LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Fin som i ikke radmager, anorektisk, beinstikkende levende lik? Tenkte jeg skulle finne bilde av ei skikkelig "hot" dame som motivasjon for å gå ned, men alle jeg ser ser jo ut som de kan falle sammen når som helst i mangel på muskelstyrke og fett. Og slik vil ikke jeg bli. :-P
Gjest -<<- Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jennifer Beals, Portia de Rossi, Jodie Foster, Demi Moore ... kjendiser og ikke-helt-sammenfallbare i hvert fall, hvorvidt de er heite blir vel mer av en skjønnsvurdering.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Portia De Rossi ser jo tidvis ut som hun aldri har fått mat! Demi Moore er heller ikke videre lekker... Veldig slank og muskuløs, litt over på å se rar ut... (men dette er jo min mening, anyway) Sophie Dahl synes jeg er flott, det samme med Rihanna, Aliiyah (den gang hun levde), Jessica Alba og faktisk, merkelig nok, Britney Spears(fra halsen og ned)...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Tja... Finn bilder av en ikke-kjendis med fin kropp, da;-) Grei motivasjon det og da?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Her var det mange jeg måtte google, ikke hørt om halvparten jeg. :-P Hun Sophie Dahl var ganske nice da. Ellers var det mye bein. Og Aliiyah var en hest, hihi... Nei jeg skjønner jo at det jeg syns er pent ikke er jengs oppfatning. Slik som Anna Nicole var en gang i tiden, eller Anne Kath.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 Hehe, jo absolutt! Men er ikke like lett å google og få noe konstruktivt utav det. Typ "Grete fra Træna", eller "Sigrid fra Odalen". :-D
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Joda, både Anne og AnneKath er flotte flotte damer! Jeg har forøvrig bare nevnt damer utfra kropp, ikke ansikt, sånn apropos hest;) Hmmm, andre i den sjangeren du nevner kan jo være Dita Von Teese? Hun er veldig smal i livet, men har nydelig figur uten korsettene!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Hahaha!! Nå lo jeg godt;-) Sigrid fra Odalen+bikini... mihi... Jeg sender deg bilde av meg!!!!!!!!!!!! Så får du motivasjon vet du!!! Eller ikke... http://www.rodoy.kommune.no/nordland/rodoy/rodoyk.nsf/bilder/30BC152C58AA32A4C1256E710067841B/$FILE/Anne%20G%20Theimann.JPG - fant forresten henne når jeg søkte på Grete fra Træna....=P
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2007 Hehe, nei hun var en HEST, fikk ikke opp andre bilder enn av en travhoppe jeg. :-D Googler for harde livet her jeg nå. Mye pent å se på da. Mulig jeg må plukke frem et bilde av gode gamle Marilyn...
Frk. Vable Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Leah Remini, er det det hun heter? Hun som spiller Carrie i Kongen av Queens. Før hun ble gravid, da... hehe
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2007 Hoho! *detter av stolen*
StorkeMammaen Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 Liv Tyler Julia Roberts Kate Winslet
mamman til ana Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 Jennifer Lopez, Scarlett Johannsson, oprah(haha)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 Jeg synes det er fryktelig få kjendis kvinner som er stygt tynne jeg da,,, de aller aller fleste er jo nydelige! så jeg sjønner ikke helt hvem du har sett bilde av?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 Ser foresten at du nevner marilyn hun hadde eksakt samme mål som jeg har og jeg bruker str s hehe, jeg er altså en relativt tynn liten sak. Sikkert en av de som du ville sagt var klar til å falle sammen.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #17 Skrevet 1. september 2007 Jaja, men man kan jo bruke s og ha veldig annerledes kropp enn både den ene og den andre da.... Om du skjønner.
mamman til ana Skrevet 1. september 2007 #18 Skrevet 1. september 2007 Må jo bare si at jeg syns Angelina var knall rå og sexy før, men nå er hun bare stakkarslig:-/
Gjest Skrevet 1. september 2007 #19 Skrevet 1. september 2007 Jada det kan man selvfølgelig gjøre, men det er så mange som tror at mm var en lit stor og fyldig kvinne,, jeg trodde også det helt til jeg leste at hun hadde eksakt samme mål som det jeg har og jeg er i manges øyne for tynn...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 1. september 2007 Nei jeg har vel missa helt. Men feks Marilyn var "tynn" ja, men hun var jo bitte lita, så hun hadde former. Er liksom de med former, litt mage, lår, rumpe og fasong jeg leiter etter. Er gruselig stygt når jentene kan ikle seg susp og passere med godt monn som gutt. Null hofter, minus i pupp og armer som Q-tips. Nei ble mest bare frustrert av dette jeg. Skjønner jo godt at folk slanker helsa av seg, ikke fanden om jeg hadde klart å bli så tynn ved hjelp av sunne metoder.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #21 Skrevet 1. september 2007 Du får skrike ut om noen her inne vil sende seg et bilde av kroppen sin=P En av de som er fornøyde=P
Gjest Skrevet 1. september 2007 #22 Skrevet 1. september 2007 Du har jo j-lo, beyonce, oprah o.l. da, de er jo ikke akkurat tynne damer. Men jeg synes du burde være liiiit forsiktig med hva du sier her inne, i og med at det er vedig mange damer her inne som er fryktelig tynne og som har komplekser for det, jeg synes selv jeg er for tynn (selvom jeg ikke er sååå tynn) vet jo at det er mange her inne som er mye tynnere enn meg og vil ikke tro at det er noe morro å høre at andre synes kroppen din er det styggeste i verden. Regner med at du er litt overvektig siden du vil slanke deg og tror ikke du hadde syntes det var så morro om noen fortalte deg at din kroppsfasong var det styggeste de noengang hadde sett.. Bare sånn til ettertanke
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 1. september 2007 And the winner is: http://fashiondevo.files.wordpress.com/2007/07/plus-size.jpg Nå er ikke jeg liiiit overvektig, jeg er kjempefeit. At jeg oppfatter det slik at idealet er å være radmager er jo ikke dømmende på noen måte. For det er jo slik det er. Jeg som er gigantisk, og elsker kroppen min som den er, men av helsemessige årsker må gå ned noen kilo er avhengig av å finne motivasjon. Og jeg finner ikke motivasjon i idealet om at jeg burde gå ned 50 kg for det vil jeg ikke! Jeg vil ha en fortsatt rund og yppig kropp, men å finne slike motivasjonsbilder viste seg værre enn jeg trodde. Jeg ønsker å motivere meg til å gå ned 25 kg. Da hjelper det lite at de fleste jeg ser i media er 50 kg mindre enn meg, for da tenker jeg at jeg ser bedre ut som jeg gjør, og veien dit er alt for lang. Håper ikke jeg fornermet noen, beklager.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. september 2007 #24 Skrevet 1. september 2007 Kate Winslet ville jeg sagt.. =) På mange måter har jeg vel hennes kroppsfasong igrunn.. Men.. Ville faktisk vært litt tynnere.. Bare litt... Vil være som før, få plass i str S. Nå må jeg ha M. Jeg var ikke suuuupertynn i S før heller, hadde rumpe, lår og hofter. Men M føler jeg at jeg ikke passer helt i. Så er det jo så vanskelig å få av seg det siste fra graviditeten åsså. Men, nå spørs det hvordan fasong du har og hvilken fasong du vil være i. Hvor mange kg du vil ned, hvilken str du skal inn++ Lykke til sier jeg bare! =)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. september 2007 #25 Skrevet 2. september 2007 Mira Craig har jo en helt fantastisk kropp. Og hun som spiller kjæresten til George i Greys anatomy, hun med svart hår....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå