Dailis Skrevet 29. august 2007 #26 Skrevet 29. august 2007 Sa han virkelig til deg mens alt stod på at det kunne være dødelig? Det var da ufattelig rått og brutalt. En ting om du hadde spurt ham. Ikke rart du blokkerte det da nei, du måtte jo være der for barnet ditt. Huff, forferdelig skremmende, godt du kjenner på følelsene i dag og ikke lar dem være stuet unna. Håper du får sove godt i natt og hvilt skikkelig ut. God klem fra
Velve Skrevet 29. august 2007 #27 Skrevet 29. august 2007 Uff,- for en historie! Det er ikke noe morsomt å oppleve sånne ting!- PRØV Å HVILE!
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #28 Skrevet 29. august 2007 Kjære Klatten!!! Kjente jeg frøs på ryggen da jeg leste nedover her, fy flate!!! For en lykke at du var der og at alt gikk bra!! Du er alltid så flink til å fokusere, håper du vet det at det gir en utrolig trygghet for alle rundt deg! En god og fin mamma reagerer sånn som du gjør, det er ikke alle som takler ting på den måten Reaksjon etterpå er helt naturlig, men det vet du jo fra før. Håper du sover søtt nå og at stresset har lagt seg for denne gang... Stor klem til deg og dine!!!
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #29 Skrevet 29. august 2007 Og så skal jeg sende en god klem fra Karopappa også! Jeg måtte bare lese dette høyt for ham, håper det var greit
Trollmora Skrevet 30. august 2007 #30 Skrevet 30. august 2007 Huff a meg- så fryktelig! Bra at det gikk greit med dere til slutt og at dere har fått bearbeidet hendelsen nå. Det var jammen greit at dere var så nær hjelpen som dere var da det gikk som det gjorde.
♥Snulder Skrevet 30. august 2007 #31 Skrevet 30. august 2007 Kjære vennen!!! Du har opplevd ett mareritt! Og du har reagert som en flott forelder gjør... med redsel!! Og med styrke for ungen din! La deg selv avreagere! Det er helt nødvendig. Klemmer deg fra langt borte i fra!
Ronja65 Skrevet 30. august 2007 #32 Skrevet 30. august 2007 oj.oj. klatten. Kjente hårene på armene reiser seg, når jeg leste hva dere har opplevt.Forstår du må ha vært kjemperedd. Godt dere var på sykehuset og ikke hjemme. Og at du var med, noe som jo ikke alltid er en selfølgeli med store barn. Ta godt være på hverandre. Prøv å hvile deg lit. Kjempestor klem fra meg
strikkballen Skrevet 30. august 2007 #33 Skrevet 30. august 2007 Herregud, noe så forferdelig! Stakkars lille, store barnet ditt, og stakkars deg! Fint å lese at hun har det bedre, og håper du også får gjennomarbeidet dette etterhvert. Lykke til videre!! Stor klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #34 Skrevet 30. august 2007 Takk søte dere:-) Vi har landet.......tok halvannet døgn, masse tårer og prating.....masse prating.....det hjelper det! Og det hjelper å skrive her inne, takk for varme innlegg alle sammen - dere er helt nydelige alle sammen:-) Har hatt hjemmekontor i dag og det var litt godt å være i mitt eget og eldstedatters selskap og ikke sammen med mange andre. Imorgen er det kosefridag med lille rosa og det gleder jeg meg til:-)) Nå har jeg alle jentene mine her, tre som er mine og et par ekstra som skal spise årets første fårikål middag og det lukter nydelig her:-)
strikkballen Skrevet 30. august 2007 #35 Skrevet 30. august 2007 Ha en kjempefin kveld, alle dere flotte jentene! Og kosefridag med lille rosa høres bare såååå hyggelig ut!!! Skal jammen ta noen fridager utover høsten for å dulle litt med podene!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk:-) Og kosefridag anbefales på det varmeste:-)))
Maud Skrevet 30. august 2007 #37 Skrevet 30. august 2007 Uff uff uff. Dette er vel noe av det aller verste en mamma kan oppleve. Det var godt dere var et sted der kvalifiserte folk kunne hjelpe dere. Skjønner godt følelsen av å ville passe på henne hele tiden, man blir skikkelig skremt av sånt. Godt det er bedre nå og at dere har fått noen dager sammen.
Little Miss Naughty Skrevet 31. august 2007 #38 Skrevet 31. august 2007 Vil bare sende deg en stor klem. Fikk vondt i hele meg da jeg leste det. har opplevd å nesten miste lille snuppa så jeg kjenner følelsen så godt. Tårene kom mens jeg leste og her kommer de igjen. Kos ekstra med datteren din det er så viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå