Koala *g07* Skrevet 29. august 2007 #26 Skrevet 29. august 2007 Dette er så ufattelig trist og meningsløst. Håper han kjemper med alt han har, og at han ikke lider noe. Det er så forferdelig når det gjelder barn, og så liten som minstemann er. Med hele livet foran seg. Dessverre kan vi ikke styre alt som skjer i livet, men jeg håper for han og familien hans at dette blir en lykkelig slutt. Tenker på deg minstemann. Kjemp med alt du har, og motbevis de som mener noe annet.
fox`y Skrevet 29. august 2007 #27 Skrevet 29. august 2007 huff så ufattelig trist.. blir virkelig lei meg når jeg leser dette.han er jo bare så nydelig.. håper han kjemper og at han ikke har d ondt..tenker masse på han og familien...
Tante Sofie # Skrevet 29. august 2007 #28 Skrevet 29. august 2007 Å, Gud-la dette gå bra!!! Blir helt fortvilet, har vært inne på bloggen igjen nå, bare gråter! Slikt skal ikke skje småtrollene våre..... Heia minstemann, kjemp på du flinke gullgutten!!!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 29. august 2007 #29 Skrevet 29. august 2007 Uff hva skal man si når det er sånne urettferdige ting som skjer.Har tent lys for minstemann,sitter her å gråter nå,livet er jævlig til tider. Tenker masse på familien,og håper og ber om en lykkelig slutt. Masse varme tanker fra meg
rolly Skrevet 29. august 2007 #30 Skrevet 29. august 2007 meg og bøllegutta,forstår akurat hva du mener når du sa det om bloggen,men helt ærlig folk som bruker det som undeholdning kan jo ikke være go i hue spør du meg.men tror Heidi har hatt godt av å skrive det ned følelsene sine og tankene og bare det å vite at hun ikke er alene om å tenke på gutten sin minstemann har satt spor etter seg i hele Norge og det er vondt å lese at det går så dårlig med han,håper bare at dette nå snart er over og han slipper å lide noe mer uff har ikke ord jeg mer rolly
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 29. august 2007 #31 Skrevet 29. august 2007 herregud så trist! jeg har helt vondt inni meg nå har lyst til å grine, hyle, skrike... det er for vondt å lese alle svarene de har fått. måtte alle jordens gode krefter kjempe for minstemann nå :`(
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 29. august 2007 #32 Skrevet 29. august 2007 Det er så forferdelig trist og urettferdig.. Gråter for minstemann og familien....=o( Kjemp lille gutt, du må vinne denne kampen!!!!!
mamma39 Skrevet 29. august 2007 #33 Skrevet 29. august 2007 Alle mine tanker går til den lille gutten og hans familie
Gjest Skrevet 29. august 2007 #34 Skrevet 29. august 2007 Sender tuuusen klemmer til minstemann og familien hans.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #35 Skrevet 30. august 2007 Herregud! Nå har jeg lest bloggen,så grusomt! Jeg sitter og gråter her jeg sitter..D kunne liksom vært min datter,han er 2 mnd eldre enn henne bare.. Stakkars liten...og stakkars familien hans..Jeg ber for han og familien hans og d skal jeg fortsette med! Måtte Gud gjøre han frisk igjen og måtte Han gi styrke og trøst til familien hans!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #36 Skrevet 30. august 2007 Familien håper fortsatt, men det ser dårlig ut... :-( Stakkars, stakkars familien, og den lille, nydelige gutten med de vakre øynene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå