innMariSterk Skrevet 1. september 2007 #27 Skrevet 1. september 2007 Det lille jeg har lest av pila tyder ikke på at hun er noen av greiene hi påstår. Ikke snobbete, og hun uttrykker seg i hvertfall langt i fra på et språk som ingen forstår. Jeg tør påstå at hi må være ute av stand til å lese et enkelt språk.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #29 Skrevet 1. september 2007 Haha!! Det inntrykket sitter godt, ingen verdens ting å gjøre noe med! *Anni som skrev innlegget*
Gjest Skrevet 1. september 2007 #30 Skrevet 1. september 2007 Ehh... for ett tema........ Tror HI ikke vet hva begrepet snobbete betyr jeg . HEY PEOPLE !!! - Vi er alle forskjellig her inne - respekter det da ! -<<- kanskje er naboen din så pass deg "PILA SER DEG " mooohhhaaaaa hha hha hha
Storebror & Lillebror Skrevet 1. september 2007 #31 Skrevet 1. september 2007 -<<- er den personen jeg har best inntrykk av på hele din baby. Jeg tror heller hi er en smule frustrert over at hun ikke forstår alle fremmedordene som dukker opp i innleggene og svarene til -<<-, og siden hun hele tiden må bruke ordbøker og andre oppslagsverk for å forstå innholdet, faller hun av lasset og mister tråden ganske fort. Dermed får hun ikke mulighet til å "være med" på diskusjonen. Annie føler seg rett og slett overkjørt og forbigått - stakaaar.
Brava Skrevet 1. september 2007 #32 Skrevet 1. september 2007 Bra gjort å være så mye inne på dib at man begynner å analysere folks personligheter samt å irriterer seg/bli såret over disse.. Få deg et ordentlig liv!
Gjest -<<- Skrevet 1. september 2007 #33 Skrevet 1. september 2007 Det første som slo meg var at HI sikkert kom en tur innom fra livssynsdebatten, det skal sies. Men som jeg har presisert der mange ganger synes jeg ikke man er dum om man er kristen, i og med at jeg mener det er vanskelig å se på konseptet tro som resultat av bevisste valg. Men at jeg ikke er noen fan av kristendommen og den bibelske gud, må sies. Dog virker det jo behagelig å være religiøs, sånn med mindre man er veldig glad i sine daglige synder, da. =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #34 Skrevet 1. september 2007 pilen er ikke snobbete, men prøver knallhardt å være åndssnobb. hvor høykulturelt og spennende liv man kan sies å ha når 24 timer i døgnet blir tilbragt foran pc-en på et white trash/ kjerringforum for småbarnsmødre i kvasidebatter, vet jeg dog ikke. blir litt trist av henne, i grunnen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #35 Skrevet 1. september 2007 Enig. Av alle debattantene her inne, er det pilen som er her oftest- hun sitter tydelivis foran pc-en HELE dagen og har åpenbart et helt innholdsløst liv. Fatter ikke hvordan det er mulig å bruke SÅ mye tid foran DIB: Blir hun aldri lei, liksom. Har hun ingen venner, ingen barn å passe på, ingen fritidsinteresser, ingen jobb, ingen studier etc? Det tristeste er at hun prøver å heve seg over alle de andre her inne, men i virkeligheten tror jeg hun har det kjedeligste livet av alle. Livet består jo av å delta i pinlige debatter på et småbarnsforum
KaMa Skrevet 1. september 2007 #36 Skrevet 1. september 2007 Snakker du med deg selv, anonym, for det er den eneste måten å få forventet respons på?
=)mamsen=) Skrevet 1. september 2007 #37 Skrevet 1. september 2007 Jeg synes pila er ei drit bra dame! Så bra at jeg gjerne skulle ha hatt a med hjem!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #38 Skrevet 1. september 2007 Pila er ingen hun, det er Ari med zzzzzzzzz`n og det store ordforrådet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå