Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Åååååh, jeg holder på å gå av hengslene, jeg har så lyst på betong! Murpuss! Sement! Helst i sånn pulverform, så jeg kan slikke det i meg! Kjellerlukt!!! Blir nesten gal av dette, og lurer på sånn cirka hvor vanlig det er? Så jeg oppfordrer dere til å skrive inn deres gravidelyster, så skal jeg lage en statistikk i kveld. (Ps det er ekstra ille nå, pga de holder på med anleggsarbeid utenfor her. Det er rett før jeg går ut og slikker i meg sement!!!)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hø, ingen? Da ER det virkelig bare meg? Dytter denne, i håp om svar!
junea Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 kaffe var min store lidenskap mens jeg var gravid!!!og SMASH
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 KJELLERLUKT!!!!!!!!!! Eg kan stå å "sniffe" den inn i en time, heilt fantastisk:) å isbiter.... De tygge eg som snop:) Egentlig det samme som sist utenom at da tygget jeg på tannkoster utenom... SNADDER!!!:)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Åh ja, har også funnet ut at isbiter kan hjelpe litt (tror det er fordi de smaker så lite, så jeg lurer meg selv til å tro at det er kjellerlukt og sement jeg spiser imens
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Hadde SKIKKELIG dilla på grønne epler i starten av sv,skapet...Fikk det egentlig litt tilbake i sommer,...Ellers hadde jeg dilla på keifr,og nå går det i bixit fullkornsbar med blåbær:0) YAMMI!!!!
prima donna Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 ha ha - du er nok verre rammet enn meg! men jeg har hatt fullstendig dilla på epler og nektarin - først tenkte jeg at det gjør nå ingenting for det er jo sunt (og så siiiiinnnssyyyyyyykt godt!) - men det var før jeg innså at mer enn 3 stk i minuttet er dømt å gi mageknip....
fullrulleihuset Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 MELK...............må ha det. Bare må ha det!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Først var det milkshake...det var når jeg gikk kvalm*ler* Nå er det appelsinjuice!
SuperGlad Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Isbiter er det deiligste som finnes!!!!!!!!!!! å dessverre så synes jeg det er veldig godt til vanlig med lukter som bensin, sprittusj og neglelakk. Lysten på disse luktene har blitt ekstreme siden jeg ble gravid, men sunn fornuft sier jo at jeg ikke kan bli sniffer heller da... så da er det bare å gå å bli halvveis gal av trangen hver eneste dag :-)
LuRiFaXeN Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 eg hadde dillå på smothie i begynnelsen, men så gikk det over i isklomper, nektariner og grønne epler. måååå ha isklomper mmm..går i ca 144stk til dagen mmm.. lukt: då e det kjellerlukt, eksos, bensin å nyvasket bløtt tøy.
Mazza** Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Her går det også i isbiter...og Mr Freeze! Har spist snart to kartonger med sånne svære Mr.Freeze....men begynt å dabbe av nå fordi det ikke er så mange av de gode igjen...Men isbiter!!! Det mååå jeg ha selvom det gir meg halsbrann ....får nemlig abstinenser hvis jeg ikke har...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 har ikke hatt noe spesielt, men er glad i melk da.. (men er det til vanlig også=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. august 2007 #14 Skrevet 28. august 2007 jeg MÅ ha is:) snickers is:)nam...
Mumiluvu Skrevet 28. august 2007 #15 Skrevet 28. august 2007 noe som er nedstrødd med sukker. sjokolade er must....
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 grønne epler, nektariner, lakris å solo,,,,
mamma til 2... Skrevet 28. august 2007 #17 Skrevet 28. august 2007 spiste grønne epler hver dag i 4 mnd:)
minførstebaby Skrevet 28. august 2007 #19 Skrevet 28. august 2007 Fin hakket kinakål,med litt olje,masse sitron og salt...Det er godt det..Og Farris,små vanlige farris flasker,iskalde..opp til 4 stk for dagen...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 28. august 2007 #20 Skrevet 28. august 2007 Jeg spiser også grønne epler:o) hehe... Dessuten bare MÅÅÅ jeg ha kanel!! Hva skal det være godt for liksom? Lager grøt, spiser eplekake, kjøper lefser og kanelstenger til den store gullmedaljen..
Lunagirl Skrevet 28. august 2007 #21 Skrevet 28. august 2007 Har ikke fått noe enda, i dette svsk. Men første gangen hadde eg skallet(ja, du leste riktig, skallet) på grønne epler, og sjokomuffins. De store amerikanske. Aunt Mabel? Andre gangen hadde eg såpelukt! I alle former! Men den eg hang meg mest opp i, (og pakket med meg i fødebagen) va blå familyfresh! Men herlighet... grønnsåpe, ajax, duftlys, håndsåpe, zalo... Alt sånt slapp gjennom nesa mi!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 28. august 2007 #22 Skrevet 28. august 2007 kjellerlukt og bensinlukt!!!!!!! NAM! hadde en stor lyst til å spise støvsugekuler her for leden men klarte å styre unna *ler*
Gjest Skrevet 28. august 2007 #23 Skrevet 28. august 2007 TAKK FOR ALLE SVAR Her er dommen over hva vi helst vil ha: Epler (grønne!) 7 stk Isbiter 6 stk Kjellerlukt 4 stk Lukt av eksos/bensin/neglelakk/sprittusj 3 stk Nyvaska tøy og såpe lukt 3 stk Nektariner 3 stk Sjokolade/søtsaker 3 stk Melk 2 stk Og det følgende var det bare en og en som ville ha: Kaffi, tannkost(!), kefir, bixit, smoothie, mr. freeze, iskrem, kanel, kinakål, farris, appelsinjuice, milkshake, lakris, solo og til slutt Murpuss/betong/sement 1 stk (det var altså bare meg ja ;P)
Carta Skrevet 28. august 2007 #24 Skrevet 28. august 2007 Jeg og har skikkelig dilla på melk!!! Kunne heldigvis vært værre! Går ikke mindre enn 1,5 liter i døgnet... :S
Gjest Skrevet 28. august 2007 #25 Skrevet 28. august 2007 Mat og drikke: -salt lakris -Stratos som har ligget i fryseren -Brunost -ananas -Grønne epler -Isbiter Lukter: -Tøymykner med eplelukt -Eksos -Bensin -Spylervæske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå