Gå til innhold

Oss med alkoholiserte foreldre (besteforeldre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel vært litt hard her....syns selvfølelig synd på dere med noen som er alkoholiker....for skjønner jo at dere ønsker dere ordentlig besteforeldre til barna deres....dro den litt langt...ble bare litt paff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit Lill21 ;)

Og du, anonym, som jobber med disse menneskene får jeg bare si takk til:) Og JA, jeg skjønner hva du mener i forhold til BV.

Sønnen min har ALDRI vært hos mora mi når hun har drukket. Hun er ikke av den typen som ikke klarer å beherske seg. Hun er det vi kaller periodedrikker. Så den perioden etter hun har drukket er god. Så jeg vet med 100% sikkerhet at hun aldri ville tatt i et drammeglass når sønnen min er der. Hun har STOR respekt for meg når det gjelder det der. MEN, igjen er det det med samboeren hennes. Problemet her er at mamma ikke skjønner hvorfor det gjør at hennes mann tar seg en sixpack når sønnen min er der. Ingen som ser det på han at han har drukket en gang og han er snill som et lam sier hun. Der blir jeg forbanna asså!!! At hun kan være så dum liksom!!! Skjønner hun ingen ting?? Hva skjer med folk???? ÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!

Så der ligger det største problemet mitt.

Vennenne Deres drikker mye også, så jeg spurte mamma om hva hun ville gjort hvis de skulle komme stormende inn når sønnen min var der, og da sa hun at hun ikke hadde sluppet dem inn. Men da er skaden allerede skjedd mener jeg da,

Og folkens!!! Selfølgelig kommer jeg ALDRI til å levere sønnen min til noen jeg vet drikker i hans nærvær. NEVEREVER!!!!

(HI)

Skrevet

Jeg er oppvokst med en alkoholisert far. Mine foreldre skilte seg da jeg var syv, og etter det så jeg han kun hverandre helg. Jeg fikk mindre og mindre kontakt etterhvert som skuffelsene bare ble større og større og idag har jeg ingen kontakt med han.

Jeg tenker en del på han, spesielt nå som jeg er gravid, men jeg ønsker ikke at han skal ta del i mitt liv. Ønsket lenge at han skulle, men da måtte han endre seg og det skjer ikke. Jeg har heldigvis en stefar som har tatt rollen som "far" og lever opp til ansvaret selv om han fikk en datter som var voksen.

Jeg føler med dere som har dilemma med hensyn til foreldre/besteforeldre. Det er ikke lett, og ingen ønsker å måtte tenke sånn om sin familie.

Skrevet

I hele dag har jeg vært på sykehuset hos min mor. I dag tidlig fikk jeg tlf jeg lenge har fryktet. Din mor er brakt på sykehus med akutt alkoholforgiftning. Hun er ikke tilstede og kommer mest sansynlig til å dø. Jeg er hjemme i natt fordi jeg er alene med ei lita tulle på 1 år. pappaen hennes døde i en arbeidsulykke 5 uker før fødselen. Så akkurat nå vet jeg ikke hva jeg gjør jeg. Sykehuset er 4 mil fra der jeg bor. Skal muligens tilbake senere i dag (hvis naboen kan stille opp her i natt)

(klarer ikke å være her når mamma ligger der). Jeg har alltid slengt stygge ord til henne bestandig!! NÅ først kommer angeren. Selvfølgelig vil jeg ikke at mamma skal dø!!! Hun er ingen egnet bestemor for Ylvia, men hun er fremdeles moren min.

Følte bare for å legge inn et innlegget her.

Trenger ingen sympati, ville bare fortelle.

Ikke si stygge ord til mammaen deres uten å mene det. Det er helt forferdelig. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå. Hva har jeg gjort for å fortjene alt dette!!!!

:-(

Skrevet

Ville bare si at det finnes foreninger for pårørende av alkoholikere!

Husker ikke hva det eksakt heter.....

Har også vokst opp med en far som drakk. Han døde da jeg var 16.

Tenker på dere alle sammen og skulle ønske vi slapp å oppleve sånne ting.

Mange klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...