Patetica fåkksi Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Trenger en advokat til aa skrive en kontrakt her med fölgende innhold; Det er en avtale, kall det gjerne utveksling av service, mellom meg og jeab. Jeg skal innimellom fortsette setninger hun kommer med her paa krangle, og som takk for dette skal hun sörge for at min samboer laerer aa gi labb. Dere som er advokater (har inntrykk av at krangle flyter over av dere, saa dere faar kjempe mellom dere hvem som blir den utvalgte) faar jo selvfölgelig finne ut hvordan dette kan skrives paa en ordenlig maate. Det skal sies at jeg er aapen for det meste naar det kommer til hva som maa gjöres for aa faa sambo til aa gi labb. Naar kontrakten er skrevet under av begge parter, er den gyldig fram til.. ja det kan advokaten bestemme. Som takk for dette kan jeg f.eks oversette ti setninger fra norsk til spansk, eller noe saant. Med vennlig hilsen, en meget oppgitt (trenger saart en sambo som adlyder) den mannlige og idiotiske og meget unge:
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 er du teit eller er du bare stappteit,balooa? du er jo ikke morsom en gang(selv om du strever utrolig hardt).
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Herregud du sliter !! Hva med litt sister love !!!
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Baloo eller hva du nå heter, dette synes jeg var en fornuftig henvendelse. Venter spent på svar fra advokatene her inne.
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 "Teit eller stappteit"-kommentaren tyder ikke akkurat på strålende sans for humor hos deg heller. Balooa er faktisk innmari festlig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Det er i og for seg et fristende tilbud å få utfolde seg med servicekontrakter, men dessverre, damer: Dere er nok ikke interessante nok til at jeg gidder å bruke mer energi på problemstillingen enn å skrive dette innlegget. P.S.: Problemer med å få noen til å gi labb? Mitt beste råd er små biter av frysetørret okselever.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Og så spørs det i det hele tatt om en slik kontrakt kan være avtalerettslig bindende. Dette syns jeg var teit og unødvendig. Sier meg enig med hun over: "Utrolig dårlig husmor-humor" Hilsen nygravid jurist som for første gang er inne på kranglesiden og er lite imponert...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Synes du virkelig dette var et artig innlegg, jeab, eller er du bare snill nå? Det er nemlig ikke helt likt deg å applaudere såpass lavpannede innlegg.
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 "Avtalerettslig bindende"? "Unødvendig"? *ler høyt og slår meg på lårene* Ser dette ut som et seriøst prosjekt, synes du?
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Jeg trenger da ærlig talt ikke å forsvare min sans for humor overfor deg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Nei, totalt useriøst prosjekt, og mitt tidligere innlegg som du refererer til er i så måte svar på tiltale. I tillegg kan det sees som et hint om at ikke alle avtaler kan gjøres gjeldende og at det faktisk er begrensninger i lov om hva som kan/skal/bør avtales, til de som ikke måtte vite det. Ellers syns jeg det er unødvendig å henge ut en yrkesgruppe på denne måten. Jeg ser ikke ned på en som velger å bli hjemme, men forventer heller ikke at noen skal sjikanere de som har valgt å ta en lengre utdannelse.
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Det er også unødvendig å bruke så mange ord på å si så lite som det du gjør her. At du er jurist bryr meg ikke det spøtt - her er det ingen som er hengt ut, verken yrkesgrupper eller enkeltpersoner. Det er heller ingen som har gjort noe ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Hjelpes,frøken advokat! Hvem har stappa en kaktus opp i di ræv?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 Så du synes du bør forsvare deg? Ja, hvem kan bebreide deg for det, for nå begynner det hele å bli en smule pinlig for deg her.
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Det er du som tydeligvis mener jeg bør forsvare noe her. Pinlig? Hva da, mener du?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 30. august 2007 #18 Skrevet 30. august 2007 Oi... Enkelte har litt problere med humoren her=P Snakker ikke om Hi og jeab, men enkelte som kommenterer. Leser heller morsomme innlegg enn innleggene der div kjerringer syter om det samme om og om og om igjen..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #19 Skrevet 30. august 2007 Hvorfor i all verden gidder du å kommentere alle de "fæle" innleggene, og dette var jo et minst like sutrete innlegg fra deg som fra enkelte andre.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 Jeg er enig med Anicol at jeg helt klart foretrekker slike morsomme innlegg enn triviell husmorutvekslingen ang. gardiner og middagsmat. Jeg har alltid syntes at Balooa er humoristisk og smart, og mistenker at disse surmaga innleggene kommer fra noen som mangler disse atributtene. AntiP.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #21 Skrevet 30. august 2007 Men det er da klart at de fleste foretrekker morsomme innlegg foran gardiner, i hvert fall dersom man som meg ikke liker gardiner i det hele tatt, men det finnes jo slett ingen fasit på hva som er morsomt og "smart". Om jeg synes et innlegg er morsomt, gir jeg uttrykk for det. Og omvendt. Det gjør tydeligvis du også, men jeg skal la være å kalle deg for surmaga for det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #22 Skrevet 30. august 2007 Hei anonym! Jeg er klar over at det ikke finnes noen fasit på hva som er morsomt og og smart, og det er derfor jeg skrev "Jeg har alltid syntes at Balooa er humoristisk og smart...",- nettopp fordi at det kun er i følge min mening. Jeg synes fortsatt at mange av innleggene ovenfor er surmaga, for selv om man ikke deler samme humor så trenger man ikke være så nedlatende. Jeg setter pris på at noen gidder å skrive morsomme innlegg, og synes det er smålig å angripe noen på grunnlag av person og ikke sak. AntiP.
Patetica fåkksi Skrevet 31. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 31. august 2007 Men i alle dager, tror anonym at jeg skreiv dette for aa vaere MORSOM? Det er en dönn seriös henvendelse til de profesjonelle advokatene som det kryr av paa kranglesiden. Trodde det var ganske klart i overskriften. Men jeg tror nok jeg maa innse at jeg hadde litt for höye forventninger, faar fortsette med kjönnshaar-i-matpakka-trikset mitt (naa kan dere höre saann latter som man ofte legger til amerikanske morroserier fra 90-tallet) og haape at det funker en vakker dag! (Latter igjen) PS; selv trakk jeg ikke paa smilebaandet en eneste gang mens jeg skreiv.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #24 Skrevet 31. august 2007 Balooa x 2, jeg ble litt forvirret når du startet innlegget ditt med ”Hei, Anonym”, for det var jo Anicol og AntiP som lanserte begrepet ”morsomt” om innlegget ditt, så da bør du også henvende deg til dem når du ber om en kommentar på hvorvidt innlegget ditt skal betraktes som morsomt eller ei. ”Morsomt” var nemlig aldri ordet som slo meg da jeg først leste innlegget ditt. (Men det er mulig du henvender deg til AntiP når du sier ”Hei, Anonym”, for h*n er jo akkurat like anonym som de andre anonyme, som igjen jo faktisk ikke er mer anonyme enn de som skriver under med nick. Men la meg ikke dra den leksa noe lengre.) Anonyma (Hei, gi meg litt kred for at jeg skrev under med hvasomhelst, da!)
Patetica fåkksi Skrevet 31. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 31. august 2007 Tja, naa har det seg slik at jeg jobber til 01:30 om natta hver dag bortsett fra söndag (eneste unntak var 27 august, da jeg var hjemme den kvelden) saa om du har funnet et innlegg "fra meg" ved ni tida om kvelden som jeg har "skrivi som anonym", ja da er du faen meg god! Vanligvis er jeg her paa krangle fra ca. 02:30 om natta, og tar en sving innom ca. midt paa dagen ogsaa, som naa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå