Gå til innhold

Kjenner dere til Vitytes.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel at

a) slike innlegg har utelukkende reklamerende effekt, siden de som alt er der antagelig vet hvordan forumet er.

B) kranglere liker sure svar.

Men vitytes.no er åpenbart et grusomt diktatur: Man får faktisk ikke lov å hete verken ->>- eller -<<-. Nazitakter.

*svarer surt*

• 2 uker senere...
Skrevet

Reklame og reklame. Er jo ikke akkurat noe god reklame for dem spør du meg. Og ikke slippe folk inn fordi det er stopp nå sier jo ganske mye om siden. Kanskje ikke så rart siden de har fått såpass mye kritikk, og er redd det vil skade dem. Så kall det reklame den som vil. I mine øyne er det ikke reklame og kommer aldri til å bli det.

Ja vi kranglere elsker sure svar fordi vi ber om det. He he he.

Skrevet

Æ e jo regget der inne sjøl da morroklumpa.

Vet alt æ.

Skrevet

syns det er et fantastisk flott sted. Trist for de som ikke slipper inn der eller forspiller sjangsene sine.

Trives man på krangle, vil man ikke trives på tyten..så enkelt er det.

Skrevet

Hvis du synes det er ett fantastisk sted, så har du ikke fått kjent på kroppen hvor falsk folk der er.Enkelte har en mani i å skulle beskytte enkelte.Kvalmende.*brekkerseg*

Skrevet

*gir bøtte til*

Nei, det har jeg aldri opplevd eller sett. Har du eksempler?

Skrevet

*takker for bøtte*

Du kan bare lese selv.Man må være ganske blind for ikke å se hva som skjer i trådene.Eller en del av det.Enkelte pisser hverandre opp etter ryggen at det grenser til det patetiske.

Skrevet

Man trenger ikke å være medlem selv om man er regga.Deltar ikke så mye.Har nådd nok innlegg til og se resten av forumene.Det æ har lest til nå er bare bling bling smilys og rævslikking.*trenger bøtte*

Skrevet

jeeeeses for noen unger dere alle er. La nå bare være å regg dere visst det er så gale! La nå disse tyterene få styre på visst de vil.

Skrevet

Ja er nå ikke bare jeg som reagere ser jeg. Det må jo egentlig si en del om siden spør en meg.

Skrevet

*nemlig*La dem holde på.Jeg skal prøve å regge meg på nytt der inne og lage helvete.mohahahaha.

Kjekke kveld dette her.Har fått dizza tyten litt.Håper forumet går neover og ut.Hvis de ikke kan ta imot dem som vil,så kan de la være.MOOOOOHAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAA

Skrevet

Håper ikke du har barn å ta deg av, med den holdningen der :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...