supergyda Skrevet 29. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 29. august 2007 Jeg ville heller kappe av meg både hender og føtter enn å sitte i et styret med slike idioter. Jeg flytter heller. Jo før, jo bedre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. august 2007 #27 Skrevet 29. august 2007 1 og se småe i bare ca 45 min i dag. 2 og ikke få til oppgaven på skolen fordi jeg blir for irriter til og lure inn humor 3 at jeg snart er tom for cola. 4 at småen skal i barnehage i morgen også. (hvorfor fortale ingen meg at dette skulle skje vær dag?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå