Gå til innhold

druknet katten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da bør du passe deg for at du ikke ber sambo drukne ungen når den kommer da, når du blir passe lei ungen pga nattevåk og skriking..

moahahahahahaha

din teite dyremishandler......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel litt forskjell på et menneske og katt..

Stygge dyr forresten....

Skrevet

Håper virkelig du tuller nå??? Faen, eier du ikke samvittighet eller????

Skrevet

Eier ikke samvittighet....fordi jeg syntes katter er tåpelige dyr ???

Hahaha...

Skrevet

kan jeg spørre om du har det bra med deg selv? seriøst, jeg tror ikke en shit på at dere drukna katta, du har så dårlig selvtillit at du må komme med slike idiotiske uttalelser for å få oppmerksomhet!!

og når folk gir deg respons føler du deg som dronninga her inne... har du hatt en vond barndom? kan ikke du bare skjerpe deg og prøve å få et fint liv i steden?

Skrevet

Slutt å vær så pripne da...

Hvem bryr seg vel om en katt !

Er så dumt å se at dere skriver inn slik...

åååå...stakar den lille søte kattepusen..Blir så påtatt !!

Samma faen ...er bare et dyr...

Skrevet

" hvem bryr seg vel om en katt" det spørsmålet som svirrer rundt i det trange huet ditt er vel " hvorfor er det ingen som bryr seg om meg?"

oppmerksomhet freak!!

Skrevet

Det var en gang en Prest som skulle drepe en geit,blodet til geiten skulle være offer-blod og gave for guden i hans kultur. Han hadde gjort dette i mange år,og hadde ikke tall på hvor mange geiter han hadde drept. Da han hevet hånden med kniven og så på geiten,begynte geiten å le. "Hva er det du ler for??" Spør presten.. " Jo det skal jeg sannelig si deg", svarte geita. "I 99 liv var jeg en prest som du,og drepte geiter som meg. Nå er jeg en geit..og slik skal jeg ha det i 98 liv til!"

Skrevet

EEHHH.....

lurer på hvem som har et trangt hue jeg....

Skrevet

Kunne funnet en bedre måte å ta den på!! Æsj, jeg blir fysisk kvalm av mennesker som deg ass!!!

Skrevet

bare det at du lurer på det sier litt om deg

Skrevet

Hvorfor hadde du den katten da hvis du syns den var så teit....

SYKE MENNESKE det var du som skulle blitt druknet,du er jo bare et menneske så....skjønner meg ikke på folk jeg altså!!!!

Har du virkelig så lite givende liv at du må drive sånn...at det går ann sier jeg...

Skrevet

Få deg et liv istedet for å være inne på BIM........ Å med den svarte samvittigheten din- få ikke barn??!!! Fy f for en verden det vil bli, om alle var som deg...... Blir kvalm av deg, du som drukner katter, også sier det bare er et dyr??? Lurer på hvem som er et dyr i den sammenhengen der jeg.... ikke du, for sånn du oppfører deg, er du et udyr!!!.....

Skrevet

Nei, det som er forskjellen er at DU ikke er noe menneske........

Skrevet

Skjønner at dette med internett og sånn kan være litt vrient av og til, men nå var det faktisk ikke deg jeg svarte med kommentaren om pisspreik; det var NN 10:19 1.09.2007.

Skrevet

Neste blir hovedoverskrift i alle landets aviser eller noe?

"Mor ba samboer om å drukne barnet sitt"

Når du skaffer deg katt bør du også vite det at en katt har klør og KLORER faktisk med de klørne.

Trådstarter skulle vært skutt på stedet.

Skrevet

Neste overskrift i VG blir vel noe slikt... *kremt*

"Druknet katten! En hormonell gravid under lupen!"

- Det var i August måned den gravide damen skal ha bedt samboeren drukne katten da den ved en anledning skal ha klort henne. Hormonene hennes var så farlig for omgivelsene at samboeren,ifølge politiet, skal ha følt seg truet på livet om han ikke utførte den skrekkelige gjerningen den gravide kvinnen skal ha bedt om. Samboeren (som idag er alene-boende) sitter med arr etter utallige klor oppover armene etter hendelsen,men han forklarer det slik:

-" Hun er helt sinnsyk. Dette er ikke katteklr!" Han titter ned på armene sine og tilføyer:

-" Dette var det hun som gjorde!! Først ville hun jeg skulle drepe katta,når jeg hadde gjort det skulle hu drepe meg for at jeg hadde hjort det!"

Psykolog Abnar Hemnesdigg sier dette er ikke uvanlig oppførsel av en gravid kvinne, at menn burde egentlig stikke når jobben er gjort og komme tilbake etter fødsel.

Politiet har henlagt saken,men eks-paret er sammen annmeldt for dyremishandling med døden til følge. Kvinnen,som fortsatt er gravid forbeholder seg retten til å ikke kommentere saken.

Noe slikt..bare myyyyyyyyyyyye værre!!!

Skrevet

hehe!:) jeg må si at jeg syns denne var litt morsom!:)

Skrevet

Håper katta satte klørna SKIKKELIG i deg og at arra ALDRI gror så kan du prøve å forklare det når ungene dine spør hva du har gjordt på armen!!!!!!

Skrevet

Hehehe...... måtte jammen meg le av det "notisen i VG" som var skrevet her. Den var bra. Da måtte jeg le=))

Skrevet

Et tengt på psykopater er at de skader dyr og ikke forstår verdien i dem. Stakkars baby hvis dette er sant.

Skrevet

snakk om å være skada i hode..

koffør fikk du deg katt t å bynne med da??

veit ikje du at katte har en tedens t å klore?!:o

syke syke fålk!

Skrevet

For det første,tror ikke en dritt på dette innlegget! Men i såfall,vist det skulle vise seg å stemme,(noe jeg ikke gjør) Så er du faen me fitte sprengt i hode! Faen med dom som et brød!

Skrevet

HAHAHA...

Lær deg å skrive ordentlig hvis du skal slenge dritt til andre da....

Blir jo for lett.... Hvem er det som er DOM ???

hihoho...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...