♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Da teller sef. ikke bilstol.. det bruker jeg.. Men mener sånn som trappegrind, låser til dørene ol.. Mini er 22 mnd og ikke noe galt skjedd enda.. Følger jo med hele tiden.. Flere som ikke har noe sikkerhetsutstyr av noe slag??
mayaya Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 *fnis* sorry, men jeg tenkte prevensjon, jeg....
Fraggelhysa! Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 wææ, at du tør.... Vi kunne ikke latt være å ha trappegrind nei..
It's all about me Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har hatt trappgriind i døra inn til et rom vi har pusset opp, men bortsett fra dte har vi ingenting.......jo foresten ble lei av å ta han vekk fra videospilleren så den har jeg kjøpt en dings til, he he he.
IBO<3 Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 nope, ikke brukt noe..utenom i bilen da... men vi har heller ikke trapp
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Følger med hele tiden jeg også, men det er utrolig fort gjort! Skal snart få på trappegrind, også skal jeg ha på skuffelås på skuffene med kniver o.l.. Pluss lås på skapet inn til oppvaskmidlene o.l..
3gutter_og_1jente Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Vi har hatt trappegrind.....Og det er jeg glad for,kunne ikke klart oss uten....Men det er det eneste vi har hatt
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2007 Tja.. Tør og tør.. Blir jo bare til at jeg følger ekstra godt med =)
Sluffsa Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Hadde ikkee det til elstejenta,som nå er 6 år, men nå med tre småttiser har vi kjøpt låser til alle skuffer, trappegrinder, sikkerhetslås til ytterdør,lekegrind pluss diverse, har ikke øyne nok til og følge med alle på en gang:)
WP-TLogPeanut Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Har ikke trapp.. hehe... Pappan til tuppa kjøpte no sånn der til å ha på skuffer og skap ,prøvde på ei skuffe og kom aldri noe lenger,for de ble ikke satt på rett,så stoppa ikke skuffa....resten ligger ubrukt i ei hylle Har ikke giddi å kjøpt sånn til komfyren heller...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Har skuffelås Hatt trappegrind hos svigersene (vi har ikke trapp)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2007 He he he.. den skjønner jeg.. med 3 små eller bare 2 små hadde jeg også sikret mye mer slik at jeg kunne slipt synet i et par min...;o
Stor_smil Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Hadde sikring i stikkontaktene der vi bodde før, men de nye er sikre, så da trenger man dem ikke. Så har vi sklimatte i badekaret. Thats it. ville nok hatt trappegrind dersom vi hadde trapp... for han er en nysgjerrig snublefot
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Vi hadde trappegrind frem til snuppa var ca halvannet - to år (herregud så fort man glemmer), men det er i grunn det eneste.' Men det er forskjell på barn også. Noen er mer nysgjerrig og utforskende i skap og skuffer enn andre.
! ! ! Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Har dere ingenting på komfyren? Har akkurat sat meg ned etter at ha skruet opp sikring på de 2 sidste vinduer.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Det eneste vi har brukt er sånn dings til det ene skapet sånn at man ikke får den opp og sklimatte i badekaret *hihi* Har ikke trapp da, hadde nok hatt trappegrind da ja ;o)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Nei. Vi bruke både sikkerhetsutstyr OG øynene
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 31. august 2007 Ingenting på komfyren nei.. Men det er sånne knotter jeg kan fjerne på komfyren i utgangspunktet.. men han har egentlig ikke hatt så mye interesse for den.. Får han det fjerner jeg bare knottene når den ikke er i bruk..=)
Hjertefamilien Skrevet 31. august 2007 #19 Skrevet 31. august 2007 Kun komfyrvern. Den ble kjøpt da storebror klarte vri på en knott og slå på en plate slik at posen med nystekte boller virkelig ble godt stekt.. Utover det, barn lærer seg mye bedre å takle både trapper, varme og andre lure farer ved å lære at ikke alt går an å leke med :-)
-Hengebuksvinet- Skrevet 31. august 2007 #20 Skrevet 31. august 2007 og har ikke brukt noe bortsett fra trappegrind. Men den grinden er der mest i tilfelle de skal på do i halvsøvne, siden dodøra er ved siden av trappa. Og trappa vår er vel heller ikke helt barnevennlig.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 31. august 2007 ja mini har fått med seg fra første stund at ting kan være varmt.. han blåser på det meste av mat.. ( tilogmed is til tider.. ha ha) Og kopper tar han aldri i.., heller ikke ovn.. Han sier bare uff.., æssjjj.. Varm jo mamma.. he he..;o
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 31. august 2007 Trappegrind til trappen i andre etasje skal også jeg sette opp når han får stor seng.. For døra er sånn at man må stå på kanten av trappen.. Er man trøtt nok ta kan det være lett for en liten gutt og falle ned.. Men pr. i dag har vi ikke behov for det..=)
Mrs. Bouquet Skrevet 31. august 2007 #23 Skrevet 31. august 2007 Foreløpig har vi trappegrind. Kjøpte noen dingser til stikkontakter, men det er visst ikke nødvendig til de nye stikkontaktene heldigvis. Platetoppen kommer hun ikke til, og til og med pappa sliter med å sette på platene, stekeovnen er for høyt oppe. Noen skuffestoppere kommer nok til nytte etter hvert også, Her bruker vi sikkerhetsutystyr om det gjør det enklere og tryggere enn uten. Hadde aldri hverken turt eller orket å ikke hatt trappegrind. Tviler på om hun hadde lært særlig av å ramle ned trappene. Blir mer som å si at man lærer å kjøre forsiktig om man kolliderer uten bilbelte.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 31. august 2007 Enig i det.., men nå har jeg ingen planer om og la han dette ned trappen.. he he... Ikke så mye vi er i andre etasjen.. Bare hovedtoalettet og soverommene der oppe..=)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 31. august 2007 #25 Skrevet 31. august 2007 Ikke så aktiv han med andre ord? Håper ikke dere bor høyt med tanke på vinduer og slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå