Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #26 Skrevet 31. august 2007 Dette skjønte jeg lite av, hva var det egentlig i innlegget mitt du svarte på nå? Anonyma
Ikkelektuell Skrevet 31. august 2007 #27 Skrevet 31. august 2007 Se her, frøken talk-a-lot: Sv: Advokater! Se hit! 07:56 30.08.2007 er du teit eller er du bare stappteit,balooa? du er jo ikke morsom en gang(selv om du strever utrolig hardt). Anonym Det ble snakk om hvorvidt HI var morsomt eller ikke allerede i andre innlegg, skrevet av en anonym. Er det ellers noe du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #28 Skrevet 31. august 2007 Akk, hvilken blemme! Men hvorfor kverulere, frøken må-for-all-del-ha-det-siste-ordet-for-å-nære-alle-de-som-liksom-digger-meg? (Du kan bedre enn som så.) Anonyma
Ikkelektuell Skrevet 31. august 2007 #29 Skrevet 31. august 2007 Sånne som deg er virkelig bensin på bålet mitt. :-) Jeg kverulerer fordi det faller meg naturlig, og det nærer nok ingen andre enn meg selv. Forresten så vet du ikke noe som helst om hva jeg kan og ikke, bortsett fra at jeg vet betydningen av de store ordene jeg slenger rundt meg med, i motsetning til hva som tydeligvis er tilfelle hos deg. (Fascinerende hvordan enkelte er oppvakte nok til å opparbeide seg et stort ordforråd, men likevel ikke smarte nok til å lære seg hva alle ordene betyr).
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #30 Skrevet 31. august 2007 Jeg begynner virkelig å få sansen for AnonymA, og nei,- det er ikke sarkastisk ment. Hun minner meg om meg selv da jeg begynte å krangle med Jeab i begynnelsen. Jeab irriterte meg noe voldsomt fordi hun kverulerte på en altfor intelligent måte, og derfor kalte jeg henne Jihad, og spurte henne om hun egentlig var politi siden hun var så ivrig etter å arrestere folk. (Du visste vel at det var meg, Jeab,- sånn i retrospekt, altså? He he.) Men så skjedde det noe som fikk meg til å se på henne med helt nye øyne,- jeg tok en 180 og begynte å virkelig sette pris på hennes underfundige, syrlige, men likevel direkte innlegg. Dessuten smigrer det meg at AnonymA skriver under med AnonymA siden jeg selv skrev noen linjer med Odyssey her inne under signaturen VannmelonA. Spørsmålet er: Hvor irritert blir AnonymA nå? He he. AntiP. P.S.: God helg alle sammen! :-)
Ikkelektuell Skrevet 31. august 2007 #31 Skrevet 31. august 2007 Så det var du som kalte meg Jihad, ja! *knegg* Ja, det har vel forresten vært nevnt før. Den politi-kommentaren husker jeg, men jeg ante faktisk ikke at det var du som skrev den. Du svarte aldri på om du hadde lyst til å være røver, da. :-) God helg! (PS: Hva fikk deg til å gjøre en slik helomvending, forresten?)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #32 Skrevet 1. september 2007 "Forresten så vet du ikke noe som helst om hva jeg kan og ikke, bortsett fra at jeg vet betydningen av de store ordene jeg slenger rundt meg med, i motsetning til hva som tydeligvis er tilfelle hos deg." Jo, det vet jeg det, så, og dessuten har pappaen min helt sikkert mye finere bil enn pappaen din! Anonyma
Ikkelektuell Skrevet 1. september 2007 #33 Skrevet 1. september 2007 Det skal du ikke se bort fra, dessuten er han nok sterkere enn min pappa også.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #34 Skrevet 2. september 2007 Jepp,- det var jeg det også. (-Ser ned og sparker småstein.) Jeg svarte ikke på om jeg hadde lyst til å være røver fordi jeg ikke fant på noen god comback line. He he. Hvis jeg forteller deg hva som førte til helomvendingen min så finner du ut hvem jeg er med en gang, så det kan jeg dessverre ikke. AntiP™.
Ikkelektuell Skrevet 2. september 2007 #35 Skrevet 2. september 2007 Er det sant? Finner jeg ut hvem du er her inne, altså? Må si at jeg ikke kan huske å ha diskutert noe spesielt med noen spesielle her, men det kan jo være at jeg husker om jeg blir minnet på det. Nå ble jeg faktisk innmari nysgjerrig. *rødmer*
Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #36 Skrevet 2. september 2007 Det har noe med at jeab en gang forsvarte noe anti-P skreiv som mange andre reagerte negativt paa.. F.eks om anti-P hadde hatt dysleksi, da kunne jeab forsvart dette og satt resten av kranglerne paa plass med noen knakande gode argumenter, dette hadde faatt anti-P til aa tenke at jöss, hun er ikke bare en hissig traktorlesbe (som noen sa her om dagen, hi hi), hun har faktisk veldig gode argumenter, og ingen behov for aa traakke paa andre, selv om dette siste gaar de fleste anonyme hus forbi- Saa nu er det bare aa tenke jeab! Hva har du forsvart her inne? Folk fra andre land? Folk med visse sykdommer eller problemer? Jeg f.eks klikker helt i vinkel naar folk kommer med rasistiske innlegg, og naar folk rakker ned paa andre pga hvordan de ser ut, ting som "er du feit er det din egen feil" osv. Saanne ting gjör noe med huet mitt :-) og jeg krangler til det blir maanelyst.
Ikkelektuell Skrevet 3. september 2007 #37 Skrevet 3. september 2007 Har forsvart utlendinger (ja, alle sammen), samer, sjuke folk, folk med problemer, folk med skrivefeil (muligens også dem uten), folk som har blitt utsatt for personangrep av diverse mer eller mindre ustabile BIM-brukere... Ja, nå lurer jeg virkelig, altså. Jeg synes forresten det er kult når det blir månelyst.
Ikkelektuell Skrevet 3. september 2007 #38 Skrevet 3. september 2007 Jeg glemte tjukke folk, røykere og gravide/prøvere over 28. Takk.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #39 Skrevet 4. september 2007 Det er ingen hemmelighet at jeg digger disse to.. Både B & J.. Keep up the good work- vi trenger noe annet enn anonyme kjeftesmeller her!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #40 Skrevet 4. september 2007 Jeab, Jeg passer faktisk inn i flere av kategoriene dine, uten at det gjør det noe enklere for noen av oss. Hirr hirr. Det jeg vil vite er hvem denne falske AntiP™ er! Jeg tipper på AnonymA. AntiP®.
Ikkelektuell Skrevet 4. september 2007 #41 Skrevet 4. september 2007 Nå har du faktisk gjort meg nysgjerrig. Gåtefulle AntiP®!
Ikkelektuell Skrevet 4. september 2007 #42 Skrevet 4. september 2007 :-) Det gjør vi, selv om de kan være underholdende iblant... *humre*
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #43 Skrevet 5. september 2007 "Det jeg vil vite er hvem denne falske AntiP™ er! Jeg tipper på AnonymA." AntiP®. Feil. Så til de grader kreativ og fantastisk morsom er jeg dessverre ikke. Anonyma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå