Gå til innhold

Jeg har blitt Englemamma :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dypeste medfølelse.

Forferdelig trist å høre.

Mange varme klemmer og tanker til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så grusomt, verden er urettferdig! Dere får ta vare på hverandre, og gjemme han i hjertene deres. Han er jo deres lille gutt. Mista selv tvillinger da jeg bare var 17 år, og man lever liksom i ett vakum, eller ett stort, svart hull. Men det er viktig å få prata ut når du føler for det, enten kjæresten din, ei god venninne eller noen andre du fortrolighet til. Selv klarte jeg ikke prate med noen om det, ikke før nå i de senere år, da jeg hadde passert de 30.

Tenker på dere:)

Skrevet

kjære lille deg! skulle ønske jeg kunne spre sorgene dine med vinden slik at du slapp de, men det kan jeg ikke. Jeg kondolerer på mitt sterkeste over tapet av lille gutten din Leander. Du fortjente ikke å miste den lille gutten din. Håper du svarer på min pm, og føler at du kan snakke med meg hvis du ønsker det.

 

tenker masse på deg og sender over en god varm klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...