Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 27. august 2007 Leste du oppdateringen min? Ikka bare det men jeg syntes nesten det er egoistisk når jeg også er såpass glad i han! Hadde vi ikka hatt noe spesielt forhold hadde det vert en ting, men jeg og han er skikkelig gode venner. Han har hjulpet meg igjennom mye. Dette vet de, og jeg syntes nesten jeg har rett på å treffe en person som står meg så nær, når ingenting er sikkert! Snakket med sambo nå, og han hadde det fint (svigerfar). det første han spurte om når de kom var hvor jeg og Voctor var!!!! Så jeg syntes nesten at de har overkjørt oss helt i denne saken. Er så utrolig skuffet og lei meg at du vil aldri tro det. Men jeg skal ikke si noenting om måten de har gjort dette på, men det er noe jeg alltid kommer til å huske!
Dronningen! Skrevet 27. august 2007 #27 Skrevet 27. august 2007 Jeg har lest oppdatteringen din, men det er fortsatt noen andre som tar det vanskelige valget om hvem som er velkommen og ikke for den som er skadet/syk. Selv om avgjørelsen til din svigermor ikke falt i god jord hos deg så må du faktisk akseptere den..... Pappa og mannen min var bestevenner, men vi holdt ikke han utenfor hjerteavdelingen for å være ondskapsfull. Tror du virkelig folk som står i en presset situasjon tenker sånn? Er dette noe som skjer ofte? (At svigermor utelater deg i enkelte sammenhenger) ja da ville jeg ha sagt hva jeg mente. Men i en presset situasjon hvor man ikke vet utfallet for den skadede er det ikke alltid man tar avgjørelser som passer alle. Tror du skal revurdere hva du kommer til å huske i fra denne situasjonen, for meg ville det viktigste vært at svigerfar ikke får varige men!
Trulte76 Skrevet 27. august 2007 #28 Skrevet 27. august 2007 uff stakkar..nå fikk jeg helt vondt på dine vegne.. er ikke rett i det hele tatt at du skal sitte der alene å sørge over svigerfar som du er så glad i. og så skal de andre treffes å trøste hverandre.. Hva med vesle deg da? Mener de at du ikke har behov for støtte og trøst? Klart du har det..du har en svigerfar du har blitt veldig knyttet til..så er jo like trist for deg som for de.. Og jeg mener du også er familie!! Synes absolutt ikke du skal holdes utenfor dette.. sender deg iallefall en stor trøsteklem..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 27. august 2007 #29 Skrevet 27. august 2007 Syns nå det var en selvfølge at du skulle vært med jeg. Kan da ikke holde deg utenfor på den måten der? Det syns jeg var kjempslemt gjort
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #30 Skrevet 27. august 2007 Selvfølgelig er det viktigste at han ikke får varige men!!!!!!! og hva jeg velger å syntes om dette er helt og holdent opp til meg! Og at du valgte for din mann at han ikke fikk lov å møte sin svigerfar og bestevenn er opp til deg! Helt ok at du ikke er enig med meg, men du kan spare deg for å være halv frekk syntes jeg!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 27. august 2007 Tusen takk for svar damer!!! Det har vert godt for meg å sitte her i dag, da jeg ikke har hatt noen andre... Mange klemmer!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2007 #32 Skrevet 27. august 2007 Klem tilbake:-) Og når det kommer til stykket, så ekskluderer de deg nok helt sikkert ikke med vilje, men i sin egen hjelpesløshet...... Håper du har noen andre å snakke med når det står på! Ellers så er det jo alltids noen her:-)
Dailis Skrevet 27. august 2007 #33 Skrevet 27. august 2007 Ufattelig dårlig gjort å eksludere deg på den måten. Har aldri følt på den biologiske biten der, og har ingen forståelse for den heller. Håper virkelig han klarer seg. Dra til en venn eller din familie, du trenger nok noen rundt deg du og. Så får du heller ta dette opp med mannen din når ting roer seg. Klem!
Dronningen! Skrevet 27. august 2007 #34 Skrevet 27. august 2007 Jeg skrev ikke det for å være frekk men for at du og andre skal skjønne hvorfor man tar valg som ikke passer alle i enkelte situasjoner.... Jeg valgte i samråd med lillebror og mamma at det var best at vi var nærmeste familie da pappa ble syk, situasjonen hans endret seg drastiskt da han døde etter 3 dager. 1. Man vet ikke hva man møter når man får beskjed om at et nært familiemedlem har blitt sykt/skadet. 2. Det er ofte bedre for pasienten å restituere seg uten for mange besøkende. 3. Og ikke minst, man vet ikke hvordan pårørende reagerer i enkelte situasjoner. Jeg skjønner at du skrev ang din frustrasjon og situasjon her for å få sympati. Du har min sympati når det gjelder din svigerfar og hva DU ville ha gjort men ikke at svigermor har gjort en utilgivelig ting mot deg. Ennå en gang : man vil alltid ta noen valg som andre ikke ville tatt i slike situasjoner.... men hva var det som var frekt med det jeg skrev?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #35 Skrevet 27. august 2007 Men syntes du at fortsatt, selv om de fikk vite at han var stabil og alt var fint at jeg ikke skulle få bli med? Jeg VET at dette ikke handler om MEG, men syntes at når slikt skjer så må man takle ting isammen som en familie! Jeg vat at sambo hadde blitt utrolig såret og frustrert om dette gikk andre vei... At han ikke var velkommen til å treffe min far eller mor om noe hadde skjedd dem... Min onkel døde for litt siden, og da ville jeg gjerne gå alene til syning, men da hadde vi en lang samtale om at det er viktig å takle ting sammen, og at onkel var viktig for sambo også... da syntes jeg at dette ble litt feil. Min svigerfar hadde spurt etter meg og victor med en gang han hadde våknet, så det sier jo litt mener jeg.... Det er jo ganske uvanelig å gjøre på denne måten mener jeg... Fordi om dette virkelig hadde gått ille, hadde jeg jo aldri fått sjansen til å ta farvell, men takker gud for at ikke det er tilfelle! At andre velger å gjøre ting på sin måte er opp til dem, men når sambo alltid har vert inkludert på alle mulige måter på min side syntes jeg det er vondt å sitte igjen og føle at jeg ikke er viktig nok for min svigerfar som jeg er utrolig glad i.
Salat Skrevet 27. august 2007 #36 Skrevet 27. august 2007 Utrolig dårlig gjort! Da svigermor døde var det en selvfølge at jeg var sammen med de andre i familien på dødsleie. Hadde jeg fått bekjed om at jeg ikke var velkommen hadde jeg blitt kjempelei meg!
snartgift.no Skrevet 27. august 2007 #37 Skrevet 27. august 2007 Send ham en blomst til sykehuset fra deg, så vet han hvertfall at du bryr deg og tenker på ham.
Reveenka Skrevet 27. august 2007 #38 Skrevet 27. august 2007 Synes det er underlig at du ikke får være med, og særlig med tanke på at dere faktisk har et nært forhold. En ting er at svigerfamilien i den første oppstandelsen bare reiser alene, men når du sier at du gjerne vil være med er det - ja, rett og slett underlig at de fortsatt velger å eksludere deg. Jeg har jobbet mange år med intensivpasienter, og vi anbefaler faktisk at den nærmeste familien får komme - også barn/barnebarn. Man trenger ikke være lenge, og vi pleier bare å slippe inn to og to samtidig - så at du ikke kunne være med inn og se ham, forstår jeg ikke. Det er ikke bare blodsbånd som teller. Og til de over her som sier at de som familie har bestemt at den sykes samboer skal få komme inn på besøk - det er faktisk samboeren som er den som regnes som nærmeste pårørende, så samboer trenger ikke tillatelse fra foreldre/søsken til den syke for å komme på besøk.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. august 2007 #39 Skrevet 27. august 2007 Åj! Det må jeg si hørtes rart ut altså.. Hva sier samboern din til dette da? Hadde blitt kjempe lei meg jeg også...du er ikke rar i det hele tatt:(
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #40 Skrevet 27. august 2007 Han kommer snart, så jeg er litt spent på hva han har å si... Selvfølgelig mest spent på hvordan han hadde det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå