Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 ble så forbanna,den helvetes katten klorte meg.. fikk sambo til å drukne den...... moahahahahahahaha
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Håper det var en skikkelig dårlig spøk.. Hvis ikke så kan jeg komme på 2 stk som heller burde druknes..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Måtte det være en spøk. En særdeles dårlig en vel og merke. Skulle det ikke være spøk, måtte den komme og hjemsøke deg i all evighet. Mohahahahaha.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Tja..kanskje politiannmelde denne posten,det er dyremisshandling. Visse ting spøker man ikke med,og jeg er stygt redd dette ikke var en spøk.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Avslørt????? katteklor etter heftig katteslagsmål.... og høygravid... (samme som 3.tri) NYTT 21:05 29.08.2007 havnet i krigsilden da jeg skulle skille en slosskamp mellom min katt og en fremmed hannkatt. oppi det hele endte det med at min katt klorte meg til blods på begge hendene og armene. har renset og smørt på salve, men er dette "nok"? Jeg er høygravid og det er selvsagt infeksjoner og babyen jeg tenker på. Bør jeg kontake legevakten og få meg ei sprøyte? Eller kan jeg ikke få stivkrampesprøyte under graviditeten? Happy*81 _fødeklar!_
Ikkelektuell Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Du store min tid. Lykke til med den anmeldelsen...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 gluggen enig med annmeldelse. faktisk fengsel straff for slikt
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 syke mennesker her! drukne katter! hva mer er det folk her inne driver med! fy faen måtte lier åpne dørene for mange på bim
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Tror nok Lier ikke har kapasitet til å ta seg av uskyldige rampestreker som å drukne en katt i ny og ne. Uuups..
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Det var sikkert...forhåpentligvis hvertfall..bare en dårlig spøk. Hvem vet,kanskje en idiot som prøver å sette hun som faktisk BLE klort i dårlig lys av en eller annen grunn..kanskje fordi vedkommende selv hadde valgt å drukne katten.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Jeg var også dritt lei katta...Den maset om mat hele tiden men ble sint hvis vi skulle kjæle med den. I frustrasjon gav jeg den 20 Sobril....Trodde den ville sovne,men de var full og sjanglet i 2 dager....Har så dårlig samvittighet for dette. Ba til Gud om at katta skulle bli bra,gav den masse vann og mat. Den ble heldigvis fin igjen:) Men vi kjørte den til der mine svigerforeldre bor,for jeg orket ikke å se den. Nå er han sporløst vekk.Var gammel også. Huff...
Amanda- Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 jeg håper virkelig for din del at dette er en jævelig dårlig spøk!!! SYKE MENNESKE!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Æsj så mye syke mennsker det er her i verden.... Bare og tenke den tanken er syk...''' Voks opp a mennske...blir kvalm
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Var desverre ikke en spøk,,,Skulle ønske det var.. Jeg fikk helt black out fordi jeg var så lei den katta. Men den hadde det ikke vondt da.Var bare full.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Hadde det vært bedre å gitt den en sprøyte hos dyrlegen da????
Teltpluggen Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 Enig med jeab... Noe så fantasiløst..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #21 Skrevet 1. september 2007 jeg sendte mail til mattilsynet med adressen til denne tråden,fikk svar i går,de har sendt det til poilitiet,en egen enhet som tar seg av mailene de sender. dette blir da annmeldt fra mattilsynet og det polti gjør er å gå utfra ip adressen til hovedinnlegger og annmeldelse dropper ned i postkassen. ringte og politiet og hørte på straff for dette,det blir sett så som alvorlig,fengsel i 2 år og en kraftig bot.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #22 Skrevet 1. september 2007 Kult! Jeg håper indelig ikke at dette er sant. For hva kan hun finne på å gjøre med ungen hvis den slår seg vrang?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 1. september 2007 #23 Skrevet 1. september 2007 Grundig research her ja Uff,leste om den kattungen som var tent på inne på SOL i dag. Helt forferdelig.. at folk har samvittighet til noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå