Gå til innhold

Hvordan traff du din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg traff min kjære på mirc januar 05 faktisk.. der vi satt å snakket lenge sammen.. oxo fikk jeg msn adresen hans og der snakket vi sammen vær dag.. jeg bodde da i porsgrunn og han i bergen.. så var jo laaaangt fra hverandre...så kom det i slutten av februar 05 så bestemte jeg meg for å komme på besøk til han.. så jeg satte meg på bussen i nesten 10 timer for å besøke han... ar veldig spent siden vi bare hadde sett hverandre på cam og snakket i telefon hehe...

var litt flaut å skulle sove hos en helt fremed gutt men gikk heldig vis bra da:) hehe.. vi ble da sammen 1 mars 05, oxo flyttet jeg til bergen 18 juni 05. forlovet oss 20juli 05 hehe her gikk ting fort.. oxo nå venter vi da en liten prinsesse hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi møttes på q500 da det var nyoppstartet.

Nettdating fungerer det også. Tastet hver dag i 3 mndr før vi møttes og falt heeelt for hverandre

Skrevet

Jeg traff faktisk mannen min på snowboard-tur!!

Eller.....-aller, aller første gangen jeg så han, så var han med ei venninne av meg i byen hvor jeg tilfeldigvis møtte dem. Jeg fikk såvidt hilst på ham før jeg måtte skyndte meg videre, men jeg la godt merke til han, og syns jo at han bare var dødskjekk!! Dette ringte jeg til venninnen min om litt senere, og fortalte om mitt inntrykk av han, hvor kjekk han var, og den kjempebra klesstilen hans. På det tidspunktet var hun (desverre) interessert i han, derfor gjorde ikke jeg noe for å få kontakt med han.

Noen måneder senere hadde noen venninner og jeg planlagt å dra i snowboard-bakken sammen, og ville ta bussen dit, -siden det går egen buss fra her jeg bor og direkte opp dit.

Det jeg ikke hadde fått med meg, var at hun ene venninna mi hadde spurt et par kamerater (som ikke jeg visste hvem var) om å være med. De skulle også ta bussen.

...og da disse kameratene kom inn på bussen, hoppet hjertet mitt over et slag....der var HAN... Han jeg såvidt hadde hilst på den gangen i byen.

Jeg husker at jeg forsiktig spurte hun vennina mi om det var noe på gang mellom han og henne. Til min store glede svarte hun at det var det IKKE, og at hun hadde gitt opp håpet for leeenge siden...

Vel framme i bakken koste vi oss med vill kjøring på snowboardet.

Jeg holdt et godt øye til HAN, og tok faktisk heisen med ham noen ganger. Vi fant en god tone helt fra starten, og flørtingen var tydelig i lufta. På bussturen hjemover satt vi og skravla hele veien.

Etter denne turen, som var i rom-jula, traff vi hverandre hver dag, og fant virkelig tonen. Etter ca. to uker var vi blitt kjærester!!!

Uheldigvis studerte han på det tidspunktet langt unna, og måtte reise tilbake til studiestedet sitt like etter at vi hadde blitt kjærester. Dette var veldig trist, men vi klarte oss gjennom det med telefon som et flittig brukt kommunikasjonsmiddel. -Vår lengste telefonsamtale var på rundt NI TIMER!!! Så vi holdt kontakten kan man si... ;)

Nesten to år senere satte vi ringer på hverandres finger, og lovet hverandre å leve sammen resten av livet.

Etter litt over ett år fikk vi ei nydelig lita tulle, og nå vi er en lykkelig liten familie på tre, -som håper på å snart bli fire.....

:)

Skrevet

Vi møttes da vi begge jobbet på Ormen Lange utbyggingen ( www.ormen-lange.com ). Jeg var ute og inspiserte noen rør vi skulle legge varmekabel på. Mens han holdt på å bygge stillas rundt rørene "våre". Derfor var området stengt, og jeg måtte snakke litt med han for å få vite når de hadde tenkt å åpne så jeg kunne slippe inn.

Endte med at vi ble ståendes å prate leeenge, og etter dette gjorde jeg alt for å gå forbi han på det området han jobbet på. Og tilslutt bestemte vi oss for å dra på puben sammen.

Vi skulle hjem dagen etterpå, og holdt kontakten på msn hele friperioden. Bestemte oss for å treffes å se film på mitt rom når vi kom tilbake.

Den dagen vi ble sammen fortalte han meg noe han hadde gått å tenkt på lenge. Det var at hans x var gravid, og han skulle bli pappa. Han var sikker på at jeg kom til å dumpe han, og ble overlykklig når jeg sa at så lenge han tok ansvar for barnet, så var det ingen problem.

Som folk sikkert kjenner, gikk det ganske kort tid før jeg ble gravid. Så han har snart 2 barn med ca 6 mnd mellomrom.. Hehe.. Vi synes historien er riktig så søt ;)

Skrevet

Møtte sambo på jobb jeg.

Hadde vært hos legen for å prøve å ordne sykemelding den dagen, var seriøst totalt utbrent og helt ødelagt (levde i et voldelig forhold, jobbet meg ihjel osv) men teite legen ville ikke sykemelde meg. så jeg gikk nå på jobb jeg. og der så jeg den nye fyren som skulle begynne å jobbe der.. hilste på han og fikk mye blikkontakt med en gang. jeg tok fort på meg oppgaven med omvisning og opplæring ja =)

Den første uka gikk, vi spiste lunsj sammen og jobbet ganske tett på hverandre, så fikk mye kontakt. og jeg, som hadde samboer fra før, merket jeg begynte å bli litt betatt...

Fredagen ble vi invitert på avslutningsfest for 2 på jobben som skulle slutte. Jeg reiste der og håpte vel egentlig at sambo skulle komme også... og det gjorde han!

Jo mer vin jeg drakk jo nærmere han kom jeg, og det endte med at jeg måtte "ut og lufte meg litt" og han ble med. Vi satt i en trapp og tok en røyk, og jeg frøs litt. Han la jakken sin rundt meg, og det endte i et kyss... jeg hadde nesten ikke dårlig samvittighet ovenfor han jeg bodde sammen med engang (men han var verdens største drittsekk da)

Endte opp på nachspiel sammen, og vi to overnattet i stuen der. Lå og koste og snakket hele natten.

Dagen etter reiste jeg hjem, gjorde det slutt med han jævelen jeg bodde med og pakket tingene mine. flyttet ut et par dager etterpå, og det gikk ikke mange dagene før sambo praktisk talt var flyttet inn. tre måneder senere satt jeg med positiv test i hånda. etter det har vi kjøpt bil og leilighet sammen, og nå skal vi ha baby når som helst =)

Skrevet

Hehe...Ja, kan vel ta med min historie også her da! Jeg var singel og hadde fått laga meg en profil på Spraydate (hehe), og så meg litt rundt der inne. Så klikka jeg på hans profil, og tenkte at jeg skulle tulle litt. Skrev en mld. til han, der jeg spurte om vi skulle elske. Og da fikk jeg en mld. tilbake at det var greit for han. Jeg var litt skeptisk, men tenkte at jeg skulle gi han en sjanse, så jeg traff han i sentrum og vi tok en øl på en pub, og han spurte om jeg ville være med hjem til han å lage pizza. Vi laga pizza, og drakk (litt for mye?) vin. Jeg ble drita, og fikk tilbud om å overnatte. Og da han skulle si god natt til meg og bare gi meg en klem, så hadde jeg kasta meg over han (haha), og siden har jeg bare blitt her. Dette er nå snart 4 år siden, og vi venter ei lita jente i slutten av november. Og ja!! Han er drømmeprinsen min :D

Skrevet

Møtte sambo på Blink:)

Vi snakka lenge sammen på nett og telefon( syyykt høye regninger kan man si) før han satte seg på flyet og kom på besøk.

Var full klaff fra første øyekast og jeg flytta 120 mil for å være sammen med han.

Virkelig drømmemannen min dette, og nå venter vi lille i februar :)

Skrevet

Via kontaktannonnser på nettet- ikke sann chattesider, men vanlig annonse på nett... Traff hverandre face-to-face noen måneder etterpå etter mye tlfering og det er nå år siden.

Skrevet

traff min kjære igjennom dagbladet blink :)

og det sa bare pang første møte.....

Skrevet

Artig tråd!! Det er så hyggelig å høre folks historier;)

Da jeg var ferdig med videregående i Danmark, skulle jeg spare sammen penger slik jeg kunne flytte til Australia. Jeg flyttet til Sveits(lav skatt;) for å jobbe som servitør på en nyåpnet restaurant. Jeg tok toget til Sveits og der stod sjefen for restauranten og ønsket meg velkommen. Efter et par måneder flyttet vi sammen og Australien ble utsatt. Vi bor nå sammen i Norge og venter vår første. Vi har vært sammen 5 år nå og planlegger bryllup neste år. Livet går ikke altid som man planlegger men jeg kunne ikke tenke meg noe annet enn det livet jeg har idag:)

Skrevet

Jeg traff samboeren min når jeg ble venninne med det som nå er eksen hans... Det ble slutt mellom dem, og 8 mnd senere var han MIN :) Det skal sies at eksen hans og jeg ikke er venner mer selv om det var hun som gjorde det slutt med han. Nå har vi vært sammen i over 3 år og jeg angrer INGENTING!

Skrevet

*sukk* nå ble jeg litt nostalgisk av alle de fine historiene:) Det er i år 8 år siden jeg møtte kjæresten min.. Jeg var 16 og gikk 1. året på vgs og han gikk året over meg.. Jeg visste egentlig ikke hvem han var (og jeg hadde noe på gang med en annen..) da vi møttes på fest hos noen felles kjente.. Jeg var relativt edru og skulle hentes av bestefar kl halv ett (*rødme*), men han hadde drukket litt mer og turte å ta kontakt i løpet av kvelden.. Det sa bare pang- han var (er..) jo så kjekk! Så ble vi sittende å prate og prate heeele kvelden, og det endte i et helt fantastisk kyss (+ flere) før jeg ble hentet.. Jeg falt pladask, og gikk bare og ventet på at han skulle ringe, men han gjorde jo aldri det.. Huff, jeg var helt knust.. Vi hilste i gangene på skolen og sånt, men det ble aldri til noe for vi begge var så sjenerte;)

Så, en måned etterpå, tok jeg motet til meg og fikk ei venninne til å ringe kameraten hans og invitere de til en fest vi var på.. Og de kom! Nå, når begge var litt småbrisne, gikk det så mye greiere- og vi ble sammen den kvelden..

Så har årene gått, med skole, militæret, utdanning, myye reising rundt om i verden og masse flotte opplevelser.. Etter så mange år sammen kom ønsket om barn, og i fjor flyttet vi fra vår bittelille leilighet inn i stor halvpart med hage:) Og nå er jeg straks 12 uker på vei med vår første.. Og det høres faktisk ut som en klisje- men jeg kunne faktisk ikke vært lykkeligere! Livet er helt fantastisk for tiden, jeg nyyter å være gravid med barnet til mannen jeg elsker over alt:) Og jeg gleder meg masse til årene som kommer..

Skrevet

Jeg og min sambo traff hverandre på "blind-date"...hehe..jeg hadde jo sett han før..han er nemlig fetter til min beste venninne..så i bryllupet hennes så jeg han for første gang..jeg husket han,men han husket ikke meg..dessuten var jeg gift med en annen da..men 3 år senere hadde jeg vært singel en stund..spurte min venninne om hun visste om noen single menn..og jammen var han ikke singel gitt :o) nå har snart to og et halvt år gått..og vi er stadig like forelska..har aldri kranglet..han er helt utrolig :o)

Skrevet

Jeg var 18år og hadde aldrig vært på offentlig fest før (strenge foreldre) Men fikk høre av en i klassen min at det skulle være en "cowboy-fest" ikke så langt unna. Jeg, lillesøstra mi på 16, og venninda vår på 15 bestemte oss for å dra. Vi stasjet oss opp i fullt westernutstyr og dro ut på eventyr!

Vi var rimelig spente siden dette var første gangen vi var på fest. Da vi kom inn i lokalet la jeg straks merke til en superkjekk fyr med svartfarget hår, cowboyhatt, blårutet skjorte, jeans og chaps og selvfølgelig boots og en pk marlboro i brystlomma! Han tok virkelig pusten i fra meg =) Jeg var og er skikkelig hestejente og en real cowboy var jo "drømmen"!

Hjertet begynte å banke rimelig heftig da jeg fant ut at drømmemannen var kamerat av han i klassen min, så vi ble rimelig kjapt introdusert! Desverre hadde jo drømmemannen dame og da skygget jo jeg banen...satt bare å smugtittet på han hele tiden! men søstra mi var litt mer frampå og fikk med seg drømmemannen ut på dansegulvet da dama hans var ute en tur med noen venninder! Drømmemannen tok tydeligvis ikke forholdet til dama så veldig seriøst så det ble da litt klining imellom han og søstra mi!

Etter noen dager gjorde drømmemannen det slutt med dama si og han og min søster ble på en måte sammen, men siden ingen av dem hadde førerkort ble jeg utnevnt til sjafør så de var aldrig alene sammen =)

Etter et par korte uker fant imidlertid søstra mi ut at hun ikke ville være sammen med han alikavel, og jeg måtte diktere en sms som hun kunne sende han for å gjøre det slutt! (veldig seriøst og voksent forhold ja...NOT)

Jeg var jo enda ganske interesert i drømmemannen og hadde jo likt han helt siden jeg så han første gangen og ble kjempeglad da han ringte til meg neste helg da han ville hjem fra fest og trengte sjafør om natta!

Vi kjørte en runde rundt omkring, han sølte karsk og øl i bilen min og det endte tilslutt med kyssing =)

Han skulle ha fest neste kveld og jeg dro dit og overnattet selvfølgelig, søstra mi ble jo selvfølgelig kjempesur!

Vi ble sammen men hadde en litt turbulent start siden han var litt flørtete i fylla, men han var jo ikke fyllt 18år enda engang da vi møttes og heldigvis vokste han fort av seg de unotene!

Dette er nå snart 7år siden og vi har kjøpt hus sammen og venter nå kjærlighetsbarn nr 2 sammen til jul =) Søstra mi har tilgit meg for at jeg tok typen "hennes" rett etter at hun hadde dumpet han, og han er virkelig drømmemannen for meg =)

HAPPY ENDING =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...