Gå til innhold

Skal teste samboeren min .......er han erlig eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det sikkert en simpel måte å gjøre det på. Men føler at det er bare noe jeg må gjøre!

Jeg har tidligere hatt flere samboere som har bedratt og løyet for meg. Innkludert han jeg lever sammen med nå. Så nå har jeg fått det inntrykket av mannfolk at de må bare lyve en eller annen gang.

Jeg har vært borti de værste løynene...fra stjeling til utroskap...ja fra

A-Å

Han siste her har drevet å flørta med ei, helt siden og før vi ble sammen. Tror ikke han har pula henne, men alt annet. Sms som sårer meg....gjemmer brev han får fra henne etc etc. Nå har han kuttet henne ut, men lurer på hva han føler for henne...Han kuttet henne ut fordi vi fikk høre at hun snakket stygt om meg og hun savner han utrolig etc etc.... Hun er gift, men har vært utro flere ganger. Prøvd nesten ALT for å ødelegge for oss. Rett etter jeg og min sambo ble sammen, la hun en sjokolade i postkassen hans (regner med at det var henne, selv om han aldri sa hvem) Den sjokoladen satte han til pynt i veggseksjonen sin (vo bodde ikke sammen enda)

Det var et gullbrød...Hva betyr det gullbrødet? Er det tegn på noe?

Så nå har jeg kjøpt et gullbrød å lagt i postkassen....han tar med seg posten når han kommer hjem fra arbeid...Lurer på hva som skjer!

1. Han kaster det å sier ikke noe

2. Han viser meg det å blir kjempe sur på henne!

3. Han later som han har kjøpt det selv

4 Han tar det med seg inn å later som han ikke skjønner noe hvorfor det ligger der, og har ingen aning hvor det kommer fra..

Hva tror dere er tanken bak å legge et gullbrød i postkassen??

Ja jeg vet det er dårlig gjort av meg....men jeg vil se hvor erlig han er..

Sikkert andre måter å gjøre det på, men dette er en av de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken bak?

Du, jeg tror ikke det sviver så mye her i det hele tatt. Vanvittig, og særdeles vittig, problemstilling. Det med gullbrød til pynt i veggseksjonen høres fantastisk ut. =)

Skrevet

hihi.. *venter spent*

gi oss status på hva som skjer!!

Skrevet

Sikkert andre måter å konke et forhold på også, men dette er en av dem. På den annen side er det høyst sannsynlig at dere fortjener hverandre.

Skrevet

Veggseksjoner er jo bare harry da..

Skrevet

Jeg skal bare se hva som skjer....Hva han gjør...

Skal ikke gjøre noe mer ut av den saken.. .. Skal bare teste!!

Skal ikke bli sint på han eller noe som helst, uansett hva han gjør og ikke gjør. Jeg trenger bare et svar....

Ja jeg sliter med å stole på han, en av grunnene er jo at han har løyet før, å da har han bare sagt at det var for å ikke såre meg.

Får se hva som skjer..

HI

Skrevet

Når er han ventet hjem da?

Skrevet

Jeg tror det kvalifiserer som retrokult når man begynner å pynte med suspekte gullbrød fra skumle damer. Det er i hvert fall en forbedring. Håper han satte stett på gullbrødet.

Skrevet

ler meg skakk! Fikk faktisk lyst på gullbrød nå også!! Hoho

Skrevet

For å få vite noe du ikke visste fra før vil utvilsomt gå i kategorien "han har holdt hemmelig", for sånt skal vi ikke ha, må vite, og å få vite noe du allerede tror vil jo bare si at livet ditt så langt har vært en rekordlang løgn, så du vinner jo på dette uansett.

Skrevet

Hahhaa, spis det gullbrødet da!!

Jeg vil også ha noen som legger gullbrød i min postkasse!! :D

Hvor gamle er dere forresten?? 13??

Skrevet

HVa er det dere gjør?? Har skrivepolitiet tatt ferie?? Det skrives ærlig!

;P

Skrevet

jeg trodde først det stod Erling jeg..!!

hihi

Skrevet

Hehe, det hadde jo tatt seg ut å skulle finne ut om det er Erling eller noen andre ETTER å ha flytta sammen. Spennende liv da i hvertfall..;P

Skrevet

Gullbrød ville jeg trodd var Gull K*kk i overført betydning?

Et kjempebra triks for å teste ut utroskap eller ikke er å opprette en hotmailkonto med vedkommendes navn og sende en mail til din mann fra denne ;)

Skriv hei, hvordan går det??

Se om du får svar.

Skrevet

Nå må han da ha kommet hjem vel.

Skrevet

Absurd

Hva er tanken bak å legge et gullbrød i postkassen spør du.. hmm, tror kanskje sambo din hadde seg med den dama en gang og hun sa "åh, for et stort og fint gullbrød du har!"

Kanskje ikke smart å minne ham på den episoden isåfall?

Men lykke til

Gi oss gjerne oppdatering!

Skrevet

hehe - dritkuult. Har han kommet hjem eller??? Er jo kjempespent på resultatet her!!

Skrevet

Tror dette bare var tull jeg. Tror ikke det komer noen oppdatering.

Skrevet

Ja ja, han satte det i allefall ikke på pynt:)

Skrevet

Prøv hotmail trikset mitt, da :) foreslå en kaffe et sted og "se" hvilke palner han pluteslig får ovenfor deg ;)

Skrevet

Prøv hotmail trikset mitt, da. Prøvd det selv og den satt :)

Skrevet

Dette gikk til helvette!!!! Sier ikke mer..

Og du anonym 21.08? Prøver du å være festlig?? Du vet like godt som meg at du ikke er HI vettu!!!Kødd!

HI!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...