Gå til innhold

Spørreundersøkelse: Hva er din Pica?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare MÅ ha is hver dag... og jordbærmilkshake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja glemte jo is jo!

Og gaviscon da, syns det smaker dritgodt...

Skrevet

Appelsiner!!! masse masse appelsin hver dag=)

Skrevet

Knuste isbiter og lukten av Ajax Cool Air.. Mmm! Fått litt fysen på sjokolade også, og det går ned minst en halv vannmelon daglig - nammenam!

Skrevet

Melk/biola og salt lakris (helst den salte lakrisen i godt og blandet-posen)

Skrevet

Melk og bakevarer - alt utenom muffins.. muffins takler jeg ikke lengere.

Skrevet

kun dilla på lakrissnører fra malaco.namm

Skrevet

"Pops" og "kina"!! Sånne brune sjokoladekuler med maiskjerne.... mmmmm! Og grønn iste med limesmak!

Skrevet

Jeg MÅ ha extra tyggegummi!! Og så MÅ jeg hive innpå minst 3 biter i gangen for å få den sterke smaken..... Har kjøpt en stor boks med tyggegummi nå......

Dessuten eeelsker jeg lukter av vaskemidler, Ajax, jif spruteflaske, skyllemiddel etc.

NAM NAM :)

Skrevet

Appelsiner & Tyrkisk pepper!

Har vært et must i alle 4 svangerskapene;)

Skrevet

KNUST IS! blitt helt avhengig nå på slutten..

Skrevet

Spiser alt som er SUUURT. Så surt som det går ann. Jeg mauler sitron og lime til jeg får store munnsår ;-p Og kjempesurt godteri spiser jeg når jeg vil ha noe godt i helgene...

Skrevet

Dette e ikkje pica men man kan heller kalle det motsatt pica. Æ går rundt og har lukta av Rød Solhatt i nesen og det e skikkeli ekkelt! Æ har ikkje vært i nærheten av Rød Solhatt på sikkert et år og har det ikkje i hus. Likevel så går æ å kjenne lukta av det. Merkelige greier.

Skrevet

Som så mange andre - grøne eple! Appelsin MÅTTE eg ha i begynnelsen, men etter å ha spydd appelsin 4-5 gongar dagleg var det liksom ikkje så fristande lenger.

I det siste har dessverre vaniljeis (sånn Sørlandsis-boks) vore det store, blir problem å holde meg under 10kg viss det skal fortsette sånn ;-p

Skrevet

Har ikke noe spesielt akkurat nå, men i begynnelsen var det sånne steinfrie druer. Gomlet på det hele dagen.

Så gikk det over til jordbær med vaniljesaus,-akkurat som i forrige svangerskap. Blåbær og rips med vaniljesaus også. Helt vilt!! :o)

Skrevet

Jeg var hekta på sjokolademelk, første gangen suget kom trodde jeg at jeg skulle dø. jeg våkna vel ca 03.00 på natta, og bare MÅTTE ha sjokolademelk, sånn ferdigblanda fra TINE..

Jeg hadde verken bil eller kjæreste, så jeg måtte pent stå opp å gå på bensinstasjonen å kjøpe selv.. hehe.. de så litt rart på meg kan du si :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...