Gå til innhold

Skal teste samboeren min .......er han erlig eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke på deg hvis du ikke sier mer!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det noen her inne som har hatt det gøy ser jeg!!

Jeg har ikke svart fordi det ikke er noe å svare.

Hvorfor skal jeg gidde å svare dere når dere kommer med sånne innlegg??? HMM? Hvorfor vil dere vite det når det er alt er så teit?

Da kan jeg likeså greit holde historien for meg selv....

Å kan ikke lage hotmail adresse....(tanken har slått meg) Men kan kan se på loggen og div andre steder på maskina at jeg har laget en...tror ikke jeg gidder å ta sjansen på det...

Jeg forventet ikke like bra respons på dette innlegge, eller sympati eller....ja...

HI

Skrevet

Nei..... det var visst ikke på denne nettsiden jeg skrev alt det andre som har skjedd med meg... Det var ikke på dib....SORRY!!!

Men jeg skrev at jeg forventet IKKE sympati og har full forståelse for det!!!

Skrevet

HA HA HA HA noen som har det gøy eller???

Det var nok ikke med dette Yppert!! Å hvem det var det bryr jeg meg ikke så meget hardt om altså....Om det var deg eller noen andre....

Å grete rhoede kurs trenger jeg aldeles IKKE, jeg har vært så heldig at jeg har sluppet det!! Men bare fortsett å legge ut falske HI...biter ikke på meg. Blir ikke en gang provisert av sånt..synes det er tåpelig.

Nå legger jeg ikke inn flere innlegg....så vet dere at hvis det er noen som skriver seg for HI, så er det bare tull..

HI

Skrevet

høh..trodde det sto ...."er han herlig eller ikke???"

men hva er cluet med å drive med testing av hverandre da? jeg vet at jeg hadde blitt pisse-sinna om samboer hadde tvilt så til de grader på meg at han drev med testing av lumske slag.

russisk forholds-rullett vil jeg kalle det.

om du føler at ting ikke stemmer, ta fatt i problemet og konfronter han istedenfor å gå bak ryggen hans. oppsøk familiekontoret e.l for samtaleterapi.

Skrevet

Hva skjedde her? Venter ennå i spenning på en oppdatering jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...