Gå til innhold

Jeg er rasist og stolt av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hun vil bare krangle.

Det er jo derfor vi er her.

Mange dumme innlegg her... folk kjeder seg vel..

Gidder ikke bruke nick nei, gjør jeg nesten aldri.

Men hadde du visst hvem jeg var hvis jeg hadde skrevet nick da?

Nei, for her er vi jo anonyme samme hva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikek visst hvem du var selvfølgelig men hadde kjent igjen icket ditt i andre sammenhenger! og hvis du titter litt oppover på siden så kan du se at "dere" ikke er anonyme samme hva!

ops da?

Skrevet

"Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym"

Har du lest headingen her HI? Syns ikke at det burde være plass til slike innlegg her jeg! Det virker som HI bare prøver å "føkke" opp stemningen... Men virkelig, står du for det du mener BØR du ikke signere med "anonym"...

Skrevet

jeg jan me hånden på hjerte si at , jeg er ikke rasist, men en del av dem liker jeg ikke, kommer til landet vårres, stjeler allt, å lager fanskap, når var sist en hvit mann voldtog en kvinne? eller en hvit mann skapte terror.

Lever på skatten, tigger i gatene, å respektere ikke sine kvinner.. Nei fy fan.. Sånn liker jeg ikke.

Skrevet

sist gang en hvit mann som du sier voldtar en jvinne, er helt sikkert i dette øyeblikk! bare så du vetdet liksom!

jeg er ikke rasist, men mener at de som kommer til norge bør følge norsk lov og norske regler!

f.ex.så får jo utenalndske damer lov til å bade med burka i svømmehaller i norge, de trenger ikke ta av seg burkaen å vaske seg i dusjen en gang før de hopper ut i bassenget!!! men kan vi bli forbanna på de? når det er NORDMENN som sier "det er greit, bare bad med burka du, siden kvinner i ditt hjemland ikke får vise seg for menn"

Skrevet

ha ha bade m burka, den skulle jeg likt å sett....

Skrevet

det er helt utrolig at det blir tillatt.

Skrevet

det er vel ikke hudfargen, pigmentet (som det ble nevn tidligere) som er problemet blandt de mørkhudede.

de kommer fra en annen kultur, en annen måte å leve på og oppfatte ting.

det at noen ønsker å dø i den hensikt å ta andres liv, og da får en ærefull død et bare et av få bevis på dette.

jeg mener at en stor feil fra eks media, er at de fremhever bare negative saker om mørkhudete, de eneste som får bra pr er fotballspillerne!

i byen jeg bor i har det nylig flyttet et stort antall invandrese fra samme opprinnelse. de er mange, og i gjenger. disse gjengene har det som et opptaksprøve å knivstikke en normann, det er sant! og det mener je er feil!

det er ikke feil pga hudfargen, men pga kulturen og oppfattelsen av samfunnet. skummelt...

nei...få ut de syke jævlene!

Skrevet

I New York bor det en haug nordmenn som synes det er ok å sperre hele gater for at de skal få gå i tog og være overdrevent patriotiske en hel dag hvert år. Dette er meget mulig representativt for et viktig trekk ved vår kultur, men synes du det er riktig å dømme alle nordmenn som selvopptatte nasjonalonanister av den grunn?

Skrevet

Ærlig talt, snakker du om 17. mai nå? Hadde muslimer bare hatt en dag i året der de feiret med å spise is, flagge og være glade så hadde de vært hjertelig velkomne for min del.

Men er ingen nordmenn som sier "spis is og heis det norske flagget eller DØ" slik disse skrudde menneskene gjør.

Skrevet

hahahihi white power faktisk!:D ler meg i hjel!:D hihihi

håper virkelig ikke du er så dum som du høres ut, ellers så må dette være et forsøk på å være morsom!:)

"jeg er rasist og stolt av det" hihihih!:D

dagens latter:)hehe

Skrevet

"Ærlig talt, snakker du om 17. mai nå? Hadde muslimer bare hatt en dag i året der de feiret med å spise is, flagge og være glade så hadde de vært hjertelig velkomne for min del.

Men er ingen nordmenn som sier "spis is og heis det norske flagget eller DØ" slik disse skrudde menneskene gjør. "

Du skjønte tydeligvis ikke poenget med innlegget mitt.

Jeg mener at selv om noen av oss er ihuga nasjonalister som tar det som en selvfølge å prakke selvelskingen på innbyggerne i andre land, så betyr ikke det at alle nordmenn er slik. En parallell til det som er tilfelle hos muslimer, med andre ord.

Noen muslimer er blitt formet av omgivelser og kultur i den grad at det er helseskadelig for resten av verden. Flertallet er det ikke. Comprende?

Skrevet

jeg tror faktisk flertallet er "helseskadelige"...og mindretallet helt ufarlig..... :)

Skrevet

Du tror og tror, men har du egentlig noe håndfast å basere denne troen på, bortsett fra nyheter på TV og i tabloider? Tror du at disse mediene presenterer for oss det som gjelder for flertallet av muslimer?

De serverer oss tross alt nyheter om kriminelle handlinger begått av etniske nordmenn også. Og disse representerer da vitterlig ikke flertallet av oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...