Gå til innhold

På fylla igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ALDRI gått på byen etter 9 uker!det er greit at man skal kose seg og bla bla bla... men jeg hadde aldri gått ut etter bare noen uker.selvfølgelig ikke mannen min heller!men der er vi vel forskjellige....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT enig med deg! 2 ganger med en på 9 uker er MYE synes jeg! Som du sier... er kanskje lurt å snakke om det med henne?

Skrevet

Det er vel en sak mellom dere! Hvis du ikke synes det er greit og hun bare reise på by`n har dere jo et problem. Men at hun drar på byen generelt med en så liten baby vet jeg ikke om jeg har noen mening om. Det får jo være opp til hver enkelt å bedømme. Det er snakk om to kvelder på ni uker. Hun er vel antagelig en god mamma alle de andre dagene. 2 dager - 9 uker er jo ikke så mye da.

Jeg hadde ikke gjort det selv da, men det er kanskje fordi jeg har blitt gammel og kjip og generelt synes det er dritt kjedelig å gå på by`n

Skrevet

Når vår baby var 9 uker og far hadde begynt i jobb syntes i allefall vi det var godt å være to som kunne hjelpe til hjemme, og ta litt vare på hverandre. Mor behøver å komme seg ut og se andre enn babyen, men hva med noen timer, eller kose seg med ett glass vin fremfor fylla.. man skal jo være opplagt til en baby dagen etter.. enig med far.

Selv om jeg ofte er i samme situasjon med en mann som vil mye ut.. (eller kanskje nettopp derfor;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...