Gå til innhold

Da er Minstemann tatt av respiratoren, og blodtrykket faller.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

HULK! Fatter ikke at familien orker, at det er mulig å stå oppreist gjennom noe slikt! Stakkars, stakkars dem, jeg håper, ber, gråter og hyler, ber om at Lillegutt kan kjempe seg gjennom dette - lyset brenner i vinduet mitt..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei :( Føler sååå utrolig med dem :(

Skrevet

Neimen...stakar lite gullet...ber og ber for ham..

Skrevet

det er helt grusomt.....at ikke verden kan være rettferdig....

Skrevet

Stakkars Minstemann!!!

Alle tanker går til familien...

Skrevet

uff..er så trist og urettferdig :(

Håpe det skjer mirakler nå..

Skrevet

Stakkars mennesker :(

Skrevet

Jeg synes det er så ufattelig trist at jeg klarer ikke å sette meg ned å lese bloggen akkurat nå, men hvor gammel er minstemann? Huff, så fælt...

Skrevet

Fikk lest et par setninger, men tok det vekk, for jeg klarte ikke å lese mer. Har ikke ord.

Skrevet

Uff hva skal man si når det er sånne uretferdige ting som skjer.Har tent lys for minstemann,sitter her å gråter nå,livet er jævlig til tider.

Tenker masse på familien,og håper og ber om en lykkelig slutt.

Masse varme tanker.

Skrevet

Jeg tenner et lys nå. Når jeg tenker på at han er to mnd yngre enn min og for noen måneder løp han rundt omkring, som alle andre. mens han nå kjemper for livet.... livet er urettferdig.

Skrevet

Kjenner dere vedkommende og er HELT sikker på at dette er reelt? Ser de har skrevet ned ett kontonr. Har sett mange slike forsøk på svindel tidligere.

Skrevet

Ja, dette er absolutt reelt, vet godt hvem vedkommende er...! :-(

Bloggen er opprettet av en bekjent av familien, og kontoen er opprettet pga mange som ønsket å støtte familien, men ikke visste hvordan...

Skrevet

Smakløst... Det ligger en liten gutt og kjemper for livet.

Er da ingen her som har skrevet at de har gitt penger.

Skrevet

Beklager at jeg spurte da... gråter som bare det her!!!

Skrevet

Alle mine tanker går til den lille gutten og hans familie.

Det er bare utrolig trist og meningsløst!

Håper at dette minner oss om og aldri ta noen for gitt, det er ingen selvfølge å ha hverandre.

Skrevet

Leste litt på bloggen nå,og så bilder av ham..for en nydelig gutt..

Kan ikke fatte og begripe at sånt skjer,det er helt tragisk.Tenker så på denne familien og hvordan de må ha det nå,har ikke ord..

Skrevet

For en utrulig nydelig gutt......finnes ikke noe mer urettferdig i denne verden enn når små barn må lide...åååååå, kan noen få meg til å slutte å gråte....

Krysser alt jeg har for at han skal ha krefter igjen til å kjempe...

Skrevet

Jeg har lest denne bloggen den siste uka etter å ha sett en link her inne.Angrer på at jeg leste det for jeg blir helt kvalm av redsel av slike skjebner. Som sykepleier student har jeg vært noen mnd i praksis på barneavdeling og jobbet litt med barn med leukemi. Var også et dødsfall mens jeg var der. Dette gikk så inn på meg at jeg slet i flere mnd etterpå. Jeg var gravid og det gjorde ikke saken lettere. Hver eneste gang sønnen min fikk feber var jeg sikker på at han hadde fått leukemi og kom til å dø........... Slitsomt , men det gikk over!

Det er umulig å sette seg inn i hvordan denne familien har det nå. Det er det verste et menneske kan oppleve . Håper foreldrene holder sammen og at de kommer seg gjennom dette og fortsatt kan glede seg over det de fortsatt har i livet..............

Det som også gjorde at jeg syns det har blitt vanskelig etterhvert å lese denne bloggen er at jeg følte at jeg leste dagboken til et menneske i dyp sorg og at dette ble en slags underholdning for alle som leste det.... jeg følte at jeg leser ting jeg ikke burde og ....Skjønner noen hva jeg mener?

Skrevet

Det er så ubeskrivelig vondt når slike ting skjer med små barn. Jeg har bedd til de høyere makter og tent lys for minstemann.

Vær så snill lille venn...kjemp med alt du har!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...