WP-TLogPeanut Skrevet 2. september 2007 #26 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg:Sta,sær,men snill 2:Det første jeg gjør om morgenen er:Slepe meg til rommet til TL og ta opp henne. hun som vekker meg 3:Når jeg hører på radio blir jeg: rastløs,vil uuut 4:Jeg gleder meg til: å ha fri og sove leeenge 5:Klesskapet mitt er fult av:rosa klær 6:Når jeg skal pynte meg(?) da har jeg ofte på skjørt 7:Sminke er:til festbruk 8:Første gang jeg var full var jeg:14 år og 3 uker 9:Jeg føler meg mest sexy når:øøh.....aldri? 10:I kaffebaren bestiller jeg:brus 11:I baren bestiller jeg:TEQUILA 12:På fest finner du meg:på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg:babycall og reklame 14:Jeg kan ikke leve uten:Tuppa mi og pcn 15:Barn er:alt 16:Om natta:sover jeg helst 17:I veska har jeg:alt mellom himmel og jord 18:Trening er:ett fremmedord 19:Politikk er:gresk for meg 20:Kjærlighet er:lenge siden 21:I høst skal jeg unne meg:Ei fiin jakke,eller kanskje ei kåpe 22:Alle jenter burde:ha mer tro på seg selv 23:Alle gutter burde:jekke seg ned et par hakk og ha liiitt mindre trua 24:Jeg er dårligst til:å trene 25:Jeg er flinkest til: være mamma 26:Jeg simpelthen elsker:crispo 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:skriver jeg ikke her.. 28:Jeg beundrer:Glansvaska!! 29:Det beste jeg vet er: TLs bløte nusser 30:Min verste uvane er:glemme å skylle tallerken rett etter midag 31:Jeg er medlemm i:Trøndelags single 32:Jeg tror på:lykken 33:Du viste kanskje ikke at jeg er:forkjøla? 34:På skolen var jeg:såvidt tilstede 35:Som venn er jeg:det må du nesten spørre vennene mine om 36:Når jeg har fri:fester jeg 37:Jeg brenner for:mer crispo til alle 38:Om 5 år er jeg:forhåpentligvis i jobb 39: om 10år er jeg:gammel dame på 33 40:Det er lov å lyge vis:man vil unngå juling!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. september 2007 #27 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: - Snill - Omtenksom - Sjenert 2:Det første jeg gjør om morgenen er: - amme junior 3:Når jeg hører på radio blir jeg: - hører nesten aldri på radio 4:Jeg gleder meg til: - jeg skal gifte meg 5:Klesskapet mitt er fult av: - klær 6:Når jeg skal pynte med: - pen bukse evt skjørt - fin topp 7:Sminke er: - noe jeg ikke bruker 8:Første gang jeg var full var jeg: - aldri vært full 9:Jeg føler meg mest sexy når: - føler meg aldri sexy 10:I kaffebaren bestiller jeg: - cola drikker ikke kaffe 11:I baren bestiller jeg: - strawberry daquiri 12:På fest finner du meg: - i sofaen 13:På nattbordet mitt har jeg: - lampe - bilder -vekkerklokke -fuktighetskrem 14:Jeg kan ikke leve uten: - familie og venner 15:Barn er: - best 16:Om natta: - sover jeg 17:I veska har jeg: - lommebok - mobil - nøkler bruker sjeldent veske nå når jeg har stelleveska 18:Trening er: - noe jeg burde drive med 19:Politikk er: - løgn 20:Kjærlighet er: - herlig når du har den rette 21:I høst skal jeg unne meg: - tja... nye klær? 22:Alle jenter burde: - være seg selv 23:Alle gutter burde: - være seg selv 24:Jeg er dårligst til: - ta kontakt med ukjente 25:Jeg er flinkest til: - ta hånd om familien min 26:Jeg simpelthen elsker: - sambo og sønnen vår 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: - kommer ikke på noe 28:Jeg beundrer: - de som er sterke i triste situasjoner 29:Det beste jeg vet er: - sjokolade 30:Min verste uvane er: - rotete 31:Jeg er medlemm i: - fagforbundet 32:Jeg tror på: - at det er en mening med alt som skjer 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: - operert 3 ganger 34:På skolen var jeg: - flink (hihi) 35:Som venn er jeg: - trofast 36:Når jeg har fri: - koser jeg meg med sønnen min, er på shopping og med venner 37:Jeg brenner for: - familien min 38:Om 5 år er jeg: - gift, 2 barn (forhåpentligvis) 39: om 10år er jeg: - samme som om 5 år 40:Det er lov å lyge vis: - det ABSOLUTT er nødvendig
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #28 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: snill, positiv, ærlig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: kle på meg 3:Når jeg hører på radio blir jeg: i godt humør 4:Jeg gleder meg til: sydenturer til neste år 5:Klesskapet mitt er fult av: for små klær 6:Når jeg skal pynte med: ?? 7:Sminke er: greit på fest 8:Første gang jeg var full var jeg: på avslutningsfest for ungd.skolen.. 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har på klær jeg føler meg vel i 10:I kaffebaren bestiller jeg: caffe mocca, cappuchino 11:I baren bestiller jeg: en øl eller en drink 12:På fest finner du meg: sammen med et par venninder 13:På nattbordet mitt har jeg: en bok, nesespray, dopapir, mobiltelefonen 14:Jeg kan ikke leve uten: mannen min og barna mine 15:Barn er: alt i livet mitt! 16:Om natta: sover jeg 17:I veska har jeg: lipgloss, lommebok, mobiltelefon, ob... 18:Trening er: gøy 19:Politikk er: til tider uintressant.... 20:Kjærlighet er: livet! 21:I høst skal jeg unne meg: litt nye klær! 22:Alle jenter burde:? 23:Alle gutter burde: være litt mer romantiske.. 24:Jeg er dårligst til: å juge 25:Jeg er flinkest til: å være med barn, både hjemm og på jobb.. 26:Jeg simpelthen elsker: mannen min 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: stjelt godteri da jeg var liten 28:Jeg beundrer: sikert en eller annen.. 29:Det beste jeg vet er: å få overraskelser av mannen min 30:Min verste uvane er: må ha bort busemenner i nesa... greit det er papir over alt nesten da.. 31:Jeg er medlemm i: fagforbundet 32:Jeg tror på: kjærligheten 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: sliten? 34:På skolen var jeg: et lite mobbeoffer.. 35:Som venn er jeg: snill, omsorgsfull og hjelpsom 36:Når jeg har fri: elsker jeg å sole meg! 37:Jeg brenner for: vet ikke 38:Om 5 år er jeg: for håpentligvis i en annen jobb 39: om 10år er jeg: i hvertfall i en annen jobb 40:Det er lov å lyge vis: aldri..
mamman&lilleprins Skrevet 2. september 2007 #29 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: snill, rettferdig, lettantennelig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å ta på meg buksa 3:Når jeg hører på radio blir jeg: fort lei av å lete etter en kanal jeg vil høre på 4:Jeg gleder meg til: JUL!! 5:Klesskapet mitt er fult av: klær jeg aldri kommer til å bruke igjen 6:Når jeg skal pynte med: finner jeg aldri noe å ha på meg 7:Sminke er: jeg nødt til å ha 8:Første gang jeg var full var jeg: 15 år tror jeg 9:Jeg føler meg mest sexy når: sambo sier jeg er pen 10:I kaffebaren bestiller jeg: sjokkokaffe 11:I baren bestiller jeg: hvitvin eller grønn genser 12:På fest finner du meg: midt i forsamlingen 13:På nattbordet mitt har jeg: et glass med vann og et bilde av guttene mine 14:Jeg kan ikke leve uten: sambo, lillemann, eplejuice og sjokolade 15:Barn er: det beste som kan skje et menneske 16:Om natta: sover jeg som en stein mellom hver gang lillemann er våken 17:I veska har jeg: mobil, pengbok og en masse ting og tang som det vil ta alt for lang tid å nevne 18:Trening er: godt, får så god samvittighet etterpå 19:Politikk er: utrolig kjedelig, de snakker stort sett bare en masse vissvass hele gjengen 20:Kjærlighet er: noe av det fineste som finnes 21:I høst skal jeg unne meg: en tur på ikea og på jysk 22:Alle jenter burde: få litt tid for seg selv hver dag 23:Alle gutter burde: få leve ut en av sine store barndomsdrømmer 24:Jeg er dårligst til: å ta vare på blomster 25:Jeg er flinkest til: å kose meg 26:Jeg simpelthen elsker: å være sammen med guttene mine 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: var å stjele no godteri fra en butikk da jeg var ganske lita 28:Jeg beundrer: de som klarer å være den perfekte husmor 29:Det beste jeg vet er: taco 30:Min verste uvane er: å slenge fra meg klær overalt 31:Jeg er medlemm i: et idrettslag 32:Jeg tror på: at det er en eller annen form for liv etter døden 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: utrolig lei av folk som ender hver setning med " vettu" 34:På skolen var jeg: ikke noe englebarn 35:Som venn er jeg: god 36:Når jeg har fri: gjør jeg akkurat det jeg har mest lyst til 37:Jeg brenner for: gode oppvekstmiljø og levekår for alle barn i verden 38:Om 5 år er jeg: ansatt som lærer 39: om 10år er jeg: forhåpentligvis gift 40:Det er lov å lyge vis: løgnen er hvit
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2007 #30 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Rolig, ryddig, implosiv ;o) 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Skru av alarm, tisse 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Påvirka av de sangene jeg hører, irritert når det er den samme for 3 gang på en time. 4:Jeg gleder meg til: Butikken jeg leder er ferdig oppusset. 5:Klesskapet mitt er fult av: Basisplagg *stønn* - trenger shoppingassistent 6:Når jeg skal pynte med: Pent, men komfortabelt og IKKE høye heler 7:Sminke er: En nødvendighet i passe doser, for meg. 8:Første gang jeg var full var jeg: 23 tror jeg... 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg har overskudd. Eller når jeg ser effekten jeg (kan) ha® på gubben ;o) 10:I kaffebaren bestiller jeg: Vanlig kaffe hvis jeg skal ha kake, latte med sirup hvis den er dessert i seg selv. 11:I baren bestiller jeg: Strawberry daiquiri, cider eller long island ice tea 12:På fest finner du meg: I alle fall ikke på dansegulvet!!!! 13:På nattbordet mitt har jeg: Termometer (babymakingsprosjekt), klokke, boks med alt det jeg skulle hatt en skuff til. 14:Jeg kan ikke leve uten: Snuppa og familien, og et par gode venninner 15:Barn er: Morsomme, skjønne, rampete, gledesspredende og av og til overskuddssugende. 16:Om natta: Sover jeg, eller prøver å sove. I forsøk på det siste leser jeg. 17:I veska har jeg: Sminkepung, lommebok, mobil og nøkler. Og noen ganger ekstra bleieskift. 18:Trening er: Nødvendig. Men ikke derimot sagt at jeg gjør det... *sukk* 19:Politikk er: Viktig, men nedprioritert i hodet for tiden - har ikke plass til ALT. 20:Kjærlighet er: LIVSVIKTIG. Overskuddsskapende, berusende, hjertebløtende. 21:I høst skal jeg unne meg: Unne meg?? 22:Alle jenter burde: Være litt mer rause med hverandre generelt, ikke bare mot sine beste venninner (snakker da om holdningen, ikke "generøsiteten"). 23:Alle gutter burde: Vaske hendene etter dobesøk, og gjøre husarbeid ubedt selv om de ikke føler at rotet er oversvømmende. Det kan det nemlig ofte bli mer sex av ;o) 24:Jeg er dårligst til: Å være tålmodig i trafikken. Jeg er vel et skoleeksempel på en med roadrage selv om jeg klarer å styre meg fra å ta det ut i praksis (mest sinna i hodet, gjør ikke farlige ting) 25:Jeg er flinkest til: Å ha tålmodighet med sære kunder i butikken. Og å gjøre ingenting på kveldene. 26:Jeg simpelthen elsker: Hvis jeg ikke skal nevne navn på familiemedlemmer nå, så må det bli parmaskinke. Det er ALLTID godt!! 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Kjøre for fort. Og så rappa jeg en hårspray da jeg var ti - fikk til gjengjeld å kraftig straff at tanken på å unngå å betale noe siden aldri har krysset tankene mine... 28:Jeg beundrer: Gubben for at han holder ut med meg og elsker meg uansett hvor dustete jeg er. Og litt Mârtha Louise som tør å være sær uten å unnskylde seg for det når motgangen kommer. Uten at det betyr at jeg er enig med henne i alt. 29:Det beste jeg vet er: Kos fra datteren min - og når hun synger. 30:Min verste uvane er: At når jeg tar bort "skorpene" på yndlingsosten min så har det en tendens til å bli liggende på en tallerk på kjøkkenet til jeg er ferdig med å spise i stedet for å hive det rett i søpla. Det er IKKE lett å få bort når det har størkna... 31:Jeg er medlemm i: Cappelens bokklubb, men bare til 1årsmedlemsskapstiden går ut. Handel og kontor. 32:Jeg tror på: At det er mer mellom himmel og jord enn det man kan se. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: Sørlending? Det er det nemlig ikke noen som hører før jeg snakker med familien... 34:På skolen var jeg: Gjennomsnittlig 35:Som venn er jeg: Diplomatisk. 36:Når jeg har fri: Husarbeid, kjøpe blomster til nyvasket hus, lese litt og kose meg med noe godt, leke med snuppa, kose på gubben. 37:Jeg brenner for: Rettferdighet 38:Om 5 år er jeg: Forhåpentligvis mamma til to (kommet halvveis), godt etablert i jobben min - kanskje klatret litt? 39: om 10år er jeg: Straks mamma til en tenåring i alle fall ) 40:Det er lov å lyge vis: Det er det beste for alle parter, selvom sannheten en gang skulle komme for en dag (forhåpentligvis ikke der og da, ellers hadde det jo ikke vært vits).
Makka Pakka Skrevet 2. september 2007 #31 Skrevet 2. september 2007 : Tre ord om meg: ----Snill, heldig, søkende 2:Det første jeg gjør om morgenen er: ---Se på klokka 3:Når jeg hører på radio blir jeg: ---Glad over å få litt input 4:Jeg gleder meg til: ---Kurs i Silva-metoden i høst 5:Klesskapet mitt er fult av: ---gamle klær jeg aldri bruker 6:Når jeg skal pynte meg: --- så... 7:Sminke er: ---helt nødvendig for en gammel dame som meg. 8:Første gang jeg var full var jeg: ---16 år og hjemme hos meg selv. Ble djevelsk syk også, huff... 9:Jeg føler meg mest sexy når: ---Jeg har sex med mannen i mitt liv 10:I kaffebaren bestiller jeg: ---alt etter hva hjertet begjærer der og da 11:I baren bestiller jeg: ---alt etter hva hjertet begjærer der og da 12:På fest finner du meg: ---sammen meg kvinnfolka, der vi rotter oss sammen .. 13:På nattbordet mitt har jeg: ---Pondus 14:Jeg kan ikke leve uten: ---HUmøret mitt 15:Barn er: ---framtida og en velsignelse 16:Om natta: ---sover jeg 17:I veska har jeg: --tlf, pengbok, nøkler, søppel, leppestift, penn, bleier, smokk, tyggis 18:Trening er: ---fraværende i mitt liv for tiden 19:Politikk er: ---alt vi gjør!!! 20:Kjærlighet er: ---like nødvendig som luft for å leve 21:I høst skal jeg unne meg: ---jentetur, bort på hotell en helg!!!!! 22:Alle jenter burde: ---få selvrespekt og selvtillitt med seg hjemmefra. 23:Alle gutter burde: ---Lær seg å behandle jenter skikkelig 24:Jeg er dårligst til: ---å spare penger 25:Jeg er flinkest til: ---å lage pannekaker 26:Jeg simpelthen elsker: ---å få rompemasasje av samboeren min 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: ---røkt hasj 28:Jeg beundrer: ----Prinsesse Märtha Louise 29:Det beste jeg vet er: ---et varmt bad med rødvin og en god bok attåt 30:Min verste uvane er: ---pille meg i nesen 31:Jeg er medlemm i: ---LEVE, Stine Sofies Stiftelse, SOS Barnebyer 32:Jeg tror på: ---at alt blir bedre og bedre 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: ---sulten? 34:På skolen var jeg: ---pliktoppfyllende 35:Som venn er jeg: ---alt for opptatt av barna mine for tiden :-( 36:Når jeg har fri: ---er tv'n kjekk å ha 37:Jeg brenner for: ---opplysning 38:Om 5 år er jeg: ---litt klokere 39: om 10år er jeg: ---enda klokere 40:Det er lov å lyge vis: ---sannheten bare skader
Holly❄️ Skrevet 2. september 2007 #32 Skrevet 2. september 2007 : Tre ord om meg: Trofast, kjærlig, bestemt 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Gå på do, så vaske ansiktet. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Glad, og synger med. 4:Jeg gleder meg til: JUL!! 5:Klesskapet mitt er fult av: For små klær... 6:Når jeg skal pynte med: ?? 7:Sminke er: et must, selv om jeg kan gå dager uten.. (men da holder jeg meg hjemme:o) 8:Første gang jeg var full var jeg: 15 tror jeg... 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har pyntet meg, og brukt lang tid på badet. 10:I kaffebaren bestiller jeg: en brus:) Liker ikke kaffi.. 11:I baren bestiller jeg: Strawberry Daqiuri, sex on the beach 12:På fest finner du meg: leende 13:På nattbordet mitt har jeg: Har ikke nattbord.. 14:Jeg kan ikke leve uten: Barna mine, mannen min, mat og drikke:) 15:Barn er: alt for meg... 16:Om natta: sover jeg, drømmer jeg, har jeg nattevåk pga våkne barn.. 17:I veska har jeg: lommebok, en dusjhette(?), røyk, lighter, et papir. 18:Trening er: viktig, men jeg gjør det sjelden dessverre... 19:Politikk er: både og... 20:Kjærlighet er: VIKTIG!!! 21:I høst skal jeg unne meg: hm.... aner ikke:) 22:Alle jenter burde: være snillere mot sine medkvinner/jenter... 23:Alle gutter burde: behandle damer bedre.. 24:Jeg er dårligst til: og vise følelser for min familie(foreldre, søsken) 25:Jeg er flinkest til: og kose meg med mann og barn:) 26:Jeg simpelthen elsker: barna mine, og mannen min;) 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: hm, stjålet en pakke tyggis, kjørt uten og ha lappen i fylla(dummeste jeg har gjort), røyket hasj 28:Jeg beundrer: slanke, glade mennesker:) 29:Det beste jeg vet er: igjen, barna mine og mannen min;) 30:Min verste uvane er: spise usunt 31:Jeg er medlemm i: BIM;) 32:Jeg tror på: gjenferd? 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: veldig hyggelig? 34:På skolen var jeg: lei 35:Som venn er jeg: utrolig trofast, og stiller opp uansett 36:Når jeg har fri: har nesten ikke fri som hjemmeværende mamma;) 37:Jeg brenner for: barn, kjærlighet 38:Om 5 år er jeg: Tynnere;) 39: om 10år er jeg: Fornøyd;) 40:Det er lov å lyge vis: det gjøres for og skåne en person. Liker ikke løgner uansett jeg da..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. september 2007 #33 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: snill kjekk og brei...eh..grei 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å tenke: faaaen er det morgen alt?? før jeg løper og tisser 3:Når jeg hører på radio blir jeg: våt. Fordi jeg nesten bare hører på radio når jeg er i dusjen 4:Jeg gleder meg til: 1 november for da skal jeg på Sonata-konsert :D:D 5:Klesskapet mitt er fult av: plass til nye klær 6:Når jeg skal pynte meg: pynter jeg meg....øh... som regel i svart. Bombe;) Ikke høye heler 7:Sminke er: nødvendig i små doser 8:Første gang jeg var full var jeg: 14. På 14 årsdagen min 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg ikke er kvalm og spyr og er full av bekkenløsning 10:I kaffebaren bestiller jeg: mocca eller kakao 11:I baren bestiller jeg: mmmmmmmm....where to start? 12:På fest finner du meg: uten røyk. Jeg har lært nå 13:På nattbordet mitt har jeg: vann, blad, xxx, xxx, klokke,....masse rart 14:Jeg kan ikke leve uten: mann og barn 15:Barn er: en berikelse 16:Om natta: sover jeg litt og våkner for å tisse hele tiden 17:I veska har jeg: MASSE 18:Trening er: noe jeg ikke har gjort siden jeg ble gravid og døgnkvalm 19:Politikk er: forvirrende 20:Kjærlighet er: deilig og nødvendig 21:I høst skal jeg unne meg: en husmorferie til Bergen 22:Alle jenter burde: unne seg en liten husmorferie 23:Alle gutter burde: være like flinke som min 24:Jeg er dårligst til: å ha støv på hjernen 25:Jeg er flinkest til: å få glansvask til å le 26:Jeg simpelthen elsker: familien min 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: hmmmmm..... er ikke så slem jeg lizzm ezze (hvem var det som kremtet i bakgrunnen???) 28:Jeg beundrer: mamma 29:Det beste jeg vet er: når snuppa sier: gla i deee *smelt* 30:Min verste uvane er: biter negler 31:Jeg er medlemm i: hmmm....KBK 32:Jeg tror på: lotto-guden 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: en løk 34:På skolen var jeg: slækk 35:Som venn er jeg: simply the best 36:Når jeg har fri: gjør jeg mye rart 37:Jeg brenner for: mine elskede 38:Om 5 år er jeg: i fast drømmejobb 39: om 10år er jeg: gift med to barn 40:Det er lov å lyge hvis: man må beskytte noen fra ondskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå