Gå til innhold

Kjenner dere til Vitytes.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall ikke meld dere inn dit eller kom dere vekk så fort som over hodet mulig! Siden er blitt en ren krangle side fra det jeg har oppfattet og det skremmer meg! Folk er bare sur og grinette for tiden og man ser fort hvem som er sjefen der.

En kan ikke starte en eneste tråd der uten å få sure svar. Det er ikke sånn et forum skal være.

Så hold dere unna folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan vi ikke ha vært på samme sted? Jeg liker tyten jeg ;o))

Skrevet

Rull`n inn du a. Du er jo bare innom en gang i månen. Kan ikke si at du har så mye rett til og uttale deg. jeeeeez

Skrevet

Jeg har vel like mye rett til å uttale meg som du. Har fortsatt til gode å kjenne meg igjen i det du skriver. Om du har lett for å gjøre deg til uvenn med folk betyr jo ikke det at alle har det.;o))

Skrevet

Jeg har ikke uvenner der inne. Har du ikke lest hovedinnlegget? Det er jo ikke snakk om at jeg har lett for å gjøre meg til uvenn med folk. Du er jo like dum som du gir uttrykk for.

Skrevet

Det er lagt på ris og ros også, hva tror du moderator gjør med det? Sletter hele nettforumet på Vitytes? Ha ha

Skrevet

Jajøss, her er det jo myyyye triveligere.... *brekke seg*

Skrevet

La det feil første gangen. Men det hadde hvert fint om det hadde gått ann å få slettet hele forumet, for det så lavmål å være der inne og syntes synd i dem som blir lurt inn dit.

Skrevet

Helt ærlig så vet jeg ikke, har aldri vært der! Aner ikke hva slags nettside det er en gang

Skrevet

har hørt ymse rykter om nettstedet.

jeg er min egen boss.

Skrevet

Er det ikke bedre å la være å erge seg over noe du misliker da. Du trenger jo ikke å være der elller engasjere deg i det.

La nå heller mennesker gjøre seg opp sin egen mening om stedet.

Skrevet

Jepp, hva er din unnskyldning??

Skrevet

hehe, har ikke sett et eneste surt svar på tyten jeg da..

Men DB derimot ,,,,;-)

Skrevet

Og det legger du ut på kranglesida, uten å bli skremt? Forbløffende modig.

Skrevet

hvorfor svarer folk som har skrevet 20 - 30 innlegg der inne?dere vet jo ikke hva dere snakker om.skjerpings.

Skrevet

Jeg har over 300 inlegg kvalifiserer jeg til å svare her da. Og du smarta. Det går an å lese og ikke skrive så mye også ;o))

Skrevet

Et kjempebra innlegg HI. Godt folk vet hva de skriver om :)

Skrevet

Har ikke sett saa mye krangling der, saa egentlig litt kjedelig...

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Hovedankepunktet mot tyten (det er mange å velge mellom, og jeg har nå valgt) er at det er gudsjammerlig kjedelig der inne, og at kollektive analspasmer inntreffer om kjedsomheten brytes ved at noen ikke gidder jatte. Da blir man for eksempel utestengt, eller bedt om å finne på noe annet, i omtrent så mange ord.

Skrevet

vet du om jeg har skrevet 20 -30 innlegg der inne????;-)

Skrevet

Ja dette skjer både titt og ofte.......................blæ!

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Begynnende ironi som fløt ut i uformulert tungerekking. Jeg gir det en D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...