Gå til innhold

noen med silikonpupper som ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammer uten problemer ??

Hvis noen av dere har barn da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikonbimboer vet ikke åssen man kommer seg på nett,så du får neppe noen svar på det spørsmålet.

Hvem er så egoistisk og dum at de vil risikere helsen til babyen sin ved å amme med silikon uansett,forresten? Og hvorfor tar man silikon før man planlegger barn,om man på død og liv MÅ ha det?

Skrevet

Det er ikke noe risiko for helsen til babyen ved å amme med silikon! Den ligger godt innkapslet! De fleste klarer dette helt fint, så lenge det ikke er gjort snitt ved brystvorta (noe som tvilsomt gjøres i Norge)

Dessuten er det ikke alle som har silikon som er silikonbimboer!

Skrevet

Jævli idiotisk svar... Herregud! Kanskje du skal sjekke opp kildene dine, før du begynner å whine om at det skader helsen til babyen!!

Skrevet

Jaja.. jeg er ikke en silikon bimbo...

Jeg tok silikon etter å ha ammet i 2.5 år.

Nå lurer jeg på hvordan det blir med ny baby..

Det skader ikke helsen til baby , det vet jeg !!

Ville bare høre med noen som har gjort det..

Skrevet

Så dere kan garantere at ikke silikonen lekker? Hva med alle dem det har skjedd med da? Som har blitt alvorlig syke av silikonimplantater..

Nå er ikke jeg hun som lirte av seg det svaret øverst om bimboer,men jeg er enig med at det ligger en risiko i å amme barn med silikon,dere kan ikke garantere at det ikke går hull på implantatene,at man får infeksjoner eller annet rusk. Det er et hån mot dem som faktisk har blitt syke av dette,det synes jeg dere skal tenke på. Er opptil hver enkelt hva en ønsker å gjøre,men det er arrogant å tenke at det absolutt ikke er noen fare ved å amme med silikon.

Skrevet

Det er faktisk ganske arrogant å sette unger til verden i utgangspunktet, siden du garantert påfører dem sorger og sykdom.

Det er ingen her som har garantert at ingen ting kan gå galt; de sa at det ikke er regnet som farlig å amme med silikonimplantater. Det er en forskjell. Det finnes ingen garanti for at du ikke vil sette kjøttbullerna i halsen neste gang du sikrer deg en billig middag etter svenskemøbel-shoppingen, men er det farlig å gå på IKEA av den grunn?

Skrevet

hvorfor spør du om det her inne? gå til legen og hør. jeg stoler ikke må noe som blir sakt på bim. når det gjelder slike alvorlige ting.

Skrevet

De nyere silikonimplantatene regnes som mye sikrere enn de som var før. Dessuten legges ikke implantatene inn i melkegangene/kjertlene, så da må det være en passasje inn til de for at det i det hele tatt skal komme i kontakt med melka.

Altså er det lite trolig at barnet får noe i seg om det skulle være lekkasje. Det går nok mer utover mammaen det...

Skrevet

Og OM silikon implatatet lekker..så er det ikke farlig det heller..Babyer med mageproblemer får faktik silikondråper for magen..Så det er ikke slik at silikon dreper babyen!! De får i seg silikon i smokker flasker ol..Jeg tok silikon for 4 år siden. Har ammet en, og skal amme igjen.. Gikk HELT fint!!

Skrevet

Min venninne har silikon og sleit så mye med ammingen at hun måtte gi opp. Brystvortene sprakk og alt var bare sorgen.. :/

Skrevet

Mange uten silikon sliter også så mye med ammingen at de må gi opp. Det er kanskje bare 10% av alle som ammer som får det til helt uten problemer. Tror ikke det er noe særlig større fare for at brystvortene skal sprekke for de med silikon.

Skrevet

en venninne med silikon fikk så kraftig brystbetennelse at hun måtte bli værende en uke ekstra på sykehus,og var kjempedårlig lenge etter,de klarte ikke få ned betennelsen. Trenger ikke ha så mye med silikonen å gjøre,men hvem vet!

Skrevet

Er det ikke sånn at implantatene ligger "bak" melkekjertlene ?

Mener å ha hørt at det ikke er farlig.

Skrevet

Hehe... vittig å lese svarene til de øverste anonyme.

Hadde kanskje vært greit å sjekke opp fakta før en utaler seg??????

Det er selvfølgelig en viss risiko å ha silikon implantater, amming++++

Men som jeab så fint uttrykker... hva er ikke farlig i dagens samfunn??

Jeg har selv silikon og en tar det som kommer... egoistisk er det ikke, får en problemer i etterkant så har en visst om risikoen hele veien og har bare seg selv å skylde på...=)

Hva med de som får brystkreft i ung alder og må fjerne et bryst... er det egoistisk og legge inn evt silikon for de kanskje skal få barn og dette kan medføre en risiko????

Nei vettu nå hva...

Hilsen ikke "silikonbimboen"

Skrevet

Selvsagt er det egoistisk om det finnes en liten risiko,og man utsetter ungen for den. Hva man velger å gjøre mot seg selv er en annen sak,men alt man utsetter seg for som innebærer en viss fare går jo også ut over barnet,siden de er avhengige av foreldrene sine. Bedre å vente til etter man har fått de barna man vil ha,eller bruke flaske ihvertfall!

Dessuten vil jeg tro at puppene kan få en noe rar form etter graviditet,og da er det vel bedre å operere seg etterpå?

Skrevet

Ja og flasken da...hva er i toppen på den??

Jo... silikon... smokken??- silikon...

Silikonen kommer uansett ikke i berøring med melken på noen slags måte så barnet vil ikke få dette i seg.

Det er anbefalt de med silikon å amme for å forhindre kapsling etter fødsel.

Brystene kan vel innta en noe rar form etter svangerskap med/uten silikon (det har jeg erfart) så slik er det.

Selvfølgelig kan det være det beste og ta opperasjonen etter alle barna er kommet til verden, men det er ikke av fare for evt senere barn..!!

Har selv venninder som har silikon og fått barn etterpå og de har ikke fått noen "rar" form på puppene etterpå, og ikke hatt noen problemer i det hele tatt.. Så dette er nok helt fra person til person.. men egoistisk???? nei...

Skrevet

Oioioi.. For noe tull å sammenlikne de som må fjerne ett bryst pga brystkreft. Disse kan naturligvis ikke amme fra det brystet/ene da de har fjernet melkkjertelene. Dermed ingen risiko å snakke om. Idioti å skrive noe slikt.

Skrevet

hvorfor har du silikon egentlig?

er bare dumme tøyter som har det.. tøyter som får bedre selvtillitt av silikonpupper

Skrevet

Hehe du anonyme 10.31... Hva med å stå fram med nick for det du sier??

Er vel bedre å få silikon for å føle seg bedre med seg selv enn å måtte rakke ned på andres avgjørelser for å fremstille seg selv????

Skrevet

man får det ikke bedre med seg selv innvendig bare man gjør noe med det ytre! da må man jo gå til psykolog, det skjønner vel du også lille venn? chick?hahaha

Skrevet

ikke alle som tar silikon jør det bare pga `må ha, bare må ha`..

enkelte får faktisk dekt silikon pga puppenes naturlig str elr form..elr så har de problemer med selvfølelsen ang puppene. å hvis puppene er et hinder i hverdagen, er det jo en selvfølgelse at noe må gjøres med de. så ikke alle som har silikon er den type bimbo som du mener..

Skrevet

Herregud for en diskusjon..

Hvor ufattelig dumme går det ann å bli??

Er det ingen som har lov til å gjøre noe som en har hørt det kan være en minimal risk ved? Hallo, er ikke så lenge siden det sto i avisene at det er farlig å spise gulrøtter, potetgull og drikke vann. Man kan bli sjuk av alt. De fleste ulykker skjer i hjemmet og.. Skyndt dere ut på gata så er dere tryggere.. Hønsehuer...

Om noen velger å ta silikon så er det opp til den personen. Har ikke lest noe sted (utenom her og andre steder der hønsehuer kommer med meningene deres) at det skal være noe voldsom risiko ved å ha silikon, og som det blir sagt over her det meste av barneutstyr er i silikon, og barnet kommer uansett ikke i kontakt med implantatet.

Og hvis noen velger å få silikon, blir man automatisk en bimbo da? Hallo?? Trodde virkelig folk var litt mer realistiske og opplyste i 2007.. Dere er jo like ufordragelige som de selvrettferdige hyper kristne folka som levde for noen århundre siden.

Skaff dere ett liv og slutt og kommenter alt det andre gjør...

Skrevet

Helt enig med deg chick26... Relativt lite oppegående når man rakker ned på folk som har tatt silikon. Man vet aldri grunnen for at folk gjør det, og jeg er av den oppfatning av man ikke kan uttale seg når man ikke vet bakgrunnen for at ulike jenter gjør det. Alle har helt sikkert ulike grunner, og gode nok grunner for en selv. Er nok ofte egen usikkerhet som gjør at folk rakker ned på det andre gjør.

Selv har jeg ikke silikon, men får jeg vrengte baklommer etter amming så vil jeg helt klart vurdere silikon. Ikke noe dårligere menneske av den grunn.

Og jeg har en venninne som er sykepleier, har silikon og ammer sin gutt uten problemer.

Lykke til med amming:)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Så det er helt greit å se ut som en gutt på overkroppen (str. AA----), ikke finne noen BH'er i butikken som passer og hele tiden få kommentarer "nei, nå MÅ du legge på deg, du har jo ikke pupper". Høre fra mannen at nei, han er ikke så glad i store pupper uansett (ca. 5 ganger i uka), folk på gaten glaner osv...??

Og er ungene tjent med en mamma som ikke føler seg vel??

Hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...