Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: 2:Det første jeg gjør om morgenen er: 3:Når jeg hører på radio blir jeg: 4:Jeg gleder meg til: 5:Klesskapet mitt er fult av: 6:Når jeg skal pynte med: 7:Sminke er: 8:Første gang jeg var full var jeg: 9:Jeg føler meg mest sexy når: 10:I kaffebaren bestiller jeg: 11:I baren bestiller jeg: 12:På fest finner du meg: 13:På nattbordet mitt har jeg: 14:Jeg kan ikke leve uten: 15:Barn er: 16:Om natta: 17:I veska har jeg: 18:Trening er: 19:Politikk er: 20:Kjærlighet er: 21:I høst skal jeg unne meg: 22:Alle jenter burde: 23:Alle gutter burde: 24:Jeg er dårligst til: 25:Jeg er flinkest til: 26:Jeg simpelthen elsker: 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: 28:Jeg beundrer: 29:Det beste jeg vet er: 30:Min verste uvane er: 31:Jeg er medlemm i: 32:Jeg tror på: 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: 34:På skolen var jeg: 35:Som venn er jeg: 36:Når jeg har fri: 37:Jeg brenner for: 38:Om 5 år er jeg: 39: om 10år er jeg: 40:Det er lov å lyge vis:
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: snill,rettferdig,rastløs 2:Det første jeg gjør om morgenen er: gni meg i øya og ønske jeg kunne sove 8 timer til;) 3:Når jeg hører på radio blir jeg: i godt humør. 4:Jeg gleder meg til: jul. 5:Klesskapet mitt er fult av:klær jeg aldri har brukt. 6:Når jeg skal pynte med: har jeg som regel dårlig tid. 7:Sminke er: noe jeg fint klarer meg uten. 8:Første gang jeg var full var jeg:15;) 9:Jeg føler meg mest sexy når: 10:I kaffebaren bestiller jeg:kaffe mocca 11:I baren bestiller jeg: mojito 12:På fest finner du meg: på bordet..haha:p 13:På nattbordet mitt har jeg: klokke,lampe,drikkeflaske,smokker,briller,håndkrem. 14:Jeg kan ikke leve uten: ungene mine, ja og mobilen;) 15:Barn er: en gave:) 16:Om natta: burde jeg sove;) 17:I veska har jeg:altformye dill-dall. 18:Trening er: et fremmedord. 19:Politikk er: nok et fremmedord. 20:Kjærlighet er: noe alle burde oppleve. 21:I høst skal jeg unne meg: SPA. 22:Alle jenter burde:være mindre seøvhøytidelig. 23:Alle gutter burde: 24:Jeg er dårligst til:da imot komplimenter. 25:Jeg er flinkest til:gi ros og trøste. 26:Jeg simpelthen elsker: ungene mine over alt på jord. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: ingen kommentar:p 28:Jeg beundrer: mamma. 29:Det beste jeg vet er: når ungene sier de er glad i deg:) 30:Min verste uvane er: altfor rastløs. 31:Jeg er medlemm i: statskirken..hehe.og bokklubb. 32:Jeg tror på: meg selv. 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: en blenda vasket djevel:p 34:På skolen var jeg:pliktoppfyllende. 35:Som venn er jeg:forhåpendligvis snill og til å stole på- 36:Når jeg har fri:nyter jeg livet:) 37:Jeg brenner for: 38:Om 5 år er jeg: lykkelig;) 39: om 10år er jeg:lykklig og gift;) 40:Det er lov å lyge vis:man skal aldri lyge:p
livetimammasmage Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg:-tålmodig,sta,rar 2:Det første jeg gjør om morgenen er:åpner øynene 3:Når jeg hører på radio blir jeg:forbanna på all drittmusikken som spilles 4:Jeg gleder meg til: å se litjtuppa mi hver gang vi er fra hverandre 5:Klesskapet mitt er fult av:-klær? 6:Når jeg skal pynte meg:-fin bukse og fin topp,stiletthæler 7:Sminke er:-dyrt,men verdt det 8:Første gang jeg var full var jeg:-dritfull 9:Jeg føler meg mest sexy når:-jeg har sex med samboer 10:I kaffebaren bestiller jeg:-Caffe latte med hvit sjokoladesmak 11:I baren bestiller jeg:-øl 12:På fest finner du meg:-på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg:-*kremt* 14:Jeg kan ikke leve uten:-Thea Emilie tuppa mi 15:Barn er:-helt fantastiske 16:Om natta:-sover jeg 17:I veska har jeg:-har ikke veske, kun ut på byen og da er det minibankkort og sminke 18:Trening er:-supert 19:Politikk er:-bare rot 20:Kjærlighet er:-på pinne 21:I høst skal jeg unne meg:-masse 22:Alle jenter burde:-slutte å klage på kroppen sin(gjelder meg oxo ja) 23:Alle gutter burde:-slutte å klage på kroppene til jentene 24:Jeg er dårligst til:-squash 25:Jeg er flinkest til:-mammarollen 26:Jeg simpelthen elsker:-Thea Emilie 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:-farga håret mitt rosa!! 28:Jeg beundrer:-stjernene(på himmelen ja) 29:Det beste jeg vet er:å være med Thea Emilie 30:Min verste uvane er:-føler nesa bli skeiv når andre kommer borti den, må liksom flytte den tilbake 31:Jeg er medlemm i:Brafilm.no 32:Jeg tror på:-meg selv 33:Du viste kanskje ikke at jeg er:-du vet ingenting om meg 34:På skolen var jeg:-yngst i klassen 35:Som venn er jeg:-pålitelig og snill 36:Når jeg har fri:-har jeg FRI 37:Jeg brenner for:-RBK 38:Om 5 år er jeg:-28 39: om 10år er jeg:33 40:Det er lov å lyge vis:-man kan det (neida)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Trøtt, kvalm (IKKE gravidkvalm faktisk, men har spist for masse snop!) og anderledes 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Å se på Telma 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Irritert (hører ikke frivillig på radio...er naboen som ikke skjønner at det går også an å skru volumet NED) 4:Jeg gleder meg til: Til at jeg får møte den lille piraten min!:-) 5:Klesskapet mitt er fult av: Mammaklær 6:Når jeg skal pynte med: 7:Sminke er: Ikke en ting som en finner her i huset 8:Første gang jeg var full var jeg: 17 år og sammen med familien min 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg ser for meg åssen jeg er i korsett 10:I kaffebaren bestiller jeg: kakao 11:I baren bestiller jeg: vann 12:På fest finner du meg: ikke. 13:På nattbordet mitt har jeg: altfor masse som ikke har noe med natt og soverom å gjøre 14:Jeg kan ikke leve uten: sjokomelk 15:Barn er: nok helt greie de...mitt barn er i alle fall verdens søteste!:-) 16:Om natta: så har jeg vanskelig for å sovne, så da kjeder jeg meg 17:I veska har jeg: busskort, bankkort, semesterkort, papir, vannflakse, tyrkisk pepper og mobil 18:Trening er: æææææsj 19:Politikk er: greit det, men politikere derimot!:-/ 20:Kjærlighet er: fantastisk når du har det, jævlig når du ikke har det 21:I høst skal jeg unne meg: alkohol 22:Alle jenter burde: slutte å glo på meg hvis jeg skal dusje offentlig 23:Alle gutter burde: gå rundt med en lapp som foreller åssen legning de har slik at jeg slipper å falle for de som er homofile 24:Jeg er dårligst til: å være stabil 25:Jeg er flinkest til: å være ustabil...hihi. Flink til å late meg. 26:Jeg simpelthen elsker: barna mine, tv, mat 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Hmmm...hva er verst av å røyke hasj og slå? 28:Jeg beundrer: mange mennesker 29:Det beste jeg vet er: å få en klem 30:Min verste uvane er: oi...kan nok ikke velge én blant alle!:-/ 31:Jeg er medlem i: Ungdom mot EU, NTL og kanskje NU...vet ikke om mamma har betalt kontigenten min for i år! 32:Jeg tror på: synske...altså de som virkelig er det, og de som ikke ødelegger for alle og later som de er det for pengene 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: bifil 34:På skolen var jeg: aleine!:-( 35:Som venn er jeg: ikke særlig aktiv, men jeg er til å stole på! 36:Når jeg har fri: så later jeg meg 37:Jeg brenner for: miljø, menneskerettigeheter, barna mine 38:Om 5 år er jeg: forhåpentilgvis ferdigutdanna 39: om 10år er jeg: akkurat 31 år 40:Det er lov å lyge viss: Viss du skjønner at det er det beste selv når sannheten kommer fram til slutt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Kunne ikke svare på den nr 6 siden jeg aldri pynter meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: temperamentsfull, sta og ærlig. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: si "ikke enda!" og snu meg rundt og sove litt til. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: glad og rolig. 4:Jeg gleder meg til: jeg får jobb og er ferdig med oppgaven min. 5:Klesskapet mitt er fult av: klær og sko. 6:Når jeg skal pynte meg: liker jeg å ha på meg noe som er komfortabel + høye heler. 7:Sminke er: nødvendig 8:Første gang jeg var full var jeg: veldig full 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg er naken med min kjære 10:I kaffebaren bestiller jeg: dobbel cortado 11:I baren bestiller jeg: whisky 12:På fest finner du meg: i cdbunken der jeg prøver å finne bra musikk og så dansende 13:På nattbordet mitt har jeg: klokkeradio 14:Jeg kan ikke leve uten: min søte lille familie 15:Barn er: fine 16:Om natta: sover jeg og drømmer mystiske drømmer 17:I veska har jeg: masse masse rot + notatblokk og penn 18:Trening er: veldig deilig 19:Politikk er: av og til frustrerende 20:Kjærlighet er: livsviktig 21:I høst skal jeg unne meg: mange deilige turer i skogen 22:Alle jenter burde: være seg selv 23:Alle gutter burde: være seg selv 24:Jeg er dårligst til: å lyve 25:Jeg er flinkest til: å danse (?) synes jeg selv hvertfall 26:Jeg simpelthen elsker: chilli og hvitløk 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:hemmelig her, men garantert ikke så spennende eller uvanlig 28:Jeg beundrer: min mann som holder ut 29:Det beste jeg vet er: kaffe og tegnserier og musikk sammen 30:Min verste uvane er: kaffe og småmanisk til tider 31:Jeg er medlemm i: ingenting 32:Jeg tror på: at mennesker ofte trenger noe å tro på utenfor menneskets rekkevidde 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: ulovlig søt 34:På skolen var jeg: stille 35:Som venn er jeg: ærlig 36:Når jeg har fri: har jeg det bra 37:Jeg brenner for: toleranse 38:Om 5 år er jeg: lykkelig 39: om 10år er jeg: fremdeles lykkelig 40:Det er lov å lyge vis: man føle situasjonen krever det
Circe Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Rettferdig, temperamentsfull, ærlig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Tar opp barn fra senga 3:Når jeg hører på radio blir jeg: kommer ann på hva som er på radioen 4:Jeg gleder meg til:å reise 5:Klesskapet mitt er fult av: klær 6:Når jeg skal pynte med: Pynte med??? 7:Sminke er: Helt greit. 8:Første gang jeg var full var jeg: hmmmm... 15-16 kanskje 9:Jeg føler meg mest sexy når: ?? 10:I kaffebaren bestiller jeg: Svart kaffe 11:I baren bestiller jeg: øl 12:På fest finner du meg: på bordet ??? 13:På nattbordet mitt har jeg:nå har jeg nesespray og cleenex 14:Jeg kan ikke leve uten: barna mine 15:Barn er: Det beste som kan skje 16:Om natta: Sover jeg 17:I veska har jeg: lommebok, tyggis,penn,nøkler og neglefil 18:Trening er: Aldri hørt om 19:Politikk er: løgn?? 20:Kjærlighet er: Viktig 21:I høst skal jeg unne meg: mange timer på sofaen 22:Alle jenter burde: Lære seg å slappe av mer 23:Alle gutter burde: tilpasse seg oss jenter bedre. 24:Jeg er dårligst til:Holde meningene mine for meg selv 25:Jeg er flinkest til:å være mor for barna mine 26:Jeg simpelthen elsker:seigmenn 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:kremt 28:Jeg beundrer:sambo som holder ut med meg 29:Det beste jeg vet er: en klem fra barna mine 30:Min verste uvane er: sinnet 31:Jeg er medlemm i:DNS 32:Jeg tror på: meg selv 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: helt spesiell.. haha 34:På skolen var jeg: det motsatte av skolelys 35:Som venn er jeg: til å stole på 36:Når jeg har fri: gjør jeg minst mulig 37:Jeg brenner for: 38:Om 5 år er jeg:sliten 39: om 10år er jeg:på oppadgående 40:Det er lov å lyge vis:aldri .... dah....
mockis me Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: snill,sta, rutinert 2:Det første jeg gjør om morgenen er: slår av alarmen på mobilen 3:Når jeg hører på radio blir jeg: avslappet 4:Jeg gleder meg til: sydentur i vinter 5:Klesskapet mitt er fult av: mange topper 6:Når jeg skal pynte med: tar jeg meg god tid(sjeldent ) 7:Sminke er: noe jeg bruker hver dag på jobb 8:Første gang jeg var full var jeg: 15 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har trent og levd sunt regelmessig for så å unne meg en helaften med nytt antrekk og champagne i høye glass=) 10:I kaffebaren bestiller jeg: capuccino eller svart kaffe 11:I baren bestiller jeg: dacuirir eller øl 12:På fest finner du meg: utenfor med festrøyken eller på (danse)gulvet 13:På nattbordet mitt har jeg:har ikkje nattbord 14:Jeg kan ikke leve uten: sønnen min! 15:Barn er:fantastisk 16:Om natta:sover jeg 17:I veska har jeg:tamponger småpenger lommebok og mobil 18:Trening er: herlig 19:Politikk er: lite engasjerende 20:Kjærlighet er: nødvendig 21:I høst skal jeg unne meg:ny høstjakke 22:Alle jenter burde: drite i janteloven 23:Alle gutter burde: kunne vaske gulv! 24:Jeg er dårligst til: å delegere 25:Jeg er flinkest til:å kontrollere 26:Jeg simpelthen elsker: fredager 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: stjelt snop 28:Jeg beundrer: modige mennesker 29:Det beste jeg vet er: taco he he 30:Min verste uvane er: alt for glad i sjokolade 31:Jeg er medlemm i: nautilus, damm og søn, frp, 32:Jeg tror på: godt humør og pågangsmot 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: 34:På skolen var jeg: flink 35:Som venn er jeg: snill 36:Når jeg har fri: prøver jeg å ta vcare på meg selv 37:Jeg brenner for: familien min 38:Om 5 år er jeg: selvstendig næringsdrivende eller nyutdannet 39: om 10år er jeg: etablert for siste gang 40:Det er lov å lyge vis: det er fare for liv og helse
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg:rast løs, surmulen, arbeidsledig 2:Det første jeg gjør om morgenen er:gå på do 3:Når jeg hører på radio blir jeg:hører ikke på radio 4:Jeg gleder meg til:bryllupe mitt 5:Klesskapet mitt er fult av:klær jeg ikke bruker 6:Når jeg skal pynte med:må jeg ha mascara 7:Sminke er:viktig for meg 8:Første gang jeg var full var jeg:på skole avslutning. 9:Jeg føler meg mest sexy når:jeg er pyntet 10:I kaffebaren bestiller jeg:kaffe 11:I baren bestiller jeg:øl 12:På fest finner du meg:ute å røyker 13:På nattbordet mitt har jeg:masse rot 14:Jeg kan ikke leve uten:familien min 15:Barn er:en stor jobb 16:Om natta:sover jeg 17:I veska har jeg:mye løye 18:Trening er:noe jeg burde begynt med 19:Politikk er:kjedeli 20:Kjærlighet er:herlig 21:I høst skal jeg unne meg:vet ikke 22:Alle jenter burde:holde seg borte fra typen min...hihi 23:Alle gutter burde:hvert uten hårete mager og rygg 24:Jeg er dårligst til:å finne meg jobb 25:Jeg er flinkest til: å legge på meg 26:Jeg simpelthen elsker: å ha sex 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:kjørt i fulla på moped 28:Jeg beundrer: de som klarer å gå ned i vekt 29:Det beste jeg vet er:mat 30:Min verste uvane er:mat 31:Jeg er medlemm i:slanke klubben 32:Jeg tror på: ny dag i morgen 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: 22år 34:På skolen var jeg:et mobbeoffer 35:Som venn er jeg:trofast og snill 36:Når jeg har fri:har det hele tiden 37:Jeg brenner for: en syden tur 38:Om 5 år er jeg:i jobb og er lykkelig gift 39: om 10år er jeg:gammel 40:Det er lov å lyge vis: kommer nett an på.
varg veum Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: samvittighetsfull, snill og rotete 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å slå av alarmen på mob. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: gla, for den funker sjeldent:) 4:Jeg gleder meg til: jul og bryllupet og reisen i januar 5:Klesskapet mitt er fult av: Det va det jeg sku kjøpe ja, rev ned det vi hadde når vi pusset opp soverommet... 6:Når jeg skal pynte meg: kjole? evt bukse og en fin topp? 7:Sminke er: noe jeg aldri husker på.. 8:Første gang jeg var full var jeg: altfor liten iallfall!! 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg er full og ikke vet bedre?? 10:I kaffebaren bestiller jeg: kaffe 11:I baren bestiller jeg: kaffe og bailys, long island icetea 12:På fest finner du meg: Bare gå etter lyden!! 13:På nattbordet mitt har jeg: VANN,smokk,lampe,bleier,våtservietter og mobilen 14:Jeg kan ikke leve uten: familien min, mat og drikke:) 15:Barn er: herlige skapninger 16:Om natta: sover jeg\ evt burde jeg sove 17:I veska har jeg: bleier ,våtservietter, lommebok,gulpeklut, mobil, tyggis og annet rot 18:Trening er: hmm, godt spørsmål?? 19:Politikk er: interessant når man sitter seg inn i det.. 20:Kjærlighet er: ikke oppskrytt 21:I høst skal jeg unne meg: nye klær:) 22:Alle jenter burde: gå med gensrer som dekker magen;) 23:Alle gutter burde: slutte å klø seg på pungen i offentligheten? haha 24:Jeg er dårligst til: ikke kjefte...? 25:Jeg er flinkest til: spise snop?? haha 26:Jeg simpelthen elsker: familien min og snooop 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: ble jeg heldigvis ikke tatt for..... 28:Jeg beundrer: mamma 29:Det beste jeg vet er: sene morninger, stå opp til frokost og blide unger og fornøyd mann:) 30:Min verste uvane er: roooootekopp.... 31:Jeg er medlem i: alt som finners av bokklubber, brann bataljonen, statskirken,YS, og??? sikkert en god del ting 32:Jeg tror på: hmm.. at det finnes noe godt i alle? 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: grååådig kul?? 34:På skolen var jeg: den som maste mest.. ALLTID.. 35:Som venn er jeg: flink å lytte å stille opp (håper jeg) 36:Når jeg har fri: fri fra hva? 37:Jeg brenner for: brann 38:Om 5 år er jeg: 30 år, gift og har to unger 39: om 10år er jeg: lykkelig og glad 40:Det er lov å lyge vis: løgnen er HVIT:)
yasmina Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: lojal,spennende, snill 2:Det første jeg gjør om morgenen er: aa sjekke hva klokken er 3:Når jeg hører på radio blir jeg: irritert over at de spiller de samme sangene som i gaar... 4:Jeg gleder meg til: aa reise hjem paa ferie 5:Klesskapet mitt er fult av: klaer av alle slag 6:Når jeg skal pynte med: 7:Sminke er:paa naar jeg gaar ut av huset. 8:Første gang jeg var full var jeg:17,5 aar og i syden 9:Jeg føler meg mest sexy når: mannen kikker paa meg med "det" blikket. 10:I kaffebaren bestiller jeg: kaffe mocca 11:I baren bestiller jeg: roedvin 12:På fest finner du meg: overalt 13:På nattbordet mitt har jeg: blader og klokke 14:Jeg kan ikke leve uten: barna 15:Barn er: er Guds gave til menneskene og vi burde ta bedre vare paa dem. 16:Om natta: sover jeg 17:I veska har jeg: penger,mobil og briller 18:Trening er:oppskrytt 19:Politikk er: uinteressant ettersom jeg ikke bor i Norge lengre. 20:Kjærlighet er: alfa omega 21:I høst skal jeg unne meg: luksustur til Dubai eller Norgesferie 22:Alle jenter burde: vaere snillere mot hverandre 23:Alle gutter burde: 24:Jeg er dårligst til: 25:Jeg er flinkest til: 26:Jeg simpelthen elsker: mannen og barna mine 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: aa kjoere uten gyldig serfikat i midtoesten 28:Jeg beundrer: min soester 29:Det beste jeg vet er: middag om kvelden, bare jeg og mannen. Samme hva.... 30:Min verste uvane er: jeg blir saa lett sint 31:Jeg er medlemm i: ikke saa mye... 32:Jeg tror på:meg 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: ikke eier av en eneste CD 34:På skolen var jeg: pliktoppfyllene 35:Som venn er jeg: snill, omtenksom og lojal. 36:Når jeg har fri: Fri fra hva ??? jeg er alltid fri 37:Jeg brenner for: barna mine 38:Om 5 år er jeg: fremdeles her 39: om 10år er jeg: hjemme i Norge igjen 40:Det er lov å lyge vis: jeg lyver til mine besteforeldre ang min svoger. Forteller dem ikke hvor vondt han har. De vet jo hvor syk han er , men det er vanskelig for dem. Lyver for aa skaane dem og har ikek daarlig samvittighet selv om jeg egentlig mener at man ikke skal lyve.
Bella Donna Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Engasjert, positiv, hissig 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Tisse 3:Når jeg hører på radio blir jeg: 4:Jeg gleder meg til: Å besøke familien min om en mnd 5:Klesskapet mitt er fult av: Jakker 6:Når jeg skal pynte med: Kjoler 7:Sminke er: Guds gave til kvinnen 8:Første gang jeg var full var jeg: 18 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg veier litt mindre enn nå 10:I kaffebaren bestiller jeg: Latte 11:I baren bestiller jeg: Cosmopolitan 12:På fest finner du meg: I sofaen, i samtale 13:På nattbordet mitt har jeg: Smykkeskrin og bøker 14:Jeg kan ikke leve uten: Mannen og sønnen min 15:Barn er: Et under 16:Om natta: Sover jeg 17:I veska har jeg: Bleier, våtservietter, lommebok, mobil, nøkkler, speil 18:Trening er: Kjedelig 19:Politikk er: Spennende 20:Kjærlighet er: Fantastisk 21:I høst skal jeg unne meg: Ilse Jacobsen støvler 22:Alle jenter burde: 23:Alle gutter burde: Være gentelman 24:Jeg er dårligst til: Være fornuftig 25:Jeg er flinkest til: Tenke positivt 26:Jeg simpelthen elsker: ID pudder 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: Kjørt for fort 28:Jeg beundrer: Mødre med tvillinger 29:Det beste jeg vet er: Shoppe 30:Min verste uvane er: Spise når jeg kjeder meg 31:Jeg er medlemm i: Statskirken 32:Jeg tror på: Kjærligheten 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: En habil kokk 34:På skolen var jeg: Flink 35:Som venn er jeg: Noe fraværende til tider 36:Når jeg har fri: Gjør jeg minst mulig 37:Jeg brenner for: 38:Om 5 år er jeg: Tobarnsmor og karriærekvinne 39: om 10år er jeg: Fornøyd med det jeg hittil har utrettet 40:Det er lov å lyge vis: Du ikke vil såre
Gjest Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: mamma, humorist, snill 2:Det første jeg gjør om morgenen er: åpne øynene ... 3:Når jeg hører på radio blir jeg:glad 4:Jeg gleder meg til:i morgen... 5:Klesskapet mitt er fult av:rosa klær 6:Når jeg skal pynte med:??? 7:Sminke er:ok 8:Første gang jeg var full var jeg:17 9:Jeg føler meg mest sexy når:jeg er nydusjet... 10:I kaffebaren bestiller jeg: te 11:I baren bestiller jeg: kommer an på hvilken bar...martini eller smirnoffice 12:På fest finner du meg:overalt...i samtaler 13:På nattbordet mitt har jeg:bok, ring og klokke 14:Jeg kan ikke leve uten: barna mine 15:Barn er: slitsomme men livsviktige og mine gullunger 16:Om natta:drømmer jeg 17:I veska har jeg:ikke så mye... 18:Trening er: godt... 19:Politikk er: så som så... 20:Kjærlighet er: størst av alt... 21:I høst skal jeg unne meg: en tur til oslo 22:Alle jenter burde: ha en de elsker over alt på jord... 23:Alle gutter burde:??? 24:Jeg er dårligst til:bake brød... 25:Jeg er flinkest til: hehe... 26:Jeg simpelthen elsker: is 27:Det mest ulovlige jeg har gjort:gå på vingen til et fly 737-400 28:Jeg beundrer:min mann 29:Det beste jeg vet er: å bli massert 30:Min verste uvane er: å argumentere etter diskusjonen er vunnet 31:Jeg er medlemm i: masse 32:Jeg tror på: Gud 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: ennåpå slanking 34:På skolen var jeg:søt og snill... 35:Som venn er jeg: alltid tilgjengelig... 36:Når jeg har fri: leser jeg 37:Jeg brenner for: kampen mot narkotika 38:Om 5 år er jeg: tja si det...drømmer jo om noe men ok... 39: om 10år er jeg: over 40 ooooj 40:Det er lov å lyge hvis: man burde strengt tatt ikke lyve...
Gjest Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: - Temperamentsfull, frekk & rastløs. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: - Sjekke mobilen for å se hvor mye klokken er. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: - Meget irriterrt over all den dårlige musikken. 4:Jeg gleder meg til: - As of now, ingenting. 5:Klesskapet mitt er fult av: - Både det ene & det andre. 6:Når jeg skal pynte med: - Hm, vet ikke... 7:Sminke er: - En nødvendighet for å se bedre ut. 8:Første gang jeg var full var jeg: - Far too young. 9:Jeg føler meg mest sexy når: - Sjelden jeg ser på myself som sexy. 10:I kaffebaren bestiller jeg: - Egentlig ingenting. Kanskje te, om de har. 11:I baren bestiller jeg: - Peach Daiquiri. 12:På fest finner du meg: - Det er aldri godt å si.... 13:På nattbordet mitt har jeg: - Klokke, vannglass, mobil og bok. 14:Jeg kan ikke leve uten: - Familie. 15:Barn er: - Masete. 16:Om natta: - Liker jeg meg godt... 17:I veska har jeg: - Mye unødvendig... Bøker, skjerf, sminke, tyggegummi, parfyme, lommebok, mobil etc... 18:Trening er: - En nødvendighet. 19:Politikk er: - Spennende. 20:Kjærlighet er: - Uendelig. 21:I høst skal jeg unne meg: - Har jeg ikke tenkt på.... 22:Alle jenter burde: - Tja, si det... 23:Alle gutter burde: - Bli flinkere til å forstå jenter + flinkere til å krangle. 24:Jeg er dårligst til: - Å vise følelser. 25:Jeg er flinkest til: - Krangle=P 26:Jeg simpelthen elsker: - Dans 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: - Jeg vet ikke helt... 28:Jeg beundrer: - Ingen. 29:Det beste jeg vet er: - Ingenting spesielt. 30:Min verste uvane er: - Vet ikke helt... Det er mange;-) 31:Jeg er medlem i: - Ikke noe jeg kan komme på i farten. 32:Jeg tror på: - Kristendommen;-) 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: - Tja, hvor mye vet du? 34:På skolen var jeg: - Pratsom og skoleflink. 35:Som venn er jeg: - Kontrollerende og trofast. 36:Når jeg har fri: - Forsøker jeg å slappe av til en viss grad. 37:Jeg brenner for: - Kan man brenne for dans? 38:Om 5 år er jeg: - Fyller 23... 39: om 10år er jeg: - Fyller 28.... 40:Det er lov å lyge vis: - Man føler for det!
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: rastløs, utålmodig, morsom 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å gå på do 3:Når jeg hører på radio blir jeg: sliten (ja, jeg syntes radio er slitsomt) 4:Jeg gleder meg til: å komme tilbake til spania 5:Klesskapet mitt er fult av: kjoler 6:Når jeg skal pynte med: bruker jeg lang tid 7:Sminke er: både nødvendig og unødvendig 8:Første gang jeg var full var jeg: 14 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har pyntet meg litt ekstra 10:I kaffebaren bestiller jeg: cola (drikker hverken te eller kaffe) 11:I baren bestiller jeg: bacardi&cola 12:På fest finner du meg: på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: lampe, blader, stearinlys 14:Jeg kan ikke leve uten: lillegutt, gode venner 15:Barn er: søte 16:Om natta: så er jeg mest våken 17:I veska har jeg: lipgloss, pudder, speil, mobil, lommebok og nøkler 18:Trening er: nødvendig 19:Politikk er: også nødvendig 20:Kjærlighet er: både godt og vondt 21:I høst skal jeg unne meg: en ny garderobe 22:Alle jenter burde: senke skuldrene litt mer 23:Alle gutter burde: tja.. vet ikke helt.. 24:Jeg er dårligst til: å gi komplimenter 25:Jeg er flinkest til: å gi omsorg 26:Jeg simpelthen elsker: lillegutt, hunden min, familien min, venner 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: kjørt for fort, stjal en bamse i en butikk når jeg var 12. 28:Jeg beundrer: pappa'n min 29:Det beste jeg vet er: å være i et koselig selskap med gode venner 30:Min verste uvane er: at jeg er en smule treg 31:Jeg er medlemm i: statskirka 32:Jeg tror på: at det er noe mer mellom himmel og jord 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: hm.. tja.. dere vet vel ikke mye om meg generelt 34:På skolen var jeg: flink 35:Som venn er jeg: brutalt ærlig 36:Når jeg har fri: er jeg med venner, lillegutt, trener 37:Jeg brenner for: dyrenes rettigheter 38:Om 5 år er jeg: i god gang med fortsettelsen av veterinær studiet 39: om 10år er jeg: ferdig utdannet veterinær 40:Det er lov å lyge vis: det gagner alle parter (noe det ekstremt sjeldent gjør)
stinky-monkey Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Trøtt, sliten og lei 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å lage kaffe 3:Når jeg hører på radio blir jeg: ofte tussete i hodet 4:Jeg gleder meg til: å flytte inn i nye huset vårt :-) 5:Klesskapet mitt er fult av: klær 6:Når jeg skal pynte med: pynting er kjedelig 7:Sminke er: maskara for min del 8:Første gang jeg var full var jeg: i kjempe godt humør :-) 9:Jeg føler meg mest sexy når: det er sjelden, det!! 10:I kaffebaren bestiller jeg: macciato eller svart kaffe 11:I baren bestiller jeg: baileys 12:På fest finner du meg: i godt humør :-) 13:På nattbordet mitt har jeg: bøker og en lampe 14:Jeg kan ikke leve uten: barna mine 15:Barn er: fantastisk 16:Om natta: sover jeg søtt 17:I veska har jeg: lommebok, rosebud, kamera, solbriller, en lego mann (?), smokker, håndkrem, papirlommetørkler (lambi), tamponger, nøkkler, en timeliste, paracet, syvende sans, og mye annet skrot :-) 18:Trening er: usansynlig kjedelig 19:Politikk er: av og til intresant, men mest kjedelig 20:Kjærlighet er: bra 21:I høst skal jeg unne meg: nytt hus :-) :-) :-) 22:Alle jenter burde: være feminine 23:Alle gutter burde: ? 24:Jeg er dårligst til: å bake brød 25:Jeg er flinkest til: å kaste vekk tid på å dibbe :-) 26:Jeg simpelthen elsker: barna mine 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: røyka hasj (shoot me!) 28:Jeg beundrer: tanta mi!! 29:Det beste jeg vet er: å sove lenge om morningen 30:Min verste uvane er: å være sinnsykt morragretten 31:Jeg er medlemm i: Cappelens bokklubb 32:Jeg tror på: Gud 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: gift med en kanader 34:På skolen var jeg: flink 35:Som venn er jeg: god, håper jeg. 36:Når jeg har fri: har aldri fri 37:Jeg brenner for: ? 38:Om 5 år er jeg: kanskje gravid igjen? 39: om 10år er jeg: sprek som en fole :-) 40:Det er lov å lyge vis: løgnen er hvit :-)
Anquor Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: -Utolmodig-omtenksom-engasjert 2:Det første jeg gjør om morgenen er: -prøva å få snuppa til å sove litt til 3:Når jeg hører på radio blir jeg: -engasjert 4:Jeg gleder meg til: -Jul-og til vi skal flytte inn i nyehuset 5:Klesskapet mitt er fult av: -klær...faktisk rydda det no 6:Når jeg skal pynte meg: -så endar eg aldri opp med det eg først hadde tenkt å ha på meg -skiftar gjerne fleire gongar og er minst ein halvtime for sein ut døra 7:Sminke er: - flott å ha når ein skal dekke over posane under auga, kvisa i panna og den bleike huda som skrik etter mangel på sol.... 8:Første gang jeg var full var jeg: -16år.... 9:Jeg føler meg mest sexy når: -sambuaren min har lyst på meg 10:I kaffebaren bestiller jeg: -dobbel kaffe mocca eller kakao 11:I baren bestiller jeg: -noke søtt og godt 12:På fest finner du meg: -endar som regel opp på kjøkkenet og finn nokon å prate med der.. 13:På nattbordet mitt har jeg: -smokk, vannglas, pinex 14:Jeg kan ikke leve uten: -dattra mi, sambuaren min 15:Barn er: -lykke -framtida 16:Om natta: -søv eg det eg får sove.... 17:I veska har jeg: -lommebok, lypsyl, smokk, lakerol, lipgloss, mobil, kamera 18:Trening er: -kjekt og inspirerande 19:Politikk er: -krangling 20:Kjærlighet er: -kvardagane 21:I høst skal jeg unne meg: -tur på spa sammen med jentene på alexandra i loen 22:Alle jenter burde: -vere gla i seg sjølv -ikkje prøve å vere nokon andre enn den dei er 23:Alle gutter burde: - sette pris på jentene sine - prøve å vere litt romantisk på ein kvardag 24:Jeg er dårligst til: - å vente - å få gjort ting i tide 25:Jeg er flinkest til: - å lytte - å vere der for familie og venner - å danse 26:Jeg simpelthen elsker: - jenta mi og sambuaren min - å shoppe - å reise - tid til meg sjølv - livet 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: - tok med litt for mykje alkohol på vei heim frå syden 28:Jeg beundrer: - dei som tør å vere seg sjølv 29:Det beste jeg vet er: - å kose med kjæresten min - å kose med jenta mi - god mat og hyggelig samvær med venninnene mine 30:Min verste uvane er: - slenge klea på golvet... - sta som pokker - ikkje rydde opp med ein gong - treig 31:Jeg er medlemm i: -cappellen bokklubb -ørsta volda ballettskule 32:Jeg tror på: - mennesket (humanist) 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: - ensom når sambo er borte 34:På skolen var jeg: - promqueen i USA - aldri tilstede pga. sjukdom 35:Som venn er jeg: - din klippe - ein god lyttar - held tett om det du fortel - der når du treng meg! 36:Når jeg har fri: - veit eg ikkje heilt kva eg skal gjer... -har sjelden fri no når eg har blitt mamma 37:Jeg brenner for: - gode fritids tilbod - at alle skal ha det godt 38:Om 5 år er jeg: - utdanna sjukepleiar - har forhåpentlivis fast jobb - Huseigar - tenker på å få ein til - Gift? 39: om 10år er jeg: - Utdanna helesøster eller jordmor - Fast jobb - Bereist - Bygt meg enebolig med stor hage - 2 barn - forhåpentlivis gift 40:Det er lov å lyge vis: - det er for det beste - sannheita sårar for mykje
Joikaboll@ Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Tålmodig, rastløs. ærlig. 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Banne, røyke. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: himla stressa 4:Jeg gleder meg til: jul hvert år 5:Klesskapet mitt er fult av: for små klær 6:Når jeg skal pynte med: blomster 7:Sminke er: en bortkasta utgift 8:Første gang jeg var full var jeg: 12 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg sover :-) 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kaffemocca 11:I baren bestiller jeg: Bacardi Breezer 12:På fest finner du meg: full 13:På nattbordet mitt har jeg: ikke noe 14:Jeg kan ikke leve uten: luft 15:Barn er: noen sjarmerende bråkmakere :-) 16:Om natta: ønsker jeg å sove uten hell 17:I veska har jeg: ops... bleier, våtservietter, røyk, lighter, mobiler, nøkler, 7sans, kulepenner, en pepsi max og masse rot. 18:Trening er: godt for kropp og sjel 19:Politikk er: er for politikere 20:Kjærlighet er: er nødvendig 21:I høst skal jeg unne meg: bryllupet mitt 22:Alle jenter burde: ha en selv-digger-kveld i uka 23:Alle gutter burde: legge seg samtidig med barna 24:Jeg er dårligst til: å lyve 25:Jeg er flinkest til: organisere 26:Jeg simpelthen elsker: unga og mannen og rotet vårt. 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: er straffbart 28:Jeg beundrer: stå-på-mennesker 29:Det beste jeg vet er: den barnefri helg vi har i løpet av året 30:Min verste uvane er: at jeg kommer meg alltid for seint i seng 31:Jeg er medlemm i: det meste av klubber :-) 32:Jeg tror på: kjærligheten 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: trofast 34:På skolen var jeg: mobbeoffer 35:Som venn er jeg: ærlig 36:Når jeg har fri: sløver jeg 37:Jeg brenner for: mye 38:Om 5 år er jeg: snart 40 39: om 10år er jeg: bestemor :-) 40:Det er lov å lyge vis: du har samvittighet til det
Gjest Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: utolmodig, arbeidssom, effektiv 2:Det første jeg gjør om morgenen er: ligge 5 min ekstra 3:Når jeg hører på radio blir jeg: glad 4:Jeg gleder meg til: kim larsen konsert i november 5:Klesskapet mitt er fult av: tøy som er for lite 6:Når jeg skal pynte med: Sminke? 7:Sminke er: Fint om det ikke er for mye 8:Første gang jeg var full var jeg: veldig dårlig dagen etter 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg er tynn 10:I kaffebaren bestiller jeg: kaffe 11:I baren bestiller jeg: øl 12:På fest finner du meg: på dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: masse bøker 14:Jeg kan ikke leve uten: jenta mi 15:Barn er: det mest fantastiske som finnes 16:Om natta: sover jeg 17:I veska har jeg: masse rot 18:Trening er: slitsomt 19:Politikk er: irriterende 20:Kjærlighet er: mann og barn 21:I høst skal jeg unne meg: å pusse opp huset 22:Alle jenter burde: ta ansiktspleie 23:Alle gutter burde: nappe nesehårene 24:Jeg er dårligst til: å løse matteoppgaver 25:Jeg er flinkest til: å se løsninger på ting 26:Jeg simpelthen elsker: sjokolade 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: kjøre for fort 28:Jeg beundrer: vennene mine 29:Det beste jeg vet er: å være med familien min 30:Min verste uvane er: rote 31:Jeg er medlemm i: en jenteklubb 32:Jeg tror på: ærlighet 33:Du visste kanskje ikke at jeg er: stolt av jobben min 34:På skolen var jeg: en rebell 35:Som venn er jeg: betsevenn 36:Når jeg har fri: er jeg glad 37:Jeg brenner for: dyrs rettigheter 38:Om 5 år er jeg: 2 barnsmor 39: om 10år er jeg: 3 barnsmor 40:Det er lov å lyge vis: det er en hvit en
fleskepupp Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: snill, sta og rar 2:Det første jeg gjør om morgenen er: å slå av vekkerklokka 3:Når jeg hører på radio blir jeg: glad 4:Jeg gleder meg til: jobben i morgen 5:Klesskapet mitt er fult av: klær 6:Når jeg skal pynte med: stresser jeg 7:Sminke er: en nødvendighet 8:Første gang jeg var full var jeg: redd for å møte mamma hehe 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg har trent 10:I kaffebaren bestiller jeg: kakao 11:I baren bestiller jeg: strawberry daqurai 12:På fest finner du meg: i sofaen 13:På nattbordet mitt har jeg: ingenting 14:Jeg kan ikke leve uten: barna mine 15:Barn er: fantastiske 16:Om natta: sover jeg søtt under dyna 17:I veska har jeg: lommebok, mobil, usb penn, nøkler 18:Trening er: viktig og gøy 19:Politikk er: bare løyner 20:Kjærlighet er: noe trygt og godt 21:I høst skal jeg unne meg: en liten ferie 22:Alle jenter burde: tro på seg selv 23:Alle gutter burde: være gode og snille 24:Jeg er dårligst til: å takle ros 25:Jeg er flinkest til: å gi ros 26:Jeg simpelthen elsker: mannen, barna, jobben 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: har ikke gjort noe ulovlig 28:Jeg beundrer: barna mine 29:Det beste jeg vet er: å være sammen med familien 30:Min verste uvane er: 31:Jeg er medlemm i: Friskis og svettis 32:Jeg tror på: det gode i menneskene 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: ganske morsom 34:På skolen var jeg: middels flink 35:Som venn er jeg: snill 36:Når jeg har fri: koser jeg meg 37:Jeg brenner for: barn med spesielle behov 38:Om 5 år er jeg: lykkelig 39: om 10år er jeg: 41 og enda mer lykkelig 40:Det er lov å lyge vis: det absolutt må til
♥ DAME Skrevet 2. september 2007 #21 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Gavmild, omsorgsfull, positiv 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Surfe 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Avslappet 4:Jeg gleder meg til: dagen jeg skal gifte meg 5:Klesskapet mitt er fult av: klær jeg ikke bruker 6:Når jeg skal pynte med: Føler jeg meg vel 7:Sminke er: et must (bare littegrann) 8:Første gang jeg var full var jeg: ca 16 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: Jeg er naken med sambo, hehe 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kaffe så klart 11:I baren bestiller jeg: Brus 12:På fest finner du meg: På dansegulvet 13:På nattbordet mitt har jeg: Hehe 14:Jeg kan ikke leve uten: Tender care 15:Barn er: Ønsket 16:Om natta: Sover jeg godt i armkroken til sambo 17:I veska har jeg: Mobil, lommebok, nøkler, lypsyl, ob, kvitteringer 18:Trening er: Gørr 19:Politikk er: Bortkastet 20:Kjærlighet er: Vakkert 21:I høst skal jeg unne meg: En sydentur med sambo 22:Alle jenter burde: Drite i cellulittene 23:Alle gutter burde: Skjerpe seg 24:Jeg er dårligst til: Å få ut fingeren 25:Jeg er flinkest til: Å planlegge 26:Jeg simpelthen elsker: Sambo 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: 160 i 80 km sone 28:Jeg beundrer: Mamma og svigermor 29:Det beste jeg vet er: Søtt 30:Min verste uvane er: Snakke med meg sjæl 31:Jeg er medlemm i: Bokklubb 32:Jeg tror på: Julenissen 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: En person som stammer 34:På skolen var jeg: For meg selv 35:Som venn er jeg: Alltid der 36:Når jeg har fri: Koser jeg meg gløgg 37:Jeg brenner for: Likestilling 38:Om 5 år er jeg: Gift og har kanskje fått ett barn 39: om 10år er jeg: Snart voksen, nytt hus og to barn 40:Det er lov å lyge vis: Man føler at man må
Arb.ledig husmor Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: - omsorgsfull, nysgjerrig, sta 2:Det første jeg gjør om morgenen er: -Går inn t snuppa og tar ho opp... 3:Når jeg hører på radio blir jeg: - hmm... hører nesten aldri på radio.. 4:Jeg gleder meg til: - 2.august 2008 5:Klesskapet mitt er fult av: - ubrukelige klær 6:Når jeg skal pynte med: - levende lys... skjønte ikke helt spm. 7:Sminke er: - bortkastet penger 8:Første gang jeg var full var jeg: - 17, tror eg... 9:Jeg føler meg mest sexy når: - sambo sier at eg e det... 10:I kaffebaren bestiller jeg: - Kaffe mocca 11:I baren bestiller jeg: - noe som smaker godt.. 12:På fest finner du meg: - finner meg ikke så ofte på fest... 13:På nattbordet mitt har jeg: - et sjakkbrett fra Gambia, brevpapir, noen blader, mange parløse sokker... 14:Jeg kan ikke leve uten: - joggebuksa mi 15:Barn er: - sjarmerende 16:Om natta: - sover eg 17:I veska har jeg: - bruker ikke veske 18:Trening er: - ikke noe for meg 19:Politikk er: - heller ikke noe for meg 20:Kjærlighet er: - spennende og livlig 21:I høst skal jeg unne meg: - en frihelg uten mann og barn(e lov å håpe) 22:Alle jenter burde: - gjøre som de selv vil 23:Alle gutter burde: - være enig i jentene... 24:Jeg er dårligst til: - å være husmor 25:Jeg er flinkest til: - å rote 26:Jeg simpelthen elsker: - sambo og snuppa vår 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: - stjelt viskelær når eg va ca 8 år(men leverte de tilbake dagen etter da når ingen såg meg...) og kjørt fort uten å bli tatt... 28:Jeg beundrer: - Venninna mi... 29:Det beste jeg vet er: - sjokolade 30:Min verste uvane er: - slenge fra meg ting der jeg står, og ikke rydde det opp etterpå... 31:Jeg er medlem i: - 4H 32:Jeg tror på: - skjebnen 33:Du visste kanskje ikke at jeg er: - hmm.... Mye dere ikkje vet om meg 34:På skolen var jeg: - stille og mobbeoffer 35:Som venn er jeg: - snill og til å stole på 36:Når jeg har fri: - slapper jeg av, eller tar meg en tur 37:Jeg brenner for: - (psyk.utv.hemmede) barn i fattige land 38:Om 5 år er jeg: - 5 år eldre, og gift m 2 barn... 39: om 10år er jeg: - er jeg 10 år eldre, og enda gift m 2 barn, og har mest sannsynlig en jobb eg trives i 40:Det er lov å lyge viss: - man ønsker å ikke fortelle hele sannheten
Djoolia 07+08+12 Skrevet 2. september 2007 #23 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: Spontan,rastløs og morsom 2:Det første jeg gjør om morgenen er: ser på mobilen 3:Når jeg hører på radio blir jeg: hører sjelden på radio 4:Jeg gleder meg til: jeg skal begynne å jobbe igjen 5:Klesskapet mitt er fult av: treningsklær 6:Når jeg skal pynte med: hæ? 7:Sminke er: noe jeg sjelden/aldri bruker 8:Første gang jeg var full var jeg: 13 år 9:Jeg føler meg mest sexy når: jeg er alene 10:I kaffebaren bestiller jeg: caffe latte med irish 11:I baren bestiller jeg: en sur grønn en og tyrker 12:På fest finner du meg: på bordet 13:På nattbordet mitt har jeg: mobilen,en lampe og papir 14:Jeg kan ikke leve uten: vann 15:Barn er: nydelige 16:Om natta: søte 17:I veska har jeg: Nøkler,mobil,pengbok,rusk og tyggis 18:Trening er: deilig 19:Politikk er: rævva 20:Kjærlighet er: en nødvendighet 21:I høst skal jeg unne meg: kanskje en sydentur 22:Alle jenter burde: kle seg etter kroppen 23:Alle gutter burde: barbere seg 24:Jeg er dårligst til: å sitte lenge i ro 25:Jeg er flinkest til: å spille handball 26:Jeg simpelthen elsker: potetgull 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: kjørt i fylla 28:Jeg beundrer: mamma 29:Det beste jeg vet er: sex 30:Min verste uvane er: fjerter hvor som helst 31:Jeg er medlem i: fagforbundet 32:Jeg tror på: at jeg engang vinner storgevinst i lotto 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: rar 34:På skolen var jeg: ganske flink 35:Som venn er jeg: en humørspreder og en med gode ideer 36:Når jeg har fri: sover jeg 37:Jeg brenner for: nja.. 38:Om 5 år er jeg: lykkelig 39: om 10år er jeg: kanskje gift? 40:Det er lov å lyge hvis: man gjør det for å unngå å såre andre
Gjest otilie79;) Skrevet 2. september 2007 #24 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: -Ærlig, snill og rar:P 2:Det første jeg gjør om morgenen er: -Amme 3:Når jeg hører på radio blir jeg: -Synger med hvis det er fin sang:) 4:Jeg gleder meg til: -Neste sommer allerede (alt for tidlig kaldt i år:) 5:Klesskapet mitt er fult av: -Klær, og likevel har jeg ingenting å ha på meg;) 6:Når jeg skal pynte meg: -Husker ikke sist:) 7:Sminke er: -Noe jeg fresher meg opp med når jeg føler jeg har sett ut som en dass lenge nok hihi:) 8:Første gang jeg var full var jeg: -Tror det var sommeren etter jeg var ferdig med ungdommskola. Blei full og edru igjen på samme kveld:P 9:Jeg føler meg mest sexy når: -Hmmmmm...... husker ikke sist 10:I kaffebaren bestiller jeg: -Vann 11:I baren bestiller jeg: -Sur grønn (leeeeeeeeenge siden jeg har vært i bar da) 12:På fest finner du meg: -Høyt og lavt (har en tendens til å bli spinnvill:) Eller på dansegulvet (elsker å danse) 13:På nattbordet mitt har jeg: -En masse blader, hårstrikk, gulpekluter 14:Jeg kan ikke leve uten: -Ungene mine:) 15:Barn er: -Ubeskrivelig! 16:Om natta: -Akkurat nå.... skyttelstraffikk mellom senga mi og senga til minsta, hun er veldig urolig om natta. Utrolig at jeg får søvn i det hele tatt:S 17:I veska har jeg: -Alt for mye rot 18:Trening er: -Et tiltak, men gøy og godt når jeg får det gjordt 19:Politikk er: -HELT uintressant. (Hvor blir det av Rosa BlingBling partiet;) 20:Kjærlighet er: -Hærlig 21:I høst skal jeg unne meg: -Ferie 22:Alle jenter burde: -ja hva burde de? 23:Alle gutter burde: -pass 24:Jeg er dårligst til: -politikk, geografi (fant nettopp ut at Skopje IKKE lå i Sverige hihi), Historie 25:Jeg er flinkest til: -Å ta meg av ungene 26:Jeg simpelthen elsker: -Ungene mine:o) 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: -Kjørt for fort (ca hver dag:/) 28:Jeg beundrer: -Mor Theresa:o) 29:Det beste jeg vet: -Å være mamma 30:Min største uvane: -Bite negler 31:Jeg er medlemm i: -Coop 32:Jeg tror på: -Det meste 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: -Ei likanes bitch;) 34:På skolen var jeg: -Stille 35:Som venn er jeg: -Morsom, litt sprø, real 36:Når jeg har fri:' -Har ikke hatt fri på leeeeeeeeenge 37:Jeg brenner for: -Fred på jord 38:Om 5 år er jeg: -32 39: om 10år er jeg: -37 40:Det er lov å lyge vis: -Sambo spør om jeg har spist opp sjokoladen:P
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. september 2007 #25 Skrevet 2. september 2007 1: Tre ord om meg: * Snill * hjelpsom * litt sjalu... 2:Det første jeg gjør om morgenen er: Å gå på badet med meg og snuppa for morgenstellet. 3:Når jeg hører på radio blir jeg: Hører aldri på radio, bare på cd 4:Jeg gleder meg til: Mannen kommer hjem med kinamat om en halvtime 5:Klesskapet mitt er fult av: Klær 6:Når jeg skal pynte med: tar jeg på meg det fineste jeg har av klær, og maaasse sminke *sminkedolle* 7:Sminke er: fantastisk, så fremt man vet hvordan man skal bruke det 8:Første gang jeg var full var jeg: 15 1/2 og på ferie med kjæresten for første gang. 9:Jeg føler meg mest sexy når: hehe..vel, er nå sjelden jeg føler meg sexy da 10:I kaffebaren bestiller jeg: Kaffe Latte 11:I baren bestiller jeg: Strawberry Daquiri 12:På fest finner du meg: Godt bedugget på gulvet, fordi jeg alltid bommer når jeg skal sette meg ned på en stol litt utpå kvelden / natta... 13:På nattbordet mitt har jeg: Bilde av mannen min og datteren vår 14:Jeg kan ikke leve uten: Familien, vennene og dyrene mine 15:Barn er: Noen fantastiske skapninger, men hvem kunne visst at det finnes SÅÅÅ mye vilje i en sååå liten kropp, gitt...??? 16:Om natta: ZZZzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzZZzzzZZZZzzz 17:I veska har jeg: Bruker ikke veske 18:Trening er: Herlig, både for kropp og samvittighet 19:Politikk er: Gørrkjedelig.. de lover og lyger, alle som en! 20:Kjærlighet er: mannen min det... <3 21:I høst skal jeg unne meg: en aldri så liten høstferie, siden jeg har ferie til gode 22:Alle jenter burde: hatt fri fra jobb under "tante rød"-besøket.. det får da være måte på hvor høflige man kan være med gretne kunder på den tiden.. 23:Alle gutter burde: hatt full forståelse for de "lidelser" vi jenter må gjennom med mens, fødsler o.l. mens de slipper unna 24:Jeg er dårligst til: sånne "tester" som dette her.. hehe... 25:Jeg er flinkest til: å sitte her på dataen når jeg eeeegentlig burde vert ute og trimmet 26:Jeg simpelthen elsker: datteren min 27:Det mest ulovlige jeg har gjort: hmm.. kjøpt alkohol til kusina mi som var 17 28:Jeg beundrer: mamman min <3 29:Det beste jeg vet er: Biff 30:Min verste uvane er: å "kjedespise" hvis jeg sitter alene hjemme 31:Jeg er medlemm i: vel..hmm..aerobicgruppe, teller det?? 32:Jeg tror på: julenissen.. hmm.. nei 33:Du viste kanskje ikke at jeg er: alene hjemme akkurat nå og kjeder ræven av meg?? 34:På skolen var jeg: ganske dyktig, faktisk 35:Som venn er jeg: snill og pålitelig 36:Når jeg har fri: slapper jeg av med familien 37:Jeg brenner for: hester 38:Om 5 år er jeg: i eget hus, har fått enda en bebis, og er kanskje begynt å studere igjen 39: om 10år er jeg: gift, har tre barn og har drømmejobben 40:Det er lov å lyge vis: mannen spørr om man har spist noe snop den dagen, siden undertegnede stadig er på slanking, og man skyldbevisst dytter sjokoladepapiret lengst ned i baklomma, mens man rister febrilsk på hodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå