KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2007 #26 Skrevet 2. september 2007 Kate Winslet, Beyonce, Shakira, Marilyn Monroe, og enig med hun over, kjæresten til George i Greys
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 2. september 2007 Takk! Ja der har du KVINNE, med KROPP! http://www.monstersandcritics.com/artman/uploads/1_015.jpg Sånn skal jeg bli! :-D
Avisa Skrevet 2. september 2007 #28 Skrevet 2. september 2007 Jeg er dårlig å huske navn... hva med hun synge-Sandra som var med i Idol? jeg syns hun er ganske flott. Og Idol-Tone.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #30 Skrevet 2. september 2007 Kjendiser med fin kropp? Kommer an på smak det ;o) Selv synes jeg Jessica Alba, Rihanna, Jessica Simpson, hun lille mørke i frustrerte fruer, Gabrielle, husker ikke det ordentlige navnet hennes (disse mener jeg er flotte både på den røde løper og hverdagslig) De jeg syns ser veldig bra ut når de er stylet opp (og muligens manipulert?) er Beyoncé og Jennifer Lopez. Ja - og Jennifer Aniston har en kjempefin kropp!!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #31 Skrevet 2. september 2007 Ja, idol-Tone er jeg enig i ) Kjempeflott kropp!!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. september 2007 #32 Skrevet 2. september 2007 Tenker på Kelly Brook jeg.. hjelpe meg, jeg ville gjerne sett ut som henne
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 #33 Skrevet 2. september 2007 Så en film med Hillary Duff i går, hun så ut som hun hadde flott kropp. Ikke for tynn, men slank og fin>=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå