Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PS:

Ikkje kø** med nynorsk!

Det er melodiøst, poetisk og vakkert!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamman til J&J det sier jo sitt om deg det da?

jegmener jeg er dyslektikker, sliter med å lese og skrivealtid har aldri hatt en eneste nynorsktime men klarer likevel og lese og forstå nynorsk som forøvring også er norsk et av norges to skriftspråk.

men du prøver vel å si at hun skal skrive bokmål oe du ikke kan kreve.

men om du godtar mine skrivefeil så kan jeg hjelpe deg ved å oversette så godt jeg klarer.

Såkallte synske

hvorfor og hvordan tror noen at de er synske? Ingen seriøs forskning har funnet det det minste sannsynli at det finst såkallte synske mennesker.

Forskning viser snarare at de som påberoper seg synske evner gjerne har større hang til sjelvbedrag, og i større grad lar seg rive med av fantasier. Det er også påvist en større forekomst av skader på hjernen blandt denne gruppa.

Dersom det virkeli var slik at det fantes synske mennesker er det jo merkeli at disse ikke er rike på pengespil og annet. Eneste måten de eventuelt tjener penger er jo ved å lure mennesker i sårbare livssituasjoner.

Ja verden vil bedras....

sånn da kan du jo svare på innlegget også og ikke bare slenge dritt.

jeg blir litt irritert på den konstante hakkingen på andre her inne.

for å svare på innlegget så er jeg da av de midre begavet, jeg tror at det er mere mellom himmel og jord enn vi får med oss og jeg har opplevelser som overbeviser meg at dette finnes.

Skrevet

Høres ut som serien Medium, som er basert på allison dubois. Men hun jobber ikke for FBI da. Hun jobber for statsadvokaten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...