marianne1231 Skrevet 1. september 2007 #26 Skrevet 1. september 2007 Jeg skal tenke på saken..men takk for svar!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #27 Skrevet 1. september 2007 Jeg syns det er kjempe fint at dere er villig til å stille opp som avlastning for andre. Selv trenger jeg ikke det, og bor for langt unna. Men samtidig skjønner jeg godt andre anonymer som spør og graver. Man kan ikke være forsiktig nok. Det er tross alt små babyer vi snakker om, og alle mødrer gjør alt for å beskytte de små.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #28 Skrevet 1. september 2007 Gjør det. Er ikke inne på denne siden så ofte, så hvis du sender meg en PM er det sikkert enklest! Hvis du bestemmer deg for at det blir noe av kan vi kanskje møtes en gang først for å se om det kan fungere, så kan jeg snakke med noen av de jeg har passet barna til så du kan få dem som referanser. Det pleier ikke å være noe problem. Skjønner godt at man må sjekke og grave litt! Hadde nok gjort akkurat det samme selv. Men jeg har ingen skjulte hensikter eller noe å skjule, så bare å spørre i vei for de som er interessert i området her.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 Helt enig med deg. Og hvis man trenger det er en person man kan stole på er det bra at noen stiller til disposisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå