*Molly mus* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg kunne tenke meg å være avlaster for spebarnsforeldre, Hvis noen trenger litt hjelp så bare si ifra:) Bor i Trondheim/Heimdal.
*Molly mus* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 Glemte å si at jeg er 20 år, er vant med små babyer:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg kan gjerne stille med samme tilbudet. Har mye erfaring og god tid både dagtid, kveldstid og helg. =)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 er vel kanskje de med litt eldre barn enn spedbarn som trenger det mest da.....
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg er i alle fall privat.. Er ikke noe tvang som på noen måte skal påtvinges noen, men kun ett tilbud hvis noen trenger det. =)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 ja hvordan tenker dere med betaling osv?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Ser at det er flere her inne med småbarn som har etterlyst tilbudet, så er kanskje noen med spedbarn som trenger det også?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Jeg for min del har ikke akkurat tenkt så mye på det egentlig. Er ikke det som har vært mest påtenkt, ettersom det normalt ikke er mye å tjene på dette uansett. Mest fordi jeg er glad i små barn og synes det er morsomt, og fordi jeg har lyst til å hjelpe noen som kan trenge det. Betaling blir man sikkert enige om. Det viktigste er jo at samarbeidet blir bra og barnet har det trygt og best mulig.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 er det noen grunn til at du bare vil passe spedbarn ?
*Molly mus* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Tenkte bare alenemødre som er hjemme med spebarn trengte litt fri innimellom , siden de små ikke er i barnehage eller dagmamma.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Det er mest pga min livssituasjon nå og at jeg føler det blir enklest for meg å få til. Hvis du vil kan du sende meg en PM så kan jeg forklare det litt nærmere. Passer også noen eldre barn nå og jeg har ikke noe imot det heller og synes også det er koselig.
Matja Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Herregud, Anonym! Det høres jo ut som et forhør! HI vil passe spedbarn fordi det er dem det er lettest å kidnappe, selvfølgelig! Hun trenger vel ikke å forklare seg for deg hvis du ikke er interessert i å ha avlastning vel? Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal være anonyme når de bare skal stille et enkelt spørsmål! Dette er et fantastisk bra tiltak, HI!! Syns det er veldig flott gjort av deg å tilby deg en sånn oppgave for andre. Skikkelig medmenneskelig Selv trenger jeg ingen avlastning, og dessuten bor jeg i Bergen ;-)
*Molly mus* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2007 Godt at noen forstår meg rett, takk Matja:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 For ett bra tiltak! Supert at dere tilbyr hjelp
marianne1231 Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 Hei HamarJente!! Hvilken alder på barnet kunne du tenkt deg å passe?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #17 Skrevet 1. september 2007 Hei Marianne 1231. Har ikke satt meg noen bestemt grense. Hvor gamle er ditt/dine barn? Passer noen flere barn nå fra babyer og oppover til store barn. Litt tilfeldig at jeg var inne her nå og så det, men skal prøve å følge med fremover igjen også hvis du svarer. =)
marianne1231 Skrevet 1. september 2007 #18 Skrevet 1. september 2007 Hei HamarJente!! Gutten min er født 1.april-05. Og som nicket ditt sier,så er du vel fra Hamar?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #19 Skrevet 1. september 2007 Ja, det stemmer. Bor sentralt i Hamar. Hvor er dere fra? Hamar dere også?
marianne1231 Skrevet 1. september 2007 #20 Skrevet 1. september 2007 Vi bor i Moelv. Hvor gammel er du?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #21 Skrevet 1. september 2007 Jeg er -86 modell. Har jobbet med barn ansatt i barnepark siden jeg var 12 år. Har også vært mye barnevakt privat, alt fra en time og til å ha med meg barn på ferie i en uke. Så har mye erfaring selvom jeg er ung!
marianne1231 Skrevet 1. september 2007 #22 Skrevet 1. september 2007 Du skriver oxo at du kan passe barn i helga..er det for noen timer eller tar du på deg en hel helg oxo..fra fredag til søndag? Da er du like gammel som min eldste datter.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #23 Skrevet 1. september 2007 Det kan helt sikkert la seg ordne hvis du er interessert i det. Tenker du på som engangstillfelle, mer fast eller hva har du i tankene?
marianne1231 Skrevet 1. september 2007 #24 Skrevet 1. september 2007 Nei..jeg tenkte bare å høre hva slags muligheter du har å tilby
Gjest Skrevet 1. september 2007 #25 Skrevet 1. september 2007 Okey. Du må gjerne sende en meg PM feks hvis det er noe mer du lurer på, så lar nok det meste seg ordne. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå