Kamomille Skrevet 29. august 2007 #26 Skrevet 29. august 2007 Og som sikker mange ser, så kan ikke jeg skrive ordentlig norsk da jeg har dysleksi!!!!! jeg burde sikkert ikke få barnetrygd engang jeg da..........
Leola Skrevet 29. august 2007 #27 Skrevet 29. august 2007 men da er jo du unntaket for du har jo tatt norsk kurs og virkelig prøvd å komme deg inni i systemet og gjort en innsats for å bli Norks statsborger. Vet om mange som bare går hjemme og mottar trygd og klager på at de ikke får seg jobb når de verken kan Norsk eller har tatt seg utdanning. Skal en bo i et annet land (det gjelder Nordmenn i utlandet også) så bør en gjøre alt for å lære seg språk, ta utdanning om en ikke har det fra før og få seg en jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå