supergyda Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 1. Borettslag 2. Brev fra borettslaget i postkassen. 3. Brev fra borettslaget som er fulle av skrivefeil, nedlatende kommentarer og trusler 4. Borettslagsstyrer som mener at de har rett til å bedrive kollektiv avstraffelse av beboerne hvis en av dem gjør noe "feil" 8les: noe som styret ikke liker) 5. Maktsyke, ubetydelige og patetiske mennesker som benytter sin posisjon (for eksempel i et borettslagsstyre) til å plage andre på pur faen
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 1. Halsbetennelse. 2. Det er jævlig kjedelig, og jeg er er - no offense (jo, litt) - møkklei dere. 3. Manglende is. 4. Manglende halspastiller. 5. Manglende kone. *aldri så maskulin som når syk*
Lilly 79 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 været tom konto sykehusavt i morra TOM KONTO alt for mange katter
kald klogg i ræven Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Har du ikke en kiosk i nærheten, så du i allefall kan få hjelp med punktene 2-4?
ragna Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 1. svimlefaenskap 2. at jeg må bake kaker i fleng 3. shopping 4. useriøst vær -<<- : lag din egen vann-is av saften eller juicen som måtte befinne seg i nærområdet ditt.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Begynner å bli syk................%¤&/%/&¤%#¤"!#¤%/%/&%¤"#
ragna Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 har du ikke fått invitasjonen? verdens beste sjokoladekake, mandelbunn med sjokoladekrem, og marsipankake (rosa selvfølgelig) mmmmm!
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 1. jeg har 119 kr på konto 2. Jeg må gi ungen hver skje med grøt 5 ganger 3. Satans forpulte drittvær! 4. Jeg skal være alene 12 timer til 5. Han møkkafyren jeg bor sammen med synes det er helt greit at han er pappa når hun er tørr og blid, ellers har han "ting å gjøre" 6. Jeg har ikke regnjakke 7. Håndleddet er ømt etter å ha lest Kristin Lavransdatter i går (3 i 1-utgave/murstein) 8. Boka som jeg fikk i posten i går var bare dritt. Jeg hadde kjempehøye forventninger til den 9. Jeg har lite bukser. Den ene kan jeg dra av ræva uten å åpne knappen, neste er 5 kg for liten. Minst
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Jo, men jeg er for syk til å gå dit. Det er synd på meg. =p
kald klogg i ræven Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Til punkt 2 - prøv denne: https://implicit.harvard.edu/implicit/ Ellers er det jo alltids spill på vg og dagbladet sine sider.
rødblåoggrønn Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 nej, det sier du vært år, ragnna! dritlej ass
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 1. Jeg er nesten helt blakk 2. Jeg har ikke gått ned flere kilo idag heller 3. Min bedre halvdel som legger seg midt på natta og står opp midt på dagen. 4. Ingenting å ha på meg i dag heller. 5. Datteren min har begynt å sove i egen seng, og jeg savner henne sånn! Men for å forsure denne tråden med litt glede så oppveies egentlig alt dette av at sola ute og lillejenta inne stråler om kapp idag =)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 1. Å stå opp 2. Å stå opp etter man har forsovet seg. 3. Måtte lage frokost og smørre mat når man har forsovet seg. 4. Å ikke rekke å dusje fordi man har forsovet seg. Men helt ok: Hoppe i dusjen og siden ta seg en blund når man blir alene og får tid.
Ulme Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Jobben Sjefen Usaklige kollegaer Kollegaer som hisser seg opp uten grunn Kollegaer som ikke gjør jobben sin og av den grunn hisser seg opp når dette blir påpekt 20 minutter til lunsj - det er 20 minutter for lenge Tørr matpakke
supergyda Skrevet 29. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 29. august 2007 Ser du en motsetning her? "Kollegaer som hisser seg opp uten grunn Kollegaer som ikke gjør jobben sin og av den grunn hiserr seg opp når dette blir påpekt" Og kommer usakligheten sammen med opphisselsen over å bli beskyldt for ikke å gjøre jobben sin? (Det høres ut som en rimelig reaksjon for meg)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 1. Feberunge igjen 2. Feberunge for tredje gang på en måned Men ellers er det ganske koselig å ha hjelp til å gå gjennom alt ungenes tøy og sortere ut til loppis, til arving og til gjemme-på-i-skapet-for-mora-deres-er-sentimental. Nå ser ungen dalmatinere og jeg skal dusje, og så er det videre rydding. Får i hvert fall brukt dagen til noe nyttig. Tenk positivt, hurra.
Ulme Skrevet 29. august 2007 #19 Skrevet 29. august 2007 Jeg ser...hehe! Usakligheten føles som konstant fra denne ene kollegaen, dessverre.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #21 Skrevet 29. august 2007 1.Irriterende snekker som begynte å skifte bordkledning utafor soveromsvinduet kl 08 i morges.. 2.Drittvær 3.Ingenting som frister i kjøleskapet. 4.Ødelagt digitalkamera
Gjest Skrevet 29. august 2007 #22 Skrevet 29. august 2007 1. Unggutter som kjører fort i bligfelt hvor det bor barn. 2.Unggutter som kjører for fort. 3. Bilene til ungguttene. 4. Musikksmaken til disse ungguttene som kjører for fort, og det faktum at de må forurense sine omgivelser med den 90-talls utdaterte dunk-dunk musikken sin. 5. Valgflesk. 6. Karita Bekkemellem sin privatliv-grafsende familiepolitikk. 7. Karita Bekkemellems politiske kontrollbehov over norske barnefamilier. 8. Gubber (fedregenerasjonen vår), de vet alt og kan alt. 9. De verste vintermånedene: Januar, februar og mars. 10. Tran.
blond Skrevet 29. august 2007 #23 Skrevet 29. august 2007 Bli med i styret selv, så skal du se at det blir bra!
KaMa Skrevet 29. august 2007 #24 Skrevet 29. august 2007 Jøss... Jeg har faktisk ikke no her inne å gjøre. Hater ingenting. Men kunne godt tenkt meg å sove et helt døgn i nær fremtid.. Og så kunne været prøvd å være litt mer stabilt enn en overarbeidet husmor med pms, i taxikø etter en fyllekule på byn.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #25 Skrevet 29. august 2007 1. vondt i hode. 2. vondt i hode. 3. vondt i hode. 4. barnehage gruppen A/S.( bare svindel og fanteri) 5. bilister som ikke holder farten i svingen her jeg bor. 6. alle de pengene jeg ikke har men gjærne skulle hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå