Gå til innhold

Hva skal barnet deres hete?????


sweetchiquita

Anbefalte innlegg

Navn er noe man diskuterer med an gang..Jeg har gutt som heter Andreas.. Denne neste som kommer skal hete Emilie om det blir jente...gutt er samboeren og jeg veldig uenige...Jeg er veldig glad i Mathias, Noah og Birk....Samboeren min er mer den Per og Pål biten....jeg synes det blir for norsk og for vanlig...Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tener på Mathilde om det blir jente, eller Dina etter en flott sterk dame i familien. Guttenavn har vi ikke klart å komme opp med enda. jeg liker ganske så tradisjonelle norske navn, kanskje Erlend eller Ola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har navne klart alerede!

Blir det jente så skal ho hete Karen Elisabeth etter min saboers tvilingsøster.

Blir det gutt skal han hete Åge Nicolai det er våre fedres navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg her ei Matilde fra før...ei skikkelig krutt tønne..og sambo har ei Yvonne ei myk og føyelig ei så vi er veldig usikre men begge liker Ingrid Marie etter min farmor eller Thea Elise etter oldemor, Eirik etter hans farfar eller Sondre og Tinius tatt ut av luften!!!

 

Ellers så har jeg bestandig sak siden jeg var lita att min sønn skal hete Martin og min datter Amalie men det tror jeg ikke kommer til å skje...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har vi vurdert Julia eller Aurora.

Margit heter min kjære kjære bestemor, så det blir faktisk også vurdert selv om det slettes ikke er vanlig navn nå til dags..

 

Gutt.. Jens, etter sin olderfar. Ellers liker husbond Isak.

Likte godt Noah, Henrik, Steffen, Marcus. Men de har blitt "tatt" av nære venner/familie, så må finne på noe annet..;)

 

Det var forøvrig utrolig mange fine forslag her. Mathilde er fint/søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Mathea er kjempe fint da.... men det blir så dumt når jeg har en Matilde fra før*ler*...spørs om jeg får skylden for dårlig fantasi!!hehe...

 

Men det er mange fine navn her da..de er så morro å se mangfoldet:)

fint at noen velger litt gamle navn...jeg liker oxo Fredrikke og Henrikke men sambo syntes de er forferdelige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist d blir jente så blir d kasandra

gutt= aron eller odin....ikke helt bestemt der ennå......

men vi er veldig enig om di vi ha funnet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at om det blir jente blir det Agathe og kansje et mellomnavn. blir det gutt blir det vel noe med otto som mellomnavn, siden det er et navn som går igjen på sambo sin side, men finner liksom ikke noe som passer helt sammen med det jeg...

noen gode forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...