer å amme da?
Den drygaste Skrevet 16. september 2007 #28 Skrevet 16. september 2007 silikon er ikke en bimbogreie, jeg skal operere mine bryster selv om det ikke er noen problemer med mine egne i utgangspunktet, det eneste er at de er preget av stor vektøkning i svangerskapet og ikke minst ammingen og diverse.. så når jeg har nådd idealvekten min så er det under kniven rett og slett for min egen selvfølelse. det å legge seg under kniven for å fikse på utseendet sitt er faktisk ikke så unormalt, det blir mer og mer utbredt i verden og man finner folk i alle omgangskretser som har gjort det eller tenker på å gjøre det.. jeg skjønner jo at noen av innleggene her er bare provokasjon men jeg er ihvertfall ikke redd for å si min mening uten å trykke på anonymknappen
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #29 Skrevet 16. september 2007 Det er ca 10% som klarer å amme HELT uten problemer. Ellers er det mange som støter på problemer underveis, men klarer å amme på tross av noen problemer. Du skal absolutt ikke gå ut ifra at du ikke klarer å amme, men være obs på at mange får problemer selv om de ikke har silikonimplantater. Det jeg ville fram til er at det er sjeldent at silikonimplantater fører til problemer med amming. De fleste klarer å amme, men det er få som klarer det helt uten problemer... Håper jeg klarte å forklare meg ordentlig nå
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #30 Skrevet 17. september 2007 For noe forbanna tull at det bare er 10% av alle som klarer å amme uten problemer!! Hvor har du tatt det fra da? Kom med en link, takk, ikke driv og dikt opp prosentsatser ut fra eget hode. Drittlei av besserwissere her inne!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. september 2007 #31 Skrevet 17. september 2007 Hmmmmm, ganske vittige svar en får her inne, noe usaklig og vil jeg påstå... Jo du kan ha det bedre med deg selv etter å ha ordnet det ytre uten å gå til psykolog=) Lille anonyme venn.... skulle gjerne fortalt deg mer om det men siden du velger å være anonym så er det vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå