Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hater alt som ikke er hvit.......white power
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 hehehe..da må jeg skuffe deg... Rævhølet ditt er svart
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Æsj.. hvem er det egentlig som har svart rævhull? Dersom du har det og mener dette er vanlig burde du nesten besøke en lege eller kanskje begynne å tørke deg litt bedre?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Så hyggelig for deg da, håper mine små nydelige blandingsbarn aldri støter på deg da!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Jeg er ikke rasist,verken rase eller hudfarge spiller ingen rolle.Jeg er en muslimhater.Syns islam er undertrykkelse av kvinner og barn og må forbys.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Samvittigheten din BURDE iallefall være svart!!
ellesant Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Synes det er litt rart å være stolt over å være ignorant og generaliserende... Og i tillegg velger å bruke engelsk i stedet for norsk... Men for all del... Bare lurer: kjenner du noen som ikke er hvit?
ellesant Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Det er en viss forskjell på islamsk kultur og alle muslimer i hele verden... Kjenner du noen muslimer?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Stolt rasist ja. Imponerende!! Rasist-tiden er over for lengst. Tenk om alle negerne også var rasister, og rakket ned på de hvite? Jeg skulle ønske de som var rasister skulle vært tvangsflyttet til et strøk med bare mørkhudtet for å se at de er like flotte mennesker som de fleste hvite (hvis man ikke egner med hvite rasister). Hudfarge spiller ingen rolle. Du kan ha en mørk morder og en lys morder. Mørk voldtektsmann og en lys voldtektsmann. Inni er vi like, bare et PIGMENT som er forskjell! Nei for å være ærlig..hvite som er rasister uten grunn,eller av grunner som de kun har hørt av andre, skulle vært voldtatt i rompa av en DIIIIGER svart snurrebass.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Hvis du er så stolt av det, hvorfor signerer du da med anonym?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 tror pappan til ungen din er svart jeg og at du er litt forbanna bare. kanskje lyst å bare slippe ut litt dritt, det er lov det. sola deg mye i sommer eller? dust.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Hvis du er så jævla stolt av å være rasist, så for FAEN skriv nicket ditt da vel??!!!! Men det tør du ikke nei!!!! Det er ikke bare rasist du er stolt av å da, men FEIG!!!!! Feige, lille rasist...............
mulder Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Hvis du er så veldig stolt av det, hvorfor signerer du med anonym? Trodde en person som sto for sitt ikke trengte å gjemme seg bak anonym-knappen...
Wishlist Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Haha...white power... høres som en skikkelig smarting du anonym...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #19 Skrevet 31. august 2007 Og om DU er så veldig stolt av meningene dine, hvorfor signerer du ikke med fullt navn? Du er jo pokker ta deg like anonym som alle de andre her inne som ikke sier hvem de egentlig er, et fiktivt navn betyr jo ingenting. Dumme gås! (For ordens skyld: Jeg er særdeles uenig med HI.)
eggedosis Skrevet 31. august 2007 #20 Skrevet 31. august 2007 Du er ikke stoltere enn at du kan stå frem med nick!? Dessuten burde du skamme deg og få deg et liv!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #21 Skrevet 31. august 2007 Stakkars lilten, HI. Tenk å gå rundt så dum, da.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 fint for deg. håper du er voksen nok til å holde dine fordommer og holdninger for deg selv og ikke påvirker dine barn med dette.
mamma.85 Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 er det virkelig veldig nødvendig med slike innlegg? hva prøver du oppnå? om du mener det, så stå frem med nicket ditt, siden du er så stolt av det! så håper jeg det kommer noen som er mørkhudet å tar deg!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 Kommer noen som er mørkhudet å tar deg! Den var litt drøy da.... Alle får ha sine meninger,uten at en som er uenig skal komme å ta dem. Sikkert derfor hun er rasist, pga dumme uttalelser som det der...
mamma.85 Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 ja, alle får ha egne meninger, men hva er vitsen med et slikt innlegg? kanskje den var litt drøy, men jeg blir så provosert, "jeg er rasist og stolt av det" hun vil jo bare oppnå respons, og sette i gang krangling, det skjønner du vel? tør ikke du heller stå frem med nicket ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå